dimarts, 2 de desembre del 2008

GRÀCIES A TOTS PER HAVER VINGUT

¡Hola! Vaja per davant que hi hagué molts xicotets fallos en la presentació que intentarem subsanar el pròxim any i per això ja no anem a tindre-ho en compte ara.
Una vegada dit açò només em queda donar les gràcies a totes les persones que feren possible que es quedara una nit molt xula.
Gràcies a tots aquells implicats en l'acte pròpiament dit de la presentació, gràcies al públic que es gastà els dinerets i va eixir de casa en l'aire que feia per a vore'ns, gràcies a nostres falleres majors, eixints i entrants, per obrir-nos la porta de les seues cases, gràcies a Eric, que va saber estar en tot moment al costat de la seua fallereta, gràcies a Dolores per confiar amb nosaltres i afrontar l'acte amb la tranquil.litat de saber que estava recolzada pels fallers/falleres (Carmen, va por ti), gràcies a eixa xaranga que va fer que el fred se sentira un poquet menys, gràcies a totes les falles que ens visitaren en el lido, excepte el Materal que estava de celebració, des d'ací aprofite per a felicitar-los els seus 25 anys de falla i desitjar-los que en cumplisquen almenys 25 més (i nosaltres que ho veiem), gràcies als amics fallers que acudiren a ballar i fer-se'n una al nostre casal amb el fred que fa sempre allí: amics de la Ronda, de Sales, de Sol i Taronjers,de Cervantes, del 18 de Juliol, de l'Avinguda..., gràcies a la gent de la barra que va fer possible que férem barra, gràcies a les presentadores infantils que s'agarraren la seua responsabilitat com autèntiques professionals i aixina els va eixir de bé. I gràcies especials a la meua companyera Vane (¿o era Vero?) per agarrar-se amb més filosofia que jo les coses que eixiren malament, per no enfadar-se quan llegia coses que li pertocaven a ella i per acceptar amb un somriure que li canviara el nom al cridar-la.
Per tot això i per moltes més coses que segur que se m'han oblidat, (ara que pense, un recaet a la colorà) moltes gràcies a tots per haver vingut.

19 comentaris:

rocio ha dit...

Primer que res, falta agraïr-te a tu Dulia el haber estat a peu de canyo tant al decorat, com a la presentació, per a no tindre cap fallo tots el mesos tindriem que fer-ne una, i al final ixiria perfecta, jajaja

El decorat era molt lluidor, el mosaic simulaba una flama, un simbol molt present en temmes fallers, un 10 per als artistes, cada any es supereu.

La xaranga el millor per ami, quant s'acaba el pasacarrer i entraren al Lido a tocar un parell de cançonetes va ser bonisim¡¡¡ el nostres veïns tenen molta sort de tindre-la.

Sols queda felicitar a les Falleres Majors, la presidenta i president infantil, i esperem que heu disfrutaren tant com nosaltres, encara que serà dificil, perque jo me vaig pasar super be¡¡¡

PD: Inma i Fanny en el que queda de falles ja no m'ajunte en vosaltres, sou un perill¡¡

rocio ha dit...

Dulia m'unix al teu agraïment cap a la gent de l'organitzacio i als fallers d'altres comissions que vingueren a fer-nos la visita: Rosen i Iolanda, Isabel i Picanya and companyi, Jorge i Marta i la seua amiga... igual em deixe algu¡¡
Tots (fallers, amics, familiars)volien fer-se la foto per a la blog, i això es senyal que el visiten,i es mes que suficient per a continuar en aquest proyecte.

Xuso ha dit...

En primer lloc enhorabona a les Falleres Majors, a la presidante i al president infantil. Per l'inici del regnat.

També donar l'enhorabona a tots els que han féren possible que la presentació fora un èxit, que ho seria. I això és molt difícil.

I dir-vos que jo tenia bodorrio, si no haguéra anat a fer-vos la visiteta de rigor al casal!!

enhorabona Xuquerets, ja heu encetat les falles 2009!!!

San-vala ha dit...

Enhorabona als xuquerets i xuqueretes, ja he pasat la Presentació, que ràpid pasa lo bo, a que si?????

