dijous, 11 de desembre del 2008

ESTEM DE CELEBRACIÓ

Avui és un dia assenyalat, ja que un membre de la nostra comissió complix anys...


Si, avui és l’aniversari de la nostra benvolguda amiga, bloguera, fallera i festera MAYTE.


Si no m’equivoque passa dels vint als trenta, però ja vegeu que ho porta molt be i esta més guapa que mai. Be maytechu, en nom meu, de la colla i de tota la comissió:



MOLTISSIMES FELICITATS!!




En primer lloc, com a tots els aniversaris, la obligada cançó:

Com no, brindem per tu:







I finalment et recordem el que et toca demà, com a
“cumpleanyera” que eres



Un bes molt fort, xicona
Per molts anys!!


MOLTES FELICITATS¡¡¡



FRAN

22 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

MOLTISSIMES FELICITATS, I QUE EL FASEN MES SORPRESES COM LES QUE LES TEUES AMISTATS T´HA ACABEN DE FER EN ESTA FELICITACIO TAN GUAY. TEU MEREIGES TOT, I EL PUC DIR QUE DE NINGUNA MANERA ES NOTA ELS ANYS QUE TENS PUES DUS DINS DE TU UNA XIQUETA EN UN COR QUE NO LI CAP EN EIXE COS.
MOLTES FELICITATS I MOLS BESSETS GUAPISSIMA DE LA MUERTE...

Gemmeta ha dit...

Mayte Cariñetttt, MOLTES FELICITATS!!!!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS UN BES

San-vala ha dit...

Moltes felicitats Mayte, gran fallera i gran bloguera. Podriem dir que es un dels pilars més forts pels quals es s'ustenta el blog de la vostra falla...

rocio ha dit...

Maitexu ja aplegat el teu dia, felicitats¡¡¡
Roja la felicitacio esta de lujo i el muntatje del Franki total, ungaunga¡¡¡
que tingues bon dia i a disfrutar els 30¡¡

CLARETA ha dit...

FELICITATS

Anònim ha dit...

moltes felicitats mayte¡¡¡q et fajen molts regalets i q sigues molt felis q teu mereixes¡

angeles ll.

Eva ha dit...

Moltes felicitats Mayte!!!!! Que passes molt bon dia!!!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS QUE EN CUMPLIXKES MOLTS MES I K ET FASEN MOLTS REGALS UN BES FANNY

Blaiet ha dit...

olaaaa!!!felicitats maite!!ke teu pases molt be, besetsss

Anònim ha dit...

HOLA MEITE TE DESICHE UN FELIS DIA Y QUE SEGUISQUES PORTANLOS IGUAL DE VE CON HARA. FELIZ FELIZ EN TU DIA ETC......

TANIA ha dit...

Moltes felicitats Mayte, no canvies mai que no se te noten els anys.

Bessets.

Esther ha dit...

Moltíssimes felicitats a una gran fallera i millor amiga. Un bes molt, molt fort. Tu i jo ho cel·lebrarem al sopar de l´hospital, jijiji!!!!!!

AH!!!!!! i això volia dir-te, no em vaig canviar la guàrdia per a treballar amb tu, i ara ni vens a currar ni podré vore al Duque, jejeje!!!!!!!!

Bueno lo dit que en compleixques molts més i de la mateixa manera. BESETS WAPA!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Em sume a les felicitacions i compartisc eixa opinió que està molt guapa amb la nova edat, encara que m'ha pegat un susto del qual no sé si podré recuperar-me quan he vist la foto eixa tan "bestial". Que et vaja molt bé i el meu xupito de marie brizard queda pendent perquè demà no podré anar a la reunió. Felicitats guapa.

Anònim ha dit...

XXXXXXeeeeeeeee, Mayte, mirala que be, caram que guapa. Moltes felicitats per a tu Mayte, que sigues molt felis, que el facen bona cosa de regalets i que seguixques igual de guapa i jove com ara. Eres un baluart important e imprescindible en la nostra falla. Esperem que seguixques amb nosalttres tota la vida. Moltes felicitatssssssssssssssss. Ah, quans en fas? 25?, te igual fases els que fases sempre seras la nostra Maytetxu.

Anònim ha dit...

yeeeeeeeee señoreta ester i maite jo tambe ma punte a la festa del hospital aixina k te tocara convidarme,no patixkes ester k jo tambe tinc guardia pero jo tinc mes influinsies i mandeixat vorel
a estat molt interesant.

Esther ha dit...

Ye cabrona!!!!!!! después dieu que ne planta curreu!!!!jejeje!!!!! jo vaig a vore-lo ara per internet. ens vegem divendres en el soparet, val Fanny???!!!!!

ROSER ha dit...

MOLTISSIMES FELICITATS MAYTE!!!!ASPERE QUE HAGES PASSAT UN MOLT BON DIA I QUE EL SENYORET FRANKI S'HAJA GASTAT ALGUN DURET,EHH!!
MOLTS BESETS ARTISTA!!!

Anònim ha dit...

Moltes Felicitats Mayte de part de juanjo i meua!!! que te fajen molts regals..ahhh i ara ja pasem la barrera dels 30, estem fetes unes ueletes!lo dit felicitats i un beset.

Anònim ha dit...

moltes felicitats i que pases un feliç día.

eli

Mayte ha dit...

Gracietes a tots i totes per les vostres felicitacions , ja vegeu que no he pogut entrar abans per agrair-vos que s´enrecordareu de mi i mira per a on ....., al Frnaki ja li ho he explicat , que ca..,si pareix una palmera tio,mare meua.

Bueno Fanny, ens vegem al soparet del hospital , alli ho celebrarem ,a hir no vaig poder anar a la reunio , pero este aniversari hi ha que celebrar-ho les voltes que calga, que 30 anyets no es fan tots els dies,jejejeej, val???

Dulia el tema del xupitet ,aixo esta fet

GRACIETES A TOTS

Mayte ha dit...

UNGAUNGA, ARA VOS DONE LES GRACIES EN IDIOMA CAVERNICOLA,EJEJEJEJEJ

UNGAUNGAUNGA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.