dimarts, 23 de març del 2010

SAPS QUI SOC?????


20 comentaris:

Anònim ha dit...

En aquest saps qui soc? hi hauría que donar premi al que no l'encerte.
jajajajaja

MADUIXANA ha dit...

TENS TOTA LA RAO ANONIM PER QUE VAMOS ESTA MEGA CLAR.... PERO NO VAIG A DIR RES.... PER EL MOMENT CLAR...

MADUIXANA ha dit...

UNA COSETA NO SE QUIN PROBLEMA NIA QUE EL ALBUM 4 ES EL MATEIX QUE EL ALBUM 5 PEGEU UNA MIRADETA.... GRASIES

MADUIXANA ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Carla Moralita ha dit...

Que dificil eh...,la camisa de la xuquer ja anava per ahi.

ROSER ha dit...

AY Q FACIL!!!!

INMA ha dit...

jajajajaj, colliiiiiiiiiiiiii!!!que refacil

INMA ha dit...

jajajajaj, colliiiiiiiiiiiiii!!!que refacil

inma ha dit...

jajajajaj, colliiiiiiiiiiiiii!!!que refacil

inma ha dit...

jajajajaj, colliiiiiiiiiiiiii!!!que refacil

dúlia ha dit...

Bueno, molt fàcil però ningú diu res. Vaig a "mullar-me" jo. Crec que una és Sònia, la de Martí. I de moment ja he donat prou informació. Seguirem amb el tema.

angeles llopis ha dit...

colli facilisim¡¡¡¡

DESIREE ha dit...

ja ho crec que es facil

MADUIXANA ha dit...

NO ES PER RES, PERO JO RECORDE TINDRE UNA FOTO EN LA QUE ESTIC EN COLETA QUE AHI SI QUE EN SEMBLE MOLT A SONIA, MARE MEUA NO MEU PUC CREURE, AJAJAJAJAJA, AL FINAL LA GENT TINDRÁ RAO QUE TINC ALGO, ENCARA QUE JO NO SE EL QUE JAJAJAJAJA

Eva ha dit...

Ai que facil!!! tenen la mateixa careta!!! Sonia i el seu germa Vicent.

SONI ha dit...

JA, Ja, JA, és impossible no somrriure al vore la foto, és tan facil saber qui sou!!!.
Ja podeu estar contents, ja, per que per vosaltres no passa el temps.
I com sou de la falla de tota la vida, tots vos recorden.
Un bes molt fort per a un molt bo antic president, Vicentin i per a una gran fallera, Sonia.

Martí ha dit...

Xe, jo em pensaba que eren la meua sogra i el seu germà Miguel.jajajajajaja. Que guapeta era la meua reina de xicoteta, i el meu cunyat que careta de bon xiquet.

Carla ha dit...

Mira Martí com li cau la baba de vore a la dona. Jeje!! Aquest ha sigut molt fàcil: Sonia i el germà.

uetxo ha dit...

cheeeeeeeee esteu segurs jo li vec resemblansa a rosario flores i antonio flores,i que angelets "els collons "

rocio ha dit...

que caretes d'angelets...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.