dimecres, 15 d’octubre del 2008

AIIIII, MIGUEL.......

9 comentaris:

Anònim ha dit...

mareeeeee quina llàstima que no puga agarrar-lo només una horeta em faria una dona això que es majoret però quins 50 més ben portats visca tuuuuu

rocio ha dit...

jajaja ay Sareta...

Pues sí, viva la dona¡¡¡¡

Anònim ha dit...

OLEI, PER SU POST QUE SI "QUE VIVAN LAS MUJERES".ESTA SARETA ESTA DESVARATA , ES MOLT BONA, ARA SI SARI LLIG AIXO TEU DIRA A TU, MONAAA.
MAITEXU MEN DEUS UNA, NO TAS ENRECORDAT DE MI

Anònim ha dit...

uy no la liem que q la sareta de sari i jo no no tenim res a vore xe no a vore si la meua tocaya cobra el que té tindre un nom bonic si em diguerem patrocinio del sagrado corazó no em passarien estes coses

MADUIXANA ha dit...

JAJAJA, POBRA SARETA, JA ME ESTRANYABA A MI EIXOS COMENTARIS, JAJAJA, PERO BUENO. DE TOTES LES MANERES ES VIDEO ESTA DE LO MES VE, "QUE VIVAN LAS MUJERES" SOM LO MIJOR DE LO MIJOR, A MES QUE TAMBE SOM UNIQUES....

Mayte ha dit...

pues si xiquetes, aço val la pwena voreu i millor si el vegem en directe,veritat???

Mayte ha dit...

per cert , no m´enrecordi, pero ningu hem va dir el teu dia, pero no patixques que aço s´arreglara,ejejej,
besets wapa i perdona

Anònim ha dit...

PERO AVORE, TU QUINA SARETA ERES? PERQUE X A MOSATROS SARETA ES LA FONT. IDENTIFICAT X FAVOR,JEJEJEJE

Anònim ha dit...

jajajaj, sóc sara,bo em podien dir sarota perquè ja tinc els meus anys,no se que mes dir-te a mes que tu anonim no es que t'identifiques molt, que la veritat a mi igual me té, a mi el que me interesa es que la gent done vida al blog i ens fem unes rises a banda clar está de les coses de la falla i tal

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.