dimarts, 28 d’octubre del 2008

SAPS QUI SOC ???????


13 comentaris:

rocio ha dit...

Bua¡¡ no vec be les caretes pero es CUENTAME autentic. Serà alguna de les de l'inserso d'ibiza segur¡¡

ROSER ha dit...

YO DIRIA QUE UNA ES SONIA O JACQUIE,XO COM DIU ROCIO LES CARES NO ES VEUEN MASSA BE.XO A LO MILLOR HO ENCERTAT!!

Mayte ha dit...

bueno ,xiques jo tampoc se qui son , nomes esperem a que la persona que ens ha fet aplegar la foteta, ens ho comunique i despres ho vorem millor o almenys intentarem vore el seu paregut per a coneixer-les millor ,no cregeu???
Pero mentres podem fer les nostres especulacions....
Jo crec que alguna d´alli podria ser Virgi

Lidia ha dit...

Voldria anunciar-vos, que el proper dissabte dia 1 de novembre farem un cybersopar faller olivà, festa Halloween, ens agradaria comptar amb la vostra presència, per poder posar cara a tots aquells que han fet alguna vegada comentaris a la web de la Falla Casa d'Alonso, així començar noves amistats falleres.

Més informació en la nostra web, i per apuntar-vos a dit sopar també, en www.fallacasadalonso.com , pense-ho i apunteu-se, ho passarem molt bé tots junts.

rocio ha dit...

Gracies Lidia, però jo personalment no puc, si voleu acostar-se a Sueca el 29 de Novembre es la presentacio de les nostres falleres i despres ball al cau.

Ningu de totes vos sona? Esta prou mort el saps qui soc...
Jo pense com Roser, pareix que la moreneta sigua Jacquie, i de la resta ni idea

MADUIXANA ha dit...

JO ESTIC EN ROCIO I ROSER, NO ES VEUEN MASSA BE LES CARES PERO EN SEMBLEN ELLES.....

Eva ha dit...

La veritat es que no tinc ni idea, i en la foto tan xicotiua encara menos, si en tinguera que decantar, tambe estaria amb Roser...

Anònim ha dit...

Que GUAYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!
Que foto tan historica. Ja te anys, ja, crec que son: SONIA, VIRGI, LIDIA i SONI. TOTES GUAPISSIMES, almenys quan eren xicotetes, jajaja!!!!

Anònim ha dit...

De la foto no tinc ni idea. Només volia dir-vos que demà sí que hi ha reunió i que li toca colla a Abel, Carla, David, Forum, Emilio... Sóc Dúlia. Que vaja bé.

Anònim ha dit...

Xe que foto mes guaiiii. Creec que son Lidia, Virgi, Sonia i Soni la meua germana, pero el que més m´a emocionat es que Soni pareix la meua filla Helena. Es total. Que anys tan bons. Vaig a deixaro qu ´estic ficanme nostalgic i tan m´emocionat que en caura alguna llagrimeta i si em veuen els meus companys fare la risa. Soc Martí.

Mayte ha dit...

jeeeee, MARTI vec que no soc la unica pringaeta que curra esta nit, pero aprofite que estar per açi el blog, que quant t´enrecordes hem portes o hen consegueixes les fotos ixes que m´havies promes, val???
Au, que tingues bonan nit

Anònim ha dit...

yo la veritat es que a soni no la reconec en esta foto , pero marti el puc asegurar que si no fora per el temps que no coincidix , diria que angeleta si que esta en aquesta foto.Yo no recordaba que sonia fora igualetaaaaaaaaa a angela , son una calcomania. xaxi

Anònim ha dit...

Xaxi si que es veritat que Angela es Sonia pero Helena es Soni, ben mirat es com si fora una foto de les meues filles pero als anys 70. Maite, bonica, perdona tens rao i quand m`enrecorde te portaré les fotos, perdonam. Avui tambe estic currant, i tu? be de totes formes si tens guardia te la desitge bona i un abras. Soc Martí

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.