dilluns, 22 de març del 2010

TENIM NOVA XUQUERETA

Hola a tots!!!!!!!!!!!

Sóc NEUS ESTEVE GÓMEZ i ja estic ací. Els meus papis Andrés i Eva estan molt contents en mi perquè sóc molt bona xiqueta.

Les meues ties no paren d´agafar-me al braç, però a mi m´agrada molt que ho facen.

Vaig nàixer el dia 16 de Març, el dia de la torraeta nocturna, així que seré una xuquereta molt fallereta. Ja tinc ganes de que arribe l´any que bé per a poder lluir el meu traje de valenciana.

Bueno xuquerets vaig a dormir ja que s´està fent massa tard i la mami em renegarà.

Ja em voreu per ahí, bueno si s´asomeu al carrito, jejeje!!!!!!!!!!!!!!



*Article de Neus, ajudada per la seua padrina Elsa

18 comentaris:

laura ha dit...

No me digau que no es rebonica, en cau la baba!!! pero que tinc que dir jo que soc la seua tia, pero es que me la menje a besos guapa!

laura ha dit...

No digau que no es rebonica, que tinc que dir jo que soc la seua tia!!! pero es que es la veritat me la menje a besos, sera guapa mare!

laura ha dit...

bueno he escrit dos voltes jejeje! perdoneu pero no puc remediaro

INMA ha dit...

enhorabona als papis i a tota la familia, i benbinguda al mon Neus.
Ai les ties que els cau la baba mare!!!jeeje

Esther ha dit...

Enhorabona a tota la family, però en especial als papis i a la super padrina!!!!!!!!!!!

Carla ha dit...

Enhorabona a tota la família!! És molt reguapeta!! I ara a disfrutar d'aquesta alegria. Besets per a Neus i per a la padrina que li cau la baba. Jjeje!!

Mayte ha dit...

ENHORABONAAAAAAAAAAAAAA, SI QUE ES MOLT WAPETA I ARA A FER MOLTS REGALETSSSSSSSSSSS
ENHORABONA A LA FAMILIA
I A LES TIES COM NO

MADUIXANA ha dit...

LA MEUA ENHORABONA AL PAPIS I COM NO A LES TIES, PERQUE ESTAN QUE NO CABEN EN ELLES DE L´ALEGRIA QUE ES HAS PORTAT NEUS, I UNA COSETA JA ESTAS APUNTA PER AL ANY QUE VE SER MEMBRE DE LA NOSTRA FALLA FALTARIA MES...... MOLS BESETS GUAPA I A PORTATE BE

LAIA I ROSER ha dit...

HOLA NEUS SOC LA TEUA AMIGUETA LAIA!!BENVINGUDA A LA NOSTRA FALLA!!!

ENHORABONA A TOTA LA FAMILIA EN ESPECIAL A IXOS NOUS PAPIS!!!DISFRUTEU-LA MOLT Q SEN VAN A LA CARRERA!!!

dúlia ha dit...

Enhorabona a tota la família per eixe nou membre que l'acaba d'augmentar. És veritat que és molt guapeta. Vos desitge molta salut per a criar-la i disfrutar-la.

angeles llopis ha dit...

moltes felicitats a tota la familia¡¡¡¡¡

DESIREE ha dit...

Moltes felicitatas!!!!!! espere vorela pronte vestideta de fallereta que de segur que li queda de lo mes be i a les seues ties lis caura mes la baba jajajaja

Eva ha dit...

Ai que gracia mare!!Enhorabona als papis, a les ties i padrina, i a tota la family!!! Es una andreseta eh????

Familia Furió-Mas ha dit...

Enhorabona per la nova benvinguda. La xiqueta vol ser fallera i naixquent en estes fetxes està anuncianto. Si es la mitat de fallera que les seues ties ja serà fallera amuntó. Enhorabona també als pares tios i ties i sobre tot als iaios Forum i Sunsioniu.

uetxo ha dit...

enhorabona a tota la familia i que boniqueta que es neus

laura ha dit...

Gracies a tots estem molts contents!!! si Eva es una andreseta no pot negaro jejeje

rocio ha dit...

Enhorabona ara a disfrutar-la tota la familia¡¡¡

rojuel ha dit...

Moltes felicitats per a tota la família!! Ja tenim una xuqueretamés, no?

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.