Jo vaig poder vore l'escenari en viu i vaig acompanyar als nostres Presidents i Falleres Majors quant pujaven i va ser un moment molt emotiu per a mi, més que res per l'estima que li tinc a la nostra falla veïna i a la seua gent.

El que en falta va ser anar al cau, però tenia un compromís, esta me l'apunte ja vos faré la visita...

Anònim ha dit...

enhorabona a tots els xuquerets , la presentasio va quedar de lujo, nosaltres el veinat vos donem les grasies de com mos acollireu tant en el lido (pa mi sempre sera el lido) com al cau mos eu pasarem super be , conegi a MADUIXANA k laconeixia de llegirla pero no personalment va ser tot un plaer , grasies dulia per ixe recaet mos vegem el divendres cuant pase per el forn guapa

Anònim ha dit...

Enhorabona a les falleres majors, a la presidenta, al president infantil i com no a tots el xuquerets i xuqueretes, de part de tota la comisio de la Falla Via Materal.

No poguerem fer-vos la visita per que com ja sabeu estabem de celebracio pero no dubteu que aquestes falles anirem a vorevos alguna nit al casal.

Anònim ha dit...

Rocio jo no se com pots dir aixo, si la mes enbotinadora que hi ha eres tu...jajaja. Si a tu t'agrada, te fa sentir mes jove (es broma). Per cert la presentacio va estar molt be ens ho pasarem pipa.

rocio ha dit...

Xuso, San-Vala, Tania i Colora s'agraix el vostre comentari, quant pugau el casal esta obert per a que ens visiteu.

San-Vala va molar molt quant el teu presi ens va donar l'insignia de la vostra falla, un bon detall, gracies Xuss.

Inma aixo es veritat, i amb la gent de la falla mes però jo tambe tinc rao jajaja

Les fotos de Gatet ja estan penjades.

KIKE, KIKE¡¡¡¡ on estas?

Anònim ha dit...

hola a tot el mon,soc maria.no vaig poder anar a vore-vos pues em vaig tindre que quedar al llit amb febra.pero he vist les fotos i esteu genials i el decorat es una pasa.
pd:a rocio i a inma no renegeu que vos agrada la mala vida.ja vos fare la visita.

Anònim ha dit...

Hola a tots encara no havia pogut entrar per a donar la meua opinio...ja estic asi.
Que puc dir jo, per a mi va ser molt emocionant sobretot cuan va vindre la falla a per mi i la xaranga entra al meu comedor i en tocaren un parell de cansons...cuan m'an recorde se me posen el pels de punta.La presentacio es queda be (alguns fallos com han dit pero..)va ser molt bonic tornar a pujar com a fallera major i sobretot estar arropada per tota la meua familia i la presidenta que estava un poc nervioseta i era jo la que tenia que dirli que estaguera tranquila que estava fent-tho de lujo, bueno no vullc anrrollarme perque si comense no acabare mai, sols vuic dir que este any sera igual que l'any passat per lo menos.

San-vala ha dit...

Seu merexiu ixe detallet tots per tot el que hem viscut junts en els últims anys...

Van estar parlant-ho el divendres a la reunió, estava tot preparat, jo heu vaig viure desde baix i per a mi tambè va ser emocionant...

La llàstima va ser no poder anar al cau, però ja li vaig dir a Xuso que quedarà bè per mi, jejejeje

rojuel ha dit...

El tema de la insignia, Pauet, com ja vos he dit, va ser una sorpresa molt grata, tot un detallasso...

Respecte al decorat dir que va quedar de categoria, senzill però original, innovador, enhorabona a l'equip que es va currar aquest tema.

La xaranga una passada, com ja ha dit algú, llàstima que l'oratge no ens acompanyara...

Dúlia, ha sigut un plaer estar ahí amb tu, i no et preocupes, son coses del directe...

Agraïr la visita dels membres de la resta de comissions i dir-los que les nostres portes estan obertes per a quan vullguen tornar i finalment donar l'enhorabona tant a les falleres majors com als presidents/es, i desitjar-los un regnat feliç, inoblidable.

Vaja rollo...

MADUIXANA ha dit...

