dimecres, 17 de desembre del 2008

ÚLTIM REUNIÓ DE L'ANY. ¿TE LA VAS A PERDRE?

Quant de temps sense escriure cap article. Bueno, com ja us he dit en el títol, este divendres és l'última reunió de l'any 2.008. Si no teniu res millor que fer (que ja pot ser bo per a ser millor que la reunió de la falla, en lo calentets que estem allí) veniu-se'n cap al casal i allí ens felicitarem em persona els nadals i ens convidarem a algun xupito i tot això. Per cert li toca colla a Rafa, Rebeca, Casiano, Martí, Güetxo, Cristobal, Rigo...
Volia dir-vos alguna cosa sobre el nadal, però m'esperaré a estar més damunt, a vore si estic més inspirada. Crec que no tinc res més que dir. Quina poca substància d'article, després del temps que feia, serà que ja he perdut el costum. Bueno, doncs res, que passe un bon dia.

4 comentaris:

rocio ha dit...

Dulia jo vaig de dinar d'empresa i a l'hora de sopar no se per on pararé. El que se segur es que no vaig en el cotxe, perque com forme estan les cosses...aixi que agarrare un taxi, i si em deixa en Sueca no puc anar a riola, a no ser que despres m'acompanyeu, jajajaja

Anònim ha dit...

Jo t'acompanye a Riola i on faça falta, un altre compte és si estaràs amb "cuerpo" de vindre a la reunió després del dinar d'empresa. Però no patisques, estaràs en els nostres pensaments. Segur que hiha un montó de gent que no ve pels sopars d'empresa. Jo, com la meua empresa és una ràcana, doncs m'hauré de conformar amb sopar en el casal que tampoc està malament. Que t'ho passes molt bé.

Anònim ha dit...

Duliaaaaaaaaaa! no plores xica. Rocio agarrali la paraula a Dulia i ves al sopar. Jo no puc anar i espere quels meus companys de colla eu entenguen ja que per la vesprada tinc kungfu i per la "nait" sopar d´empresa, no d´empresa no de companys de cops i del ajuntament, i despres un bailoteo, així que no podre anar, eu senc. Demá ja no escriure que dema tinc festa. Bones festes per a tots i pau, felicitat, salut i amor no sols en nadal sino en tot l´any.
Amitoufo

Mayte ha dit...

jo tampoc anire, jo tambe tinc soparet d´empresa, bueno com si fora un bodorrio,a la Rex d´alcira, que se que molta gent del tema del fallerio tambe anira,jejejejej
J a mos ho conte dULIA, al blog ,pero mentres tant BON NADAL A TOTS

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.