dimarts, 27 de gener del 2009

RECOMANAT


Si, si si, xiques, vos ho recomane, aquets cap de setmana he estat a la capi, Madrid, si ja ho se que bufava un aire de mil dimonis,pero....


He anat dissabte pel mati, mirant el temporal de vent i tot , vaig estar al " NUEVO TEATRO ALCALA" ,per a poder disfrutar i gaudir d´una de les millors pel.licules de tota la meua vida, com vos ho dit , 30 anys de pel.li i ara han fet un musical digne de vore.



He vist GREASE, amb 2.30 minuts de musical, ens ferem ballar , riure ,plorar, emocionarte, fins hi havien momnets per a tindre els pels de punta.


A la capi bufava amb ganes i el fred es va apoderar de nosaltres aixi que una vegada acabat el musical , cap a casa, o millor dit on estaben allotjats, i dema mes....

El diumenge estaba plovent i decidirem pujar cap a Segovia, que tal????, ingorants de nosaltres , si ha Madrid plou , ja hem diras de Segovia... , pues nada, que necesitavem cadenes per a poder pasar el port de Navacerrada, per que estaba caiguent una neva impresionant, que bonic...

Bueno , nomes recordar que aço es un del cap de setmana diferent que pots fer, un musical que esta entretengut i com no un dia per la neu,ejejjeje

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Sinverguenza, que ve teoas pasat.
Malegre, pues yo, estat en varies ocasions, evist el musical de MAMA MIA Y NO ME PUEDO LEVANTAR !INCREIBLEMENT GUAY!

rocio ha dit...

No recordaba jo que era este cap de setmana? mos quedarem esperant-vos el divendres al casal, i a la Eva tambe¡¡ Este divendres que feu?

Anònim ha dit...

Esta Mayte roda mes que una moneda falsa i una trompa marinera. Que sort que tens. Eixe musical m´agradaría vore a mi, i Segovia... que vos he de dir de Segovia, impresionant i molt xula, pero si vaig anire en estiu, que a nosaltres en Segovia tambe ens neva una vegada, poc pero ens nevá i feia un fret que te cagues. M `alegre que teu avatges pasat molt be Mayte.

Eva ha dit...

Mayte ja vec que es quedà molt be!!!!
Si Rocio ja ho se,al final no vaig poder anar, pero este divendres segur que si que vaig que ja sens tira el temps damunt i tinc que ficar-me al dia.... Mayte despres volia que ferem un poc de festeta, asomar-nos al keepers 1 ratet, algo aixina,pero jo tinc que alçarme mati dissabte i no crec que ho faja tant llarg.

MADUIXANA ha dit...

MARE MEUA MAITE, NO TENS PERS CAP,¿I NO EL DONA TEMPS PER RES MES?, JAJAJA, DESPRES NO EL QUEIXES QUE TU I MARTI ESTEU CURANT A QUINES HORES MENTRES ELS DEMES ESTEM DORMINT, JAJAJAJA, ES BROMA.
LA VERITAT ES QUE EN EL FONDO EL TINC UNA ENVETJA MOLT SANA, JA QUE A MI TAMBE M´AGRADARIA VOREL EIXE MUSICAL I TINDRE EL TEMPS DE RODAR I VORE TOT EL QUE PUGA, PERO BUENO QUE TENIM QUE FER, VOSALTRES NO DEIXEU DE FERMOS GAUDIR DE TOTES ESTES COSES ASI I PER LO MENOS ALGO ES ALGO, I EN UNA MIQUETA D´ IMAGINACIO FEM LA RESTA.... GRACIES GUAPA

Gemmeta ha dit...

Mayte, i colli no el contaran res, nooo!!!!jejeje
Que way!!!!

Anònim ha dit...

Malegre molt per tu, del fin de semana que as pasat, gracies per compartirlo, pero quina ambexa que mos dones. Yo no e vist may un musical, i magradaria de lo mes.Nomes sentit es comentaris ya es prou.

rocio ha dit...

Eva jo segur que no vaig a la Keppers, ja no se ni el temps que fa que no anat, pero m'agra mes el casal i jo tambè vullc alçar-me pronte el dissabte.

Anònim ha dit...

hola a tots soc maria:
fa dos anys jo tambe vaig tindre oportunitat de anar a vore un musical a madrid.anarem a la fira de climatizacio i mes cansats que una mona anarem a vore el musical de the queen, es una pasa no havia estat tan queta en la meua vida.

Anònim ha dit...

colli mayte no teu contaran no¡¡¡ jajajja q guay, teu degueres pasar de lujo eh??
ANGELEs ll.

Mayte ha dit...

jijijij , si que meu vaig pasar be

Anònim ha dit...

Marie, a mi també m'agradaria vore eixe musical, aixina és que a vore com t'ho organitzes amb Rober i els nanos i ens n'anem un cap de setmana a Madrid (total és una nit fora de casa). Tu ves preparant el terreny i ja ho parlem més endavant.

Anònim ha dit...

jo personalment ani la setmana despres de la inaguracio i no magrada el musical era pro flui en comparasio a hoy no me puedo levantar

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.