dimecres, 12 de novembre del 2008

ELS PLAYBACKS

Hem esmentat en repetides ocasions que ja tenim ahi la presentació, i després d’ella com ja sabeu té lloc tot un seguit d’actes que culminen en març de 2009, el dia de la cremà. Només passe el nadal, al mes de gener, començarà la mostra de playbacks que organitza la Junta Local Fallera de Sueca. Enguany, però, si no m’equivoque la falla Xúquer no tindrà representant en aquest acte, almenys en la categoria d’adults. Per motius personals i per les nombroses ocupacions que tothom te avui en dia, que de sobra sabem que son moltes, enguany no hi havia prou gent i s’ha decidit no participar en el concurs.

Se perfectament que és molt sacrificat participar-hi, ja que s’ha d’assajar quasi totes les nits al casal, patint fred, perdent hores d’oci… i ho entenc, però no puc deixar de sentir-me trista, perquè els xuquerets sempre n’hem participat i a més a més hem quedat en bones posicions, és a dir, que se’ns dona prou be. Espere, doncs, que siga el primer i el darrer any que faltem a la cita, espere que les noves generacions agafen el relleu de la gent que ha parcitipat fins ara i que l’any que ve ens vegem de nou amb algún premi a les mans (i si és sense ell tampoc passa res), com l’any passat, celebrant-lo amb una casalleta...

25 comentaris:

Angeles ll. ha dit...

tens tota la rao rojuel¡¡ es sacrifici pero ixe dia quan estas apunt de ixir i totes histeriques i et penses q no t'enrecordes del ball , de la lletra....i ara,jo q soc de les q ixc tb estic molt trista¡¡ no sas el q es tira de menys les hores gelaes al cau,jo q se , es molt trist pero no pasa res com diu elsa: l'any q be més i millor¡¡¡

Anònim ha dit...

Doncs el grup de teatre va a solidaritzar-se amb les del play-back i tampoc es presenta al concurs de sainets. Hi haurà, però, obreta al casal com hem fet des que ho agarràrem nosaltres.El que passa és que ja ho teníem tot a punt però hem tingut una inesperada (i no avisada) baixa i ja no tenim temps de buscar un altra obreta i tindre-la en condicions per al concurs. Aixina és que a mi, personalment, també em sap mal no participar; no sols per l'ambientillo d'eixe dia sinó també per l'ajuda econòmica que donen a les falles quan participen i que enguany nosaltres no rebrem.
De tota manera, és veritat que pot ser este any sabàtic de concursos ens vinga bé a tots i l'any que ve ho agarrem amb més ganes.
Volia escriure un article sobre el tema dels concursos (com veieu tenia ganes de parlar-ne) però com ara no puc entrar i l'últim que escriguí al correu de la falla no s'ha publicat, m'esperaré a vore si solucione els meus problemes informàtics.
Que vaja bé. Dúlia.

Anònim ha dit...

Este any ens vindra be a tots per a descansar i a l'any que be estarem en les piles carregades, pero no dixe de pensar en el Play back, ara estariem en el cau totes gelaes i traguent els pasos de la canso...jejeje i renegant sobre tot jo!.
Espere que l'any que be la gent col.labore mes i sigam mes gent.

MADUIXANA ha dit...

ERA DE ESPERAR QUE TINGUEREM UN ANY DE TRANSICIO, ES NORMAL I NO PASSA RES ELS REPRESENTANTS MES JOVENS (INFANTILS) SI QUE ES PRESENTEN A CONCURS I DESDE ASI VOS DEMANE A TOTS EL MAXIM DE COLABORACIO PER ANIMAR AL FUTUR DE LA FALLA, A MES ENCARA QUE NO ENS PRESENTEM AL CONCURS PERFECTAMENT PODEN PREPARAR ALGUNA QUE ALTRA CANSO LES ARTISTES DE LA NOSTRA COMISIO QUE ESTIC SEGURA QUE EU FARAN DE ALLO MES BE. ANIMO XIQUETES I XIQUETS VOS ASPEREM

EN EL ASPECTE DEL SAITE COM VE A DIT DULIA ENGUANY ANY TAMBE SABATIC PERO EN EN CAU EL FAREM I ESTEU CONVIDATS..

MADUIXANA ha dit...

PERDON VOLIA DIR SAINET, JAJAJA, NO POT SER PARLAR PER TELF. CONTESTAR A LA COMPANY I FERME EL CAFENET, JAJAJA,

BUENO LO DIT ANIMO I DE SEGUR QUE PODER PREPARAR MES DE UNA CANSO...

Xuso ha dit...

Segur que sí... segur a que l'any que be torneu amb més força.

És una llàstima que no pogueu participar, ja que és un dels play-backs que no m'agrada perdre'm, el de la vostra falla. Però en fi, el primer és el primer, si la feina apreta...