BUENO, COM NO ES COSTUM EN MI ARRIBE TART A FER EL MEU COMENTARI, PERO TOT ES PERQUE VAIG UNA MIQUETA AFAENA.
BUENO JO NO TINC PARAULES PER DONAR LES GRASIES I LA ENHORABONA A TOTS I CADAS CU QUE HAN FET POSIBLE UN ANY MES EL ACTE DE LA PRESENTACIO, PUES TANT LA GENT QUE FA EL DECORAT, COM EL QUE AYUDA A MONTARLO, COM LES FALLERES QUE PUJEN, FALLERES MAJORS, MA DRETA PRESI (Dulia es clar) QUE EN FI, NO PUC NOMBRARLOS A TOTS PUES SEGUR QUE EN DEIXE ALGU I PODRIA OFENDREL A TOTS MOLTES GRASIES.
COLORA, JAJAJA, JA EN CONEIXES I ARA TAMBE SAPS EL MEU SECRET DE ESCRIU SEMPRE EN MAYUSCULES (que conste que no estic enfadá i que tampoc xille) ES LA MEUA MANERA DE ESCRIURE.
ROCIO PROVOCADORA,JJAJAJAJAJ ¿AON ESTA KIKE?
I A LA NOSTRA PRESI TOT VA ESTAR DE "P.M."(per si nian menors)
TAMBE DONAR LES GRASIES A 2 FALLEROS QUE ESTAGEREN VESTIS FINS AL FINAL DEL BALL, JAJAJA, AGUANTAREN PERQUE NO DUIEN PIRRI

Anònim ha dit...

¡Ai! Una cosa que volia dir, bueno, dos: primer, que li toca colla als jovenets, a saber: Aïda, Salva, Thara, Yorka...
I segon i més important. Hi hagué una absència en el ball importantíssima per a tota la comissió. Espere que no torne a passar que el dia del ball no estiga ahí el nostre himne: "no sabes lo que es, tener que andar así, robàndote los momentos, cansàndome de fingir, ahogando mis sentimientos..." ¡Ai, que guai !, quines ganes tinc que vinga una altra festa, xe.

Anònim ha dit...

hola xuquerets/etes!!! senc no haver pogut entrar abans, en primer lloc vullc donar l´enhorabona a les falleres majors, en especial a laura, li desitje que pase unes falles inolvidables, espere vorela en molts actes, i donar les gràcies a totes aquelles persones que estaven el dissabe al cau (rocio, maite, yasmina, la vostra presi que encara es familia meua, que feren que ens heu pasarem molt be, sou molt bona gent,ja he vist les fotos que risa!!!!
ah el decorat es molt xulo, i la prsentacio es queda molt be!!! molts bessets

rocio ha dit...

Provocadora jo? no pot ser, el que passa es que desde el dissabte, que no el vaig saludar, ja no se res d'ell, estara enfadat? encara que no cre perque li dona tot igual.

Anònim ha dit...

Quique no crec que estiga enfadat perquè ell també, per eixa boqueta tan xicoteta que té, i les coses que va dir, mare meua. I ara que m'enrecorde, volia dir-li a Estela que m'agradà molt el seu trage i que li donava un aire molt faller al seu restaurant treballant amb les tejes i els pirris. Això és una fallera i una dona treballadora.

MADUIXANA ha dit...

DULIA SI QUE TENS RAO, ENS VA FALTAR EL NOSTRE HIMNE, QUE JO TANT TIRE DE MENG. UNA COSETA SI ALGU EN POT EXPLICAR COM PODERLO ABAIXAR O LOCALIXAR LIU AGRAIRIA MOLT PUES LA VERITAT ES QUE ES UNA COSA QUE NO ANTENC MOLT I LES VERSIONS QUE HE SENTIT I HE LOCALITZAT NO SON LA QUE SENTIM EN LA FALLA.... VA ALGUN ALMA CARITATIVA QUE EN DIGA ALGO....
ROCIO, JAJAJA AON ESTA QUIQUE, NO POT SER, ESTOS HOMENS ENS DEIXEN EN TOTS EL LLOCS,JAJAJAJA PERO PERQUE NO PODEN EN MOSATROS A QUE SI ROCIO,

Anònim ha dit...

maduixana la canço es de walter olmos en youtube estài pe baixar el emule

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.