divendres, 5 de desembre del 2008

SALUTACIÓ DE " L´ORQUESTA REVOLUCIO "

Estimats fallers:

El motiu de la present es el de saludar-vos de nou i presentar-vos la nostra nova web, on podreu saber mes de nosaltres i on podreu deixar-nos els vostres comentaris, les vostres preguntes, les vostres sugerencies o cualquier cosa que vuigau dir-nos al nostre llibre de visites.

Aixi pues, vos animen a que visiteu la web i a que particpeu en ella, sereu ben rebuts!!!


www.orquestarevolucion.com



Esperem que vos agrade i fins promte!!



ens agrada la festa.... ens agraden les falles ... ens agrades tu.....

9 comentaris:

Mayte ha dit...

si entreu a la pàgina de la web,que teniu escrita podreu vorel,s , coneixers, fins i tot els podreu vore aals videos que tenen gravats, per si voleu es pot donar alguna oportunitat a la gent????
Ara que jo el dissabte meu vaig pasar de categoria am b el negre, jejejeje...
No penseu mal, ehh..., per favor que a mi me´l van presentar, i hem va pareixer que tenia nom de suavisant, crec que li deien Ariel, pero si no es aixina , que liu pregunten a les dels incerso que elles si que el vegerem ben vist, de totes les parts, no sel´s va escapar ni un detall, a que si Angeles/pelaya), Sari , Jacki, i de segur que hem deixe alguna que altra....,jejeje Roser t´enrecordes

Mayte ha dit...

fins i tot cantarem amb el micro de Ariel,jejejeje

Anònim ha dit...

EFECTIVAMENT MAYTE LI DIEN ARIEL, Y NO ESTABA CHENS MAL, AUNQUENO NO ES EL MEU TIPO PERO CON CANTAN SAN ROYABA.

ROSER ha dit...

JA HO CREC QUE M'ENRECORDE EM VAIG RIURE MOLTISSIM AMB MªANGELES!!!JIJIJI

MADUIXANA ha dit...

JAJAJA, SI QUE EU PASAREM DE LO MES VE, PUES LA NOSTRA MªANGELES CUANT ES DESMELENA ES MASSA, NO MES LI FALTABA QUE LI FERA COSTAT LA SEUA CUNYA LA PELAYA.
AL POBRE ARIEL CREC QUE POC A POC LI VA PRESENTAR A TOTA LA FALLA, JO NO MES FEIA QUE MIRARLA I PENSABA SERA CAPAS DE CANTAR EN EL XIC MIRA QUE PLURA, JAJAJA, MOLT AGUST EN TAN BONA COMPANYIA COM SOM LES DEL INSERSO A QUE SI.......... PRE-INSERSO?

Anònim ha dit...

DESDE LUEGO QUE POCA VERGONYA QUE TENIU LES DEL INSERSO, QUE DEU PRIMER BE EN CASA I DESPUES PERROSORDECHEU GANDULES

Anònim ha dit...

PERDONEU EL ANONIM DE ANTES EL DE QUEDEU BE EN CASA, ES MEU "PELAIO".

NO DEL PAYASO ANONIM QUE ESCRIU SEMPRE IDIOTAES.
ESTIC ENSENYANME

Anònim ha dit...

Pelaio estic d´acord en tu, en lo de quedar be en casa vullc dir, tens rao gandulases. Un beset per a tots.

rocio ha dit...

Ira el Pelaio, m'alegre que estigues aprenent i t'unixques al blog, ara a comentar

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.