Però de segur que els i les que quan eixit estos últims anys, ja esteu tirant de menys el vore's al casal, ballar, riure i xarrar, són moments molt agradables, durs i pesats, però agradables que tenen la recompensa el dia de la representació!!

Però en fi, molts ànims i com diu la vostra FM a carregar piles per a l'any vinent.

Anònim ha dit...

com forme esta organisat enguany , no se preocupeu que no val la pena ni presentarse

MADUIXANA ha dit...

NO SE QUI ES EL ANONIM PERO NO NIA QUE MENOS PRESIAR LA FAENA QUE FAN ELS ALTRES, DE VEGADES ENS AGRADA MES I ALTRES MEING, PERO ES FA PER A MIJORAR ENCARA QUE EL RESULTAT NO SIGA QUE ES PUGA ESPERAR.
ENGUANY ESTA DE ESTA MANERA I AL PROPER ANY IGUAL CAMBIA.
EL VULL FER UNA PREGUNTA ANOMIM, ¿ TU FAS ALGO PER A MIJORAR O PER ORGANITZAR? SI VOLS EN CONTESTES PER ESCRIT I SI NO VOLS NO NIA PROBLEMA, PER A MI ES PROU PER A QUE FASES UNA XICOTETA REFLEXIO, PUES PER EJEMPLE EN EL MEU CAS, ENCARA QUE CAMBIARIA ALGUNES COSES, COM NO TINC TEMPS, NI MIJOS AL MEU ALCANS LO UNIC QUE PUC FER ES RECOLSAR I PARTISIPAR.

Anònim ha dit...

NO CAP DUPTE DE QUE MOLTES FALLES S´ALEGRARAN DE QUE ENGUANY NO ESTIGAM AL CONCURS DE PLAY BACKS YA QUE ENS HEM CONVERTIT AMB UN BON RIVAL.PERO QUE APROFITEN ESTE ANY PER A PODER GUANYAR ALGO.JEJEJEJEJE
XAXI

Anònim ha dit...

jo no pose en dubte que la gent finga faena i coses que fer pero les atres falles no crec que la gent la tinguen paraeta i fan el posible per fer ho esteu cegs si no vegeu qe hi ha un problema i sense ganes mal anem molt mal

Angeles ll. ha dit...

a vore no son les ganes es falta de gent¡¡si hi haguera hagut mes gent s'hauria fet

Anònim ha dit...

algu me pot dir qui es pereperez59.el que aficat els videos del playbacks.esque com la grabacio es meua.....que soc cuenca..i aposat el seu nom. pues no antenc...con tots fiquen el seu nom.pues lo mes normal es dir que es de cuenca no.....per lo menos...que quede clar que no estic enfadat.estic content devoreu.i que tendrien que posar mes coses perque es una falla molt gran i tot deurien de gaudir de lo de mosatros que fem.....en cuant al concurs no pasares al any que be mes no es la unica falla que li pasa.no es mal. altres falles espasa lo mateixs .i este any ixen.i al proxim any nosaltres,

Mayte ha dit...

mare meua que fare jo ara, .... jo no participe pero si que m´agrda anar a veurel i recolzar a les persones que ahi estan passant fred al cau , passant son , perguetn hores de feina , descans ,ect....
Ppero per el que vec hi han prou baixes aquest any , i esperem que l´any que be estinguau a tutiplein i de segur que tornareu a estar dels primers premis,nno???

Anim xuqueurets que aço no es mes que un descans per refrescar idees , per agafar mes forces per l´any que be i ara tenim que emplear el temps en altres coses,no cregueu??

Esther ha dit...

Bueno xiquets, jo ja tinc mono de play-back. la veritat és que em sap mal enguany no poer participar al concurs, però en fi...... primer les obligacions,
Chè anònim, clar que hi ha un problema, que no érem prou gent, i per a fer una bona representació es necessita molta gent damunt l´escenari, i clra que les persones de les altres falles tb tenen feina, però cadascú s´organitza com li dóna la gana i avantposa unes coses a d´altres. I si la gent de la xúquer, enguany preferix atendre altres assumptes abans que el del paly-back, pot o no??? O tal volta el que volies insinuar tu és que hi ha problemes entre nosaltres??????? Xq si és així, et contestaré breu ment. NO!!!!!!!! tenim els problemes que puga tindre tot el mon, el de enfardar-mos per asumptes de coreografies i coses d´eixes, però no per assumptes personals, i ja hon tinc bé de donar-te tantes explicacions.

Bueno i lo dit, conteu en mi per a l´any que ve, que jo sí que ixc!!!!!!!!!!!!!

Ah!!!sort a tots els que participen enguany.

rocio ha dit...

