dilluns, 29 de març del 2010

AVUI FA 22 ANYS QUE VA NÀIXER JOSEPET!!


Fa 22 anys enrere…

CARLA: “ Els meus papis m’han dit que vaig a tindre un germanet. Són falles i falta molt poquet per al gran dia. Mentre jo gaudisc de les festes de San Josep, els meus pares s’encarreguen dels últims detalls per a que estiga tot a punt per al nou membre de la família. Jo tinc una mica de por a aquest canvi, però també estic molt feliç perquè tindré un germanet i podré jugar amb ell i compartir moltes coses. Crec que els meu pares li van a dir Josep”.

29 de Març 1988

“Per fi! Ja tinc un germanet: Josep. És la cosa més rebonica que mai he vist! En els anys descobriré que puc fer moltes coses amb ell: jugar, riure, plorar, barallar-nos, inventar històries al cotxe de camí al càmping, patinar, jugar amb Linda, compartir molt bons moments amb els nostres pares, eixir de festa junts, compartir confidències i moltes coses més”.

29 de Març 2010

Avui fa 22 anys que va nàixer Josep. I com a xuqueret que és, no podíem deixar passar l’ocasió de felicitar-lo al nostre blog en el dia del seu aniversari. Podria escriure mil fulles per a expressar el gran cor que té i quan el volem, i com no per a dir “has vist que quapo és el meu germà” (jeje!! encara que això li ho dic a sovint, veritat Josep?). De totes formes i sense fer-me més pesada, MOLTÍSSIMES FELICITATS!!

16 comentaris:

Desiree ha dit...

Moltes felicitats josep.

Esther ha dit...

CHÈ CARLA QUE XULO L´ARTICLE!!!!!! PERÒ ÉS QUE ELS GERMANS SÓN LO MILLORET DEL MÓN. FELICITATS JOSEP PELS TEUS 22 ANYETS I PER LA GERMANA QUE TENS.

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI, QUINS GERMANS NIAN EN ESTA FALLA XUQUER, JAJAJAJJA, PERO NO PODIA SER D´UN ALTRA MANERA.
BUENO VULL DESITJAR DE MANERA MOL CARINYOSA LA MEUA FELICITACIO A JOSEP, QUE ES UNA GRAN PERSONA COM MOLT VE DIU LA GERMANA, TANT DE LA MEUA PART COM LA DELS MEUS FILLS........ MOLTES FELICITATS

INMA ha dit...

Yeeeeeeeeee felicitats!!!!, que teu pases molt be i avore ixa convida per a quant

Sari la mami i familia ha dit...

moltisimes felicitats de part de la familia FONT-ANDRES, tu ja saps el que signifiques per a nosaltres que t'estimem moltisim. Que pases una feliç celebració. Besos.

nati y ximoen ha dit...

en este dia tan señalado queremos felicitarte y decirte lo orgullosos que estamos de ti nos distes una alegria grandisima cuando naciste,y ahora que ya eres mayortambien pues eres un hijo generosoy bueno.te quremos no me enrrollo mas

àngela ha dit...

Moltisimes Felicitats Josep ^^ , que pases un gran dia.
Per cert Carla molt bon article :)

Mayte ha dit...

felicidadessssssssssssss, josepet,la convida ens l a apuntem epr al 16 abril,jajajaaj
que començemd enou a le sreunions

Mayte ha dit...

ENHORQABONA CARLAAAAAAAAAAAA, I COLLI QUE XULO,, AVORE SI JOSEPET ENS VISITA PER ASI,JAJAJJAA
JO SEMPRE DONANT FEINA, UFFFFFFFF, mare al final m´´agarrareu aborrida,uiiiii

Anònim ha dit...

felisitach josep felis dia yolanda peluqueria

uetxo ha dit...

felicitats i salut.si que pots estar orgullos de la germana que tens en aquestes paraules diu el gran cor que te a cuidarla xicon

Gemmeta ha dit...

Josep Felicitats bonico!!!

Unknown ha dit...

MOLTESSSSSSSSSSSSS FELICITATX DEPART DE LA TETAAAAAAAAAAA I FAMILIA.

josepet ha dit...

bueno moltes gracies a tots ,pero sobretot a la meua germaneta que la vuic molt i seu ha currat moltissim

ROSER ha dit...

IXA CARLAAAAA!!!!FELICITATS JOSEP!!!

Eva ha dit...

Moltes felicitats Josep encara que siga un poc tart!!! la veritat es que tenim sort de tindre les germanes que tenim!!! Molt xulo el article carla!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.