dilluns, 29 de desembre del 2008

SAPS QUI SOC ??????


25 comentaris:

ROSER ha dit...

CARAM MAYTE AÇO VA COMPLICANTSE,EH!
YO DIRIA QUE LA XIQUETA QUE NO ESTA RIGUENTSE ES SA MARE DEL PRESIDENT INFANTIL PERO CLAR CLAR NO HEU TINC!

Anònim ha dit...

Hola a tots i FELIÇ any nou,caram que foto mes complica per adivinar.Mirant mirant la foto pareix que no estiga feta a Sueca al menys eixe parc jo no l he conegut,
estem buscant unes xiques de 50 o mes,ho dic per l,antigor de la foto.

Anònim ha dit...

Hola a tots i FELIÇ any nou,caram que foto mes complica per adivinar.Mirant mirant la foto pareix que no estiga feta a Sueca al menys eixe parc jo no l he conegut,
estem buscant unes xiques de 50 o mes,ho dic per l,antigor de la foto.

rojuel ha dit...

Hoooola a tots!! Si que està complicat, si, jo no tinc ni idea de qui son... Maytechu dona'ns alguna pista

MADUIXANA ha dit...

LA VERITAT SI QUE SEMBLA MARI LA DONA DE RIGO, PERO EL ALTRA NO SE, NO SE, ES QUE TAMBE ESTIC ENTRE LOLA I LA GERMANA (sa nare de Juan i Emili)ES MOLT COMPLICAT, ANEU SUPERANSE, LO QUE LA GENT ESTA RESACOSA.....O COM JO FINS EL GORRO DE FAENA,,,,

Eva ha dit...

La veritat es que jo no tinc ni idea. A mi el parc em sona familiar pero tampoc acabe de vore clar on es, a primera vista em pareixia el de l´estació, pero despres quant ho ha dit Rafa m´he fixat millor i el pilar aquest que hi ha darrere no em cuadra.Tambe pense que han de ser unes dones de uns 50 anyets. I la foto, la veritat,es que me pareix molt molt graciosa.
Feliç any a tots

Anònim ha dit...

Bon diiiiiiiaaaaaaaaaa a tottttsssss!
Com esteu? beeeeeeeee, pos ala, una vegada fet el saluno anem a centrarmos en el que toca, que en este cas es la foto. Jo no tinc ni idea de qui son, pero vegent la foto una cosa está clara, que 18 no tenen. Entonces una pisteta estaría molt be. Per ejemple en la actualitat qui nº de carnet de jubilades tenen, per ejemple. Jo creec que son la meua sogra i la socarrá en la porta del casal quand eren falleres infantils.jajajajaja. No no eu se, pero eu averiguarem....
Faliç any nou a tots.

Anònim ha dit...

18 volía dir 18 anys clar

Anònim ha dit...

hola bon dia, jo no se qui son, però m'he fixat amb un detall de la foto i jo crec que si es el parc de l'estació,el que veu al final no es l'escola carrasquer?

Anònim ha dit...

maremeua si k esteu ven verds,pareix mentira k no sapiau ki son.

Anònim ha dit...

Hola Bon dia a tots!!! De veres que no les heu conegut? Per que al vore la foto jo sols tenia dubte en la xiqueta que "no esta rient-se" però, maduixa m'ha dit qui es "la dona del Rigo, veina de ma mare, MARI" i estic d'acord, aleshores l'altra xiqueta no pot ser altra que una fallera de les de sempre,que per cert te tota la cara en la foto de la seua filla, tambe fallera i aquesta si que te 20 anys, jo crec que es JACKY!!!!!!!!!!!!!!!

Mayte ha dit...

jeejejejejje,ejejejejej

Mayte ha dit...

a pues si que fa calor....., qui es el que ha dit que no sap en qui parc es ,mare meua..., pues si no ha cambiat en res, nomes el color de la foteta, que mare meua...,jeejjeej
Carinyets d´aço es tracta, jo tampoc se qui son,ejjejeje

Mayte ha dit...

estaria de luxe que les dos pelaies de la foteta, ens visitatren i elles mateixa ens ho confitrmaren..., algu les veu per ahi,soni...

