dijous, 6 de novembre del 2008

DE TOT UN POC

El tema principal de la reunió del divendres passat va ser la presentació, per a qui no estiga enterat es el dia 29 de novembre.


Les falleres de la cort major i infantil que sàpiguen que no va a eixir (esperem que poques) que passen per el cau i donen l'avís, es important per a l'organització.


La venta d'entrades, quasi segur que estaran demà a la venta al cau, a partir de les 20h, el seu preu son de 4€.


L'artista del decorat no va poder vindre, i el tema es va quedar un poc en l'aire, no sabem si tenim sorpresa, com el passat any o tirarem de cortina.



Pili va donar un toc d'avis, per a que la gent que tinga farda passe a pagar, molts estan ret rasats i ja estem quasi acabant l'any, recordeu que qui no estiga al dia a final d'any hi ha multa. Tots esperem fins al ultim moment per pagar i venen les varades, de la mateixa manera en la falla les despeses no paren. El mateix per a les cotes que cobra Lola, xiquets, loteria nadal....



Per últim vos passe la cançó de la granera vella


... Una granera vella que tenia jo,

que sols en palo vaig poder aprofitari

en paparets de colorets

un catxirulo jo vaig fer.


En dos o tres pesetes fil d'enpalomari

el catxirulo va volar

i mentres veia el catxirulo que volaba

de la emocio se m'escapa

i mentres veia el catxirulo que volaba

de la emocio se m'escapa...


lololololololololololo,

lolololololololololololololo...

PD; Hi ha un video on els Agermanats canten la canço, si el trobe vos el penje

4 comentaris:

Mayte ha dit...

Bueno ,bueno ,bueno,Rocio s´enrecorda de publicar per el blog,jejejeej,es brometa comare.
Xiqueta tinc curiosotat de la tonaeta de la canço,per que per molt que la llig, xica que no m´ix...
Vinga se que tu pots i ens ho faras ben asseat per a posar-ho al blog i tots pugam ensenarmosela i de segur que ... mira podrem cantarla junts i tot

Anònim ha dit...

Gràcies Rocío pel teu resum de la reunió de la passada setmana perquè entre que no em quedí i que ja no puc escriure directament els articles, ja feia dies que no entrava.
Només vull assegurar que sