dimarts, 10 de març del 2009

CAVALCADA DEL NINOT

(Continuació)
Ja per la vesprada tinguré lloc la Cavalcada del Ninot, un dels actes que més ens agrada als xuquerets (i crec que als fallers en general). Havíem quedat a les 5h al cau, però anàrem un poc abans per anar preparant la beguda i carregant els camions. Comença a venir la gent, ja hi havia un fum d’indis, d’animalets i de tot i se m’ocorreix preguntar per la xaranga, ja haurien d’estar ací… Com? Que s’han perdut, estan per Alginet? Ai mare!! Res, falsa alarma, en poc de temps els teniem alli afinant, i encara arribàvem a temps a l’estació, no començariem l’exercici faller en una multa. Sonen les primeres notes, la gent va colocant-se i, comencem!! En un tres i no res estavem a l’Estació i inauguràvem la desfilada, ja que la falla del Mareny, que havia de ser la primera en sortir, no havia aparegut…

La veritat és que enguany a mi m’ha semblat una cavalcada una mica extranya, m’explique, quan sortirem del cau era completament de dia (enguany la feien una hora abans), i quan arribàrem al carrer Sequial seguia sent de dia, i a més estava mig buit (és el que té ser els primers), apenes hi havia ningú encara vegent la desfilada. Però be, a pesar d’açò ho pasàrem de categoria. En finalitzar la desfilada una visiteta a la Go! recordant vells temps en companyia dels membres de la resta de comissions. Seguidament soparet al cau i discomòbil, per rematar la nit.
PD: no tinc fotos, el que n’haja fet que les envie, please!!

8 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

TENS RAO, ENGUANY VA SER UNA MIQUETA ESTRANY, PERO VAREM PODER APROFITAR PER ANAR A CASA I CAMBIARMOS, TORNAR AL C/ MARE DE DEU I VORE LA RESTA DE FALLES, QUE LA VERITAT ES VA FER MOLT PESSAT, PUES JO PENSE EN LA GENT QUE A LES 6 DE LA VESPRA JA ESTABA ALLI I FINS LES 10 DE LA NIT QUE VA PASAR LA CHE COLLONS, EI COLLI, SON 4 HORES, NO ES D´ESTRANYAR QUE MOLS PEGEN MITJA VOLTA I NO ACABEN DE VORE LA ULTIMA COMISSIO.
JO NO SÉ, PERO LA MEUA OPINIÓ, CREC QUE TINDRIEN QUE NIAURE PER TOT EL RECOREGUT UNES CUANTES PERSONES ENCAREGADES DE TIRAR ENDAVANT LA CABALGATA, PER QUE NO NIAGEREN EIXOS TALLS TAN GRANS NI EIXOS PARONS, PUES ESTIC SEGURA QUE SERÍA MOL MES BONICA I EU PASARIEM IGUAL DE BE.

Anònim ha dit...

Completament d'acord. La junta local fallera no deuria consentir que deixaren tant d'espai entre falla i falla i que hi hagueren tants grans parons. Si és cert el que m'han dit enguany hi ha hagut algunes falles sancionades per aquest comportament.

MADUIXANA ha dit...

DE VERES QUE GUAY, PUES JA NO SOM MOSATROS ELS PRIMERS SANSIONATS, A VORE SI PODEM ACABAR ELS ACTES FALLERS QUE´NS QUEDEN SENSE CAP DE SANCIÓ

rocio ha dit...

Pues nosaltres acabarem de dia la cabalcada, es a dir en mija hora o tres quarts ja estabem a la fi.

Jo meu vaig passar de lujo, eren les 7 de la vesprada i ja anaba contenta, i mes estaba de pensar totes les hores que encara quedaben per ballar jajaja

Jo no vaig vore a les altres falles, podrieu dir si portaben bones critique o si portaben bones disfreses?

MADUIXANA ha dit...

BONES CRITIQUES NO, PERO BONES DISFRESES SI, FINS I TOT COREOGRAFIES, QUE LO QUE MES DEMOSTREN ES QUE LA GENT L´UNIDA QUE ESTA I LI DONA COMPLETAMENT IGUAL L´EDAT LO MES IMPORTANT ES L´ESPIRIT JOVE I EN GANES DE FESTA SANA, QUE NO MES DONAREN, AL MEU PAREIXER, UN BON EJEMPLE DE LO BE QUE TEU POTS PASAR SENSE PASARTEN EN ABUSOS DE RES...

Anònim ha dit...

De disfresses, com diu Ana, no estava malament però de crítiques, en general molt malament perquè hi havia moltíssimes falles sense cap crítica i aixina no trau trellat. Jo a vosaltres no us vaig vore des del principi perquè com acabareu tan prompte però el trosset que vaig vore tampoc portava crítica, supose que la portarieu davant, en el cotxe i en els primers. Per cert, eixiren Fani, Inma i un xiquillo amb la seua canoa en sueca tv. Mira que vos agrada xuplar càmara ¿eh?

Anònim ha dit...

Es de veres perque sempre començem de dia pero acabem de nit.encara que començarem avanç per les altres falles i damunt encara va i acaba a les 10 de la nit, no se si començem mes tart ja ni te digo. De lujo el millor va ser el ball improbisat de la nostra falla que aixo no ho fan tots.VISCA LA FALLA XUQUER.

Mayte ha dit...

va ser un poc estranya la cabalgata, de fet no aplegarem tard que ja es....
Desi, ja era hora que ens visitares, ara ens tens que segir comentant per la nostra web.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.