divendres, 28 de novembre del 2008

SAPS QUI SOC ???????????


34 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

JUPI, JA ERA ORA QUE EL FICAREU EIXA FOTO, JAJAJAJA, JO SE QUI SON, JAJAJA, PERO NO VAIG A DESTAPAR EL PASTEL TAN PRONTE, JAJAJA, QUE GUAY

Anònim ha dit...

Jo si que se qui son, pero no eu diré, jajajajajajajaja. Ja teu dire a tu jitaneta quand el vega, ole la grasia andalusa, ele.

Angeles ll. ha dit...

pareix q siguen encarni, marisa i paco no? xq encarni es igual q la seua filla¡¡¡¡

rocio ha dit...

I collo Angeles, on has vist a Paco i Marisa? que la xiqueta se li sembla a la de Marisa, pot ser, pero i la resta....
Jo no acabe de voreu, però el de les ulleres de pasta es total, el xiquet de la dreta en la ma en la "pilili" tambe es la canya

Anònim ha dit...

YO DIRIA QUE SON ELS DE VERANO AZUL Y LA DEL MIG LA PANTOJA LO MENOS,AGUARDA EL DE LA CAMISA BLAVA ,MENUDO PIUERO,TANT XICOTET I YA TE EL CABASET DELS TRASTOS EN LA MA.

Anònim ha dit...

La foto es total, i Rocio te rao, el xiquet en la ma en la "PILILI" es genial, i jo vull saber qui es,per fa!!! Per que crec que l'andaluza es ENCARNI, la filla es una fotocopia d'ella, pense que si li ferem una foto a Ahinoa vestida de gitana eixiria el mateix resultat.

Anònim ha dit...

quina colla mare meua, pero quina por fan les fotes de menuts ,jajaj, que li pasa al de la mà a la bragueta, se estaria pixant? jajaj, de qui son ni idea

ROSER ha dit...

JO CREC QUE LA GITANETA SI QUE ES ENCARNI XO ELS ALTRES NO TINC NI IDEA!!!YE ANGELES I PACO QUI ES EL DE LES ULLERETES?

Angeles ll. ha dit...

pos marisa jo crec q es la de meleneta, i paco el de darrere de encarni xq li sembla tb a la seua filla..

Angeles ll. ha dit...

per cert, qui vuiga perfums d'imitació per al meu viatge de fi de carrera q meu diga¡

rojuel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
rojuel ha dit...

L'andalusa és Encarni, segur, però Marisa i Paco no se no se...

Anònim ha dit...

OLE LA GRACIA DE IBIZA ELE. ANEU PRAU VE ANCAMINAES.

Anònim ha dit...

es encarni? tan rubia?

MADUIXANA ha dit...

JAJAJAJA, MIRA QUE ESTIC RIGENME EN ELS COMENTARIS, I SE DE UNA SOMPA QUE TAMBE ESTARA MIRANLOS PERO NO ASOMA EL CAP, I COM NO ES LA PROTAGONISTA (vestida de andaluza) ENCARA QUE JO CREC QUE LA FILLA TE MES ARTE, JAJAJA, PUES LES FILLES EN SUPEREN EN PROU. A QUE SI PREINSERSO....

Anònim ha dit...

es la primera vegada que escric en aquesta pagina pero no heu he pogut evitar. je cunya no pot negar la teua filla que te tota la teua cara. per molt que diga la familia escriva JA,JA,JA. soc el teu cuñao el forner

Anònim ha dit...

sense dupte la ginanilla es encarni. cariiiiiii eres igualeta a la teua filla. Pero la resta no tinc ni idea o (iaura alguna de les del incerso.........) jejeje
xaxi

Anònim ha dit...

ji,ji,ji,ji,ji,ji

Anònim ha dit...

vaja trellat jo crec que hagueres pogut dit qui eres andalusa

Anònim ha dit...

Els meus amics que digen la veritat i no lo que pensen i teniu que trobar als altres germans


jajaja




by:L'ANDALUSA :P

Anònim ha dit...

Atenta fallers i falleres de la xuquer. soc el uetxo i el que vega en la jitana la cara de la meua xiqueta que se pase per l`oculiste i que pase la ITV perque la meua reina AINHOA te tota la cara meua a i cintura per a ballar

MADUIXANA ha dit...

