2- Podran participar-hi totes les persones que ho desitjen a titol personal, i hauran de presentar un maxim de 2 originals.
3- El format sera A-4 amb unes dimensions de 29´7cm. x 21 cm.
4- Amb motiu de la commemoracio del bicentenari de natalici de JOSEP BERNAT I BALDOVI, la tematica del cartell de falles de 2009 fara al.lusio a aquest il.lustre sueca.
5- La tecnica sera lliure, sempre que la suea reproduccio en offset i quatricomia no oferesca dificultats, per la cual cosas´exclouen expressamnet les titntes de color or i argent. Ames a mes podran presentarse obres en format digital sempre que s´aporte una prova impresa i la seua resolucio sigua com a minim de 300 x 300 pixels per polzada.
Podran tambe presentar-se obres realitzades en format digital preparades ja per a dur a impremta, en aquest cas el participant haura de dur una prova impresa de bona qualitat muntada sobre un suport rigid amb les especificacions tecniques pertinents al darrere ( format, resolucio...) a mes d´encarregarse del transport, (zip o disc dur extraible).
6-Hauran de dur obligatoriament el text SUECA FALLES 2009-RIBERA BAIXA a mes de reservar una zona on poder colocar els logotips de la Junta Local Fallera de Sueca i el de l´Ajuntament de Sueca, Regidoria de Festes.
7- El suport de l´obra no sera mai mes gros de 5mm, sense relleus.
8- Els originals es presentaran a la Regidoria de Festes de l´Ajuntament de Sueca, en horari de 9 a 14 hores fins al 29 d´octubre de 2008.
9- Els originals no hauran d´anar signats; portaran al dors un pseudonim.S´acompanyara dins d´un unic sobre tancat les seguents dades: nom , cognoms, DNI, adreça, codo postal i telefon de contacte; en l´exterior duran un pseudonim corresponent.
10- El cartell premiat quedara en propietat de l´Ajuntament de Sueca i a disposicio de la Junta Local Fallera de Sueca, que podra fer-ne l´us que considere oportu.
11- El jurat format per l´alcalde o persona en qui delegue, que el presidira, la regidora de festes o persona en qui delegue, dos membres de la Junta Local Fallera , a decisio d´aquesta , i el Director de l´Escola d´Art Municipal.
12- El veredicte del jurat sera inapel.lable, i el premi es podra declarar desert.Aquest es fara public el 5 de novembre de 2008, i es notificara al guanyador/a.
13- El lliurament del premi tindra lloc durant les festes Falleres de 2009 , i sera obligatoria l´asssitencia de l´autor o persona en qui previament haja delegat.
14- La retirada dels originals no premiats tindra lloc a partir del 21 fins al 30 de març de 2009, cas que no es realitze una exposicio dels origianls previament seleccionats pels memnbres del jurat. Els originals no retirts quedaran en propietat de l´Ajuntament de Sueca.
15- La Junta Local Fallera tindra maxima cura de les obres presentades, pero no es fara responsable si accidentalment sofriren algun desperfeccte.
16- El premi sera de HUIT-CENTS (800EUROS), quantitat a la qual es practicara el descomte corresponent al IRPF.
17- El propi fet de participar, comporta obligatoriament l´acceptacio de les bases d´aquest concurs.
DILIGENCIA: Per a fer constar que les bases del Concurs del Cartell Anunciador de les Falles 2009 son les quwe s´han aprovat en Juant de Govern Local de 22 de setembre de 2008.En Sueca, 23 de setembre de 2008.
La Secretaria en funcions
Mª JOSE COVES PRIETO
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada