dijous, 25 de març del 2010

LA NIT DE LES ALBADES


Be , xuquerets asi continuem contant una nit mes, una nit molt pero que molt freda i amb ganes de festa fallera,despres de la vesprada estar amenitzada per els nostres artistes infantils, ens dirigim a netejar i preparar taules per seguidament soparet d´´aixelleta.



Despres de fernos un bon entrepa ,toca el dolset, estem de enhorabona ,un dia com hui, un 13 de mars va començar aquella pagina web que tanta germanor ens ha portat entre falles i no falles i entre nosaltres mateixa, d´´on hi han molts grans amistats ,aixi que el dolset de hui es una tortaeta de nostra cuinera , fallera , festera ,amiga ,i benvolguda INMA per a celebrar tots junts el s " 3 ANYS QUE PORTEM FENT BLOG";

i com no, amb el cafenets de rigor, manzanilles i poleos, no hi ha manera de calfar el cos, i el nostre president comença amb un discurset de rigor,jajajja, per a fer un homenatge a dos fallers de nsotra comisio que han segut otorgats aquest any amb insignia de or i fulles de llorer,com son JOSE ENRIQUE FERNANDEZ" EL PELAYO" , i JAVIER IBORRA.



Ens van fer unes diapositives amb el seu recorregut faller per nostra comisio xuquerera, i cada respectiu puja dalt de l´´escenari per tallat els pantalonets.



D´ ahi ,replegarem el cau i ens diriguirem a casa d´ un altre membre de nostra comissio per a que nostres representants estagueren al baslco per a que la junta i els cantants de les albaes feren la seua feina,mentres tant la comisiio i resta de gent que va voler acompanyaR NOSTRES FALLERES MAJORS,I PRESIDENTS, alli estabem,intentant caldfar el cos, al ras, morintmos de fred, quina gelor mareeeeeeeeeeeee,menos mal que el SR.CERVERO., ens tira una maneta de quant en quant, i sempre esta alla on anem, per qu esi no ........



Lo dicho, cantarem als nostres representants i com la rosa cauia de valent correnguents ens diriguirem al cau , on el nostre amic el forner estaba per ixa nit de DJ.



E l fred continuaba i quant mes tard era la nit mes gelor feia, aixi que alguna coseta hi havia que fer per començar unes bones festes falleres i que no quedara per nosaltres , aixi que a calfar el cos , a ballar bona cosa i tancar el cau, aixo si sempre respetant el horari , ja sabeu que tenim problemes amb el veinat, aixi que tancarem una miqueta abans i a seguir la festa ,cada u com millor li vingue.

17 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

ESTA DULIA COM SEMPRE NARRANT AL MAXIM DETALL TOT L´OCORREGUT EIXE DIA, I LA VERITAT FEIA MOLT DE FRET, JO FINS I TOT EN VAIG FICAR LA BUFANDA DE GORRET, COM LES MORETES, I LA VERITAT QUE ES VA NOTAR....... AY COM TIRE DE MENOS EIXOS DIES ...... CREC QUE TOTS TENIM UNA MIQUETA DE MONO FALLERO..... O NO?

MADUIXANA ha dit...

PER CERT ENGUANY NO DEIXAREN CANTAR MOLT A LA NOSTRA PELAYA PERQUE EL 14 TENIEM EL FAMOS SAINET I AMES EIXA GOLETA I VEU NO LA TENEIEM AL 100% PERO AL ANY QUE BE MES....

INMA ha dit...

que nit mes bona!!!!!la veritat es que an sigut totes les nits molt bones i els dies tambe, e disfrutat com una xiqueta, bueno soc una xiqueta jajaja

dúlia ha dit...

La veritat és que tot estigué molt bé. La tallada de pantalons també va ser molt emotiva i després, les albades, igual. L'article no és meu. A mi em toca fer el del sainet, que esta Mayte té per a tots. Ens veiem demà, que fa molt de temps que no ens veiem. Un beset.

Carla ha dit...

Molt bon article Mayte. De fet,per a mi que no vaig poder estar eixe dia, ha sigut com viureu amb vosaltres!!

àngela ha dit...

Va ser una gran nit =)
Jo personalment m'ho pasi d'allo mes be ^^

Mayte ha dit...

ajajjaja, jo tambe meu pasi de categoria, pero qui tenia fredddddddd, per que jo no..jajajajajja

Mayte ha dit...

ehhhhhhhhhhhh, qui te mes fotos?

Mayte ha dit...

angela, se que tu si que ens tens ,vaaaaaaaaaa, enviales al correu i les penjaren o si no les agafarem del facebook,ajajajja

rocio ha dit...

Primer que res donar l'enhorabona al Pelayo i a Iborra, sou grans fallers i als vostres amics per el muntatge de fotos que vos feren, mos riguerem molt¡¡¡

Les albades me les vote, ja que em vaig quedar en barra, aixì que directe al ball...

Ixa ni que be heu pasarem¡¡¡ asò era el començament d'una bona setmana...amb bona companyia, algun cubateta i algo de musiqueta mosatros fem una bona festa¡¡

rocio ha dit...

May jo de publicar albums no tinc ni idea... quant vaig entrar al blog ja estava creat el 5 i no es podia vore el 4, pero no se perque...

Mayte ha dit...

gemma,mira a vore tu que e s el que ha àsat ene l album 4,eprfa....

dúlia ha dit...

Mayte, mira la foto en què estic jo amb vosaltres i la tortà d'aniversari i voràs com també tinc l'aura fotografiada com Cuenca (ja, ja, ja).
I Rocío, artistassa, ves preparant-te que enguany, com ja eres veterana, tindràs paper estelar i tot.

Mayte ha dit...

jaajajajjaj, es de veres , aixo per que e s ....
la meua camers roser diu que es xunga, que e t pareix,damunt...., on estan les voswtres fotos?

PER ceert ENcarni diu que en te,nada mas ni nada menos que:
alhoro
5000 FOTOS,ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
que susuto tinc

àngela ha dit...

Mayte agafa les fotos del facebook perque el meu correu no va masa be , i no me dixa enviar res. :S

àngela ha dit...

Mayte agafa les fotos del facebook perque el meu correu no va masa be , i no me dixa enviar res. :S

Mayte ha dit...

ok
avore sie sta nit tinc temps i les agafe
ajajajaj, veus com sique pots dir algo per asoiiiiiiii,ajajajajajajajajajaj

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.