MADUIXANA ha dit...

NO MES ENTRE PER A DISTIJARBOS FELIÇ ANY NOU A TOTS, PUES DESPRES NO CREC QUE PUGA ENTRAR I DESPEDIRME FINS EL ANY QUE BE. .. MOLS BESOS A TOTS I ELS MEUS MIJORS DESITJOS PER EL ANY QUE ANEM A ESTRENAR.... FELIÇ ANY 2009

Anònim ha dit...

Ai Maduixanaaaaaaaaaa! eres la namber uan blogueraaaa. Igualment Feliç Any nou per a tots.En quant a la foto jajajajaja, ara ja sabem qui son. Pareixen las muñecas de famosa, se dirigen al portal, adorar tariroriro riroriro rirora. Jo eu havía asertat, 18 anys no tenen (bueno en cada cama si, i alguns mes)jajajajja es de broma.
XEEEEEEEE feliç any nou a tots. Paseuse be esta nit i salut i felicitat, amor, pau i amitoufo per a totsssssssssssssssssssss.

Anònim ha dit...

Ah, per a la meua germana que mai la vec per asi; Soni un bess i una abrasada molt, molt molt forts.

Anònim ha dit...

FELIZ ANY NOU depar de una fallera que voste molt de cariño y que esta en esta foto. FELIZ 2009 SALUD YYYYYY FAENA.

Anònim ha dit...

¡com que aixo es el parc de l' estaçio!, Pues va a ser que no, a part de les dos de la foto no crec que ningun xuqueret a part dels meus fills i el meu home, no hagen pasetjat mai per ahi.
Vos desitge a tots un feliç 2009. Besets.......

Anònim ha dit...

Es BEZIERS, on hem naiscut,i hi a una avenguda molt grand que se diu LOS ALLÉES. De ahi ve la foto. La meua cosina i jo estem de lo mes guapes. ¡O no!. Mil gracies a qui ha posat esta foto, ma fet molta iluçio vorem per fi en la web que no ixc mai,en cara que siga de xicoteta.

Anònim ha dit...

Bona nit a tots, bueno supose que ya sabeu quison es de la foto,
efectivamente Eva,roser,rojuel y rafael, estaba un poc mes complicat, ya que mingu de bosatros merelasiona com a cosina de la Mari y que yo a naiscut en Francia, efectivament el parc no es deasi. grasies al meu cuñat que vos a despistat un poc, en aiso de las muñecas de famosa, la sogra y la socarra. la unica que ma conegut es soni ya que esta clar que la meu filla sesembla ami.
Era una sorpresa per la meua cosina que no sabia res.
bueno que si que soc jacquie.grasies a tost y no tenim mes de 50 anys.

Anònim ha dit...

ai mama tu si que vales,kin escrit mes ven escrit.avore cuant comensem les clases del valencia,eh?????.

MADUIXANA ha dit...

JACQUIE, COM SON LES FILLES EH? PRIMER EN ALAVEN I DESPRES ENS CRITIQUEN, JAJAJA, NO LES TENIM MAI CONTENTES I LA VERITAT QUE A TU NO T´HABIA CONEGUT, JAJAJA, A MARI SI PUES LI SEMBLA MOLT AL FILL I TU AHI TENS UNA CARETA DE BICHO QUE VAMOS, JAJAJA, MARIE A VALGUT LA PENA QUE IXQUERES EN LA FOTO NO MES PER FER UN COMENTARI TU ASOLES SENSE LA FAMILI, ENCARA QUE ENS AGRADA MOLT QUE ENTREU TOTS CLAR, FELIÇ ANY I UN BESET

Anònim ha dit...

aleshores el meu germà té raó,mare meua tampoc es riura de mi, jo haguera jurat que era l'estació

rojuel ha dit...

Uf, anava més perduda...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.