dijous, 11 de desembre del 2008

BON NADAL






















11 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

QUE MONTAGES MES DIVERTITS, NI UE PENSEU QUE NO EU FEU, JAJAJA, ESTA MOLT GUAY, MOL BON NADAL DA TOTS

MADUIXANA ha dit...

BUENO CONEC AL DOS PERO, ESTIC DONANME CONTER, QUE EL PARE NOEL VA MOLT CARREGAT, SI VOLS DESCARREGAR ALGUN REGALET EN M´HA CASA JA SAPS AON VICS, I EL PUC DIR QUE M´HA PORTAT MOLT BE, JAJAJA

Gemmeta ha dit...

jajajajajaja....
"SORPRESSA" esta no es la que jo vaig vore, jejejeje
ESTA MOLT XULA!!!!!

rojuel ha dit...

Gemmeta estàs molt afavorida, jajaja!! El pare Noel es Cuenca?

Gemmeta ha dit...

Jo crec que si

rocio ha dit...

jajaja Gemeta heu vaig cambiar per fer mes varietat

rojuel ha dit...

I el pare Noel d'ahir, que no heu dit qui era? Es Rafa?

Eva ha dit...

ja,ja,.. molt bo... No l´havies conegut, roja.??? El d´ahir era Rafa,i el de hui jo pense que es Cuenca, encara que el de cuenca m´ha costat més....

Anònim ha dit...

Rojuel, no sé si Rafa et perdonarà no haver-lo reconegut vestit del pare Noel. Sí, el de hui és Cuenca, el delaten els ulls. I Gemeta també està molt favorida. Molt bon nadal per a tots els que han eixit fins ara i per a tots els que ho hem llegit fins ara. A poquet a poquet anirem ampliant el nombre de felicitacions.
Per cert, felicitar també a les responsables dels muntatges perquè estan molt xulos.

Anònim ha dit...

Jo m´enterat que l´altre es Rafa, Otia tu que flas. Tin una idea, podrieu ficar al Uetxo, Mutxatxo, Marisa, Emilio, Jacki, Lola, Sari etc de burbujitas freixenet? estaria guai, no?. Be ahi queda l´idea. Ah se me oblidaba molt guapa esta Gemeta de goseta Simson (ayudante de santa claus es el goset de los simson, que eu tinc qu´explicat tot), i tu tambe Cuenca, estas molt afavorit i guapo de santa Claus.

Mayte ha dit...

XULISSIM, AÇO SI QUE SON FELICITACIONS NADALENQUES
Gemmeta estas de muerte , ui es veu que el pare noel que dus al costat ve carregat de regalitos, a mi m´hen tocara algun???

Cuenca estas de lo mes favorit

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.