Rojuel tema calentet¡¡¡

Recolze la decició voluntaria de la gent del playback i forçosa de la gent del sainet, cadascu te la seua raó, i se sap que si no ixen es perque no poden, es trist per als comodos que anem a voreu, però amb una falla tan menuda es normal que aço passe.

Cuenca on has vist ixe nom? Si passes el video se sap que eres tu, perque li dius a unes xiquetes AHÍ NO¡¡¡ AHÍ NO¡¡¡ seria perque el tapaben la camara, jajajaja

MADUIXANA ha dit...

MARE MEUA, NO HABIA POGUT ENTRAR ABANS, MOLTES GRASIES AL ANONIM PER LA SEUA RESPOSTA, JO JA SE TAMBE QUE LA RESTA DE FALLES SEU CURREN MOLT, PUES TINC AMICS EN ALTRES COMISIONS...
I ENGUANY ENS HA TOCAT PASAR UN ANY DE TRANSISIO PER FAENA, ESTUDIS, I ALTRES RAONS UNA MIQUETA DE FORSA MAJOR, I COM SE QUE DINS DEL COR DE TOTES LES PERSONES QUE FEIEN POSIBLE ESTE ACTE SE QUE TENEN UNA GRANDISIMA PENA,

PERO AL ANY QUE BE MES

Anònim ha dit...

Com be ha dit la meua amiga Esther jo tambe tinc mono de play-back,pero el que no podem fer es obligar a la gent a que ixca pq cadascu es lliure de fer el que vullga, en el meu cas jo he ixit sempre pero aquest any per altres motius que no son faena no puc ixir i me sap molt de mal que no ixquen i que hi han unes quantes persones que si que tenien ganes de ixir i no poden per la falta de gent. A mi m'agradaria que aquest article servira per a motivar a la gent a ixir.
ANIM XUQUERETS!!!

Angeles ll. ha dit...

colli jasmina, amb el q has dit, encara tinc més mono¡¡ jo tb tinc una amiga en altra falla i tb estan preparant-lo i quan me diu q be de assatjar hem dona molta enveja.....per cert esther i trini, segueix en peu lo del any passat???.......per mi si¡¡¡¡

Esther ha dit...

Per mi si!!!!!!!! però si ha de ser, haurem d´anar quedant, val????? Trini tu que dius??????

Anònim ha dit...

Ja sé que a mi res m'importa però ¿de què parleu angeles II, esther i Trini? Eixes coses no es diuen pel blog que després ho volem saber tots. Dúlia.

Angeles ll. ha dit...

jajajaja que marujilles.... pues Dúlia senc dirte q no t'ho puc dir per aÇí per q es algo de play back i mos pot ixir competència en altres falles....jajajaja pero si se fa el dia dels play backs ja ho veuras¡.

MADUIXANA ha dit...

EIXES SON LES MEUS XIQUETES, JAJAJA, ANIMEUSE , PER FAVOR, QUE JO ENGUANY NO PUC NO MES QUE ANIMARBOS I AJUDARVOS EN EL QUE ESTIGA EN LA MEUA MÀ, LA MEUA FILLA CREC QUE NO HA ENTRAT PERO ENGUNY LA COLLA DE ELLA TAMBE NIAN MOLTES BAIXES, I EN LO QUE LI AGRADA ES TE QUE CONFORMAR EN TIRAR UNA MANETA EN LA COMISSION INFANTIL JUNT A QUI TOTS SABEU...

ANIMO I ESTIC SEGURA QUE ENS SORPRENDEU COM SEMPRE

Anònim ha dit...

He mirat els videos del youtube
del passat concurs i asta me he aborronat..


Enguany es tirarà molt de menys..

avore si al any que be la Xuquer torna a estar ahi amb doble ganes!

Anònim ha dit...

Hola a tots i a totes!
pero si no es presenteu al certamen històric municipal de playback, que fareu enguany? ja no podreu criticar a les demes falles!ni a la 18! si ho fan be, si ho fan mal!(bueno, aço si, aço no canvia)pero, i la il-lusió de milers de suecans i suecanes que seguix la cita anual els dimecres per la nit cuan no te res millor a fer, o la resta, que la seguix per la CNN de sueca?aço no compta?y el mes important, que passa amb el GRAN MARTÍ,(Reig Martí, el rey de la cama)Despres de la ultima gran actuació amb bigot i tot!no ho dixeu passar, hi ha que explotar al Farrokh Bomi Bulsara(Freddie Mercury)Suecà!La falla a la vora del xúquer no pot deixar aço de costat!
anim xuquerets i xuqueretes!

aço...ummm.. una abraçada

Anònim ha dit...

ay jose¡jajaj q fort¡i damunt me lleves el conter i tinc q apuntarme com anonima¡
ANGELES LLOPIS.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.