dimarts, 7 d’octubre del 2008

BALLS AL CARRER

Calendario de actuaciones:


del XII Festival de Balls al Carrer



La Plaza de la Virgen volverá a ser el escenario deeste baile tradicional del 19 de octubre al 31 de mayo
La Delegación de Cultura de la Junta Central Fallera celebró el jueves 10 de julio el sorteo para establecer el orden de actuación del XII Festival de Balls al Carrer correspondiente al nuevo ejercicio fallero, que tendrá lugar, como cada año, en la Plaza de la Virgen.


Los grupos de baile de las comisiones falleras volverán a deleitar a valencianos, vecinos y turistas en la plaza de la Virgen cada domingo desde el 19 de octubre de 2008 hasta el 31 de mayo de 2009, descansando en las oportunas vacaciones del calendario festivo.



Un total de 31 fallas participarán en este nuevo ejercicio 2008-2009 junto con la Escola de Tabal i Dolçaina de la Junta Central Fallera, mostrando al público asistente lo mejor de nuestra música y bailes autóctonos.

2 comentaris:

rocio ha dit...

cada diumenge, pues no tenia ni idea.
De segur que li donarà un toc d'alegria i colorit a la plaça i a la gent turista i regional que heu visite.
Bo saber-ho¡¡

MADUIXANA ha dit...

SI PERO TAMBE SERIA DE AGRAIR QUE ENS DIGEREU MES O MENG A QUIN HORA.... GRASIETES...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.