JAJAJAJAJ UETXO, QUE MES VOLGERES,JAJAJAJA, CASI CASI COM TU,SOBRE TOT EN EL ARTE DE BALLAR

rocio ha dit...

al uetxo li han posat el dic en la llaga, la seu xiqueta¡¡¡
jo entre home i dona no em pose

Anònim ha dit...

UETXO, LA JITANILLA NO SE,PERO EL CAS ES QUE ,EL DE LA MA EN LA PILILINGA SI QUE TE SEMBLA UN POC.

Anònim ha dit...

Es de veres la meua xiqueta AINHOA se sembla a la gitaneta.te tota la cara de sa mare i tambe de sa iaia.jajajajaja

Anònim ha dit...

Marti, que no tens que dir res de bon còr de la gitaneta i a qui li sembla? el teu amic el Uetxo a patinat prou.I el muchacho ni entra.

Anònim ha dit...

ostia el uetxo tindrà 100 anys i seguirà sent igual de fantasma i poc trellat

Anònim ha dit...

ANONIM, CREC QUE TEN AS PASAT DE LA RAYA,ELL NO TINDRA TREYAT PERO TU NO TENS EDUCASIO.YA QUE TOT CONSISTEIX EN PASARO VE.

Anònim ha dit...

per al anonim: el fantasma eres tu perque tu no en tens prou per dir el nom.i no es per res pero segur que eres un payaso i no tens res de educació ,perque els comentaris que se fan açi son per a riuremos no per a dir animalaes.t´ha que dat clar.PAYASO.

Anònim ha dit...

ai desislava tu si que vales y los demas mierda pa ellos.

Anònim ha dit...

Bona nit i perdoneu el retras. Anem a lo que de veritat importa. Ainhoa te tota la xura de sa mare, aixó es de veres, pero els rasgos facials, eu vist que be he quedat, son del Uetxo. I no eu dic per quedar be en el uetxo, (que es un dels millors amics meus, un tio del que me s´ompli la boca quand dic que es amic meu, un amic que em senc orgullós d´ell i de compartir la amistat, un amic... be crec que ha quedat prou clar que es mes qu´un amic i vaig a parar ja que si no omplire la fulla i no se ja per aon vaig i tornare a comensar)Be tornem, Ainhoa te el parar de sa mare pero els rasgos facials de son pare el Uetxo. Encara que serta estirpe andalusa de descendencia granadina vullga vore el contrari. I nomes ficare una mostreta i vosaltres mateixa se la contesteu, Ainhoa es xateta, i Encarni també, veritat?
Ah una altra cosa, Carboneti eres mal llepó, jejejejejejeje, xe que es broma. Un abras per a la familia Escrivá... Escriva... Ah Romero se me olvidaba. Jaajjajajajja

Anònim ha dit...

ja vec ,Marti que estas de nit i a lo vist estas dormint.Vuic fer una quìdra als cibernautes de la xuquer per a que diguen al Uetxo i al seu gran amic Marti a qui li sembla eixa andalusa que encara no se han donat conter que soc io ENCARNI i la meua xiqueta es tota sa mare.""Amic"" mira la foto dels elfos,i una foto val mes que mil paraules,par de cegatos.I que sapies que la meua gran amiga es la teva dona i tu i el meu home sou els apegats,i Sonia per a mi es la millor amiga que se pot tindre i que sapies que per a mi no es una agonia parlar de ella , amic del meu home.

Anònim ha dit...

Ah! marti no et claves en el meu cunayt carbo ja que el si veu la veritat de la foto i no es res de peloteo esta molt rebenfet.cunyat moltes gracies i eixa criatura que bé al mon en la ecografia ja es veu que se sembla a tú.Perfa no li ansenyes este escrit a la meua xateta.

Anònim ha dit...

JAJAJAJAJAJAJA, ja e fet copia jo, el llepó de Carbó no li eu dira a la Xateta pero JO SIIIIIIIII, jajajajajajajajjajajaja. Encarni jo a tu et vullc, aixo no lleva lo altre, pero en honor a la veritat els rasgos facials son del Uetxo, eu senc. Un besset per a tots, i ja eu li diré a la Xateta, bo el meu silenci te un preu que ja el negociarem en el próxim ball a la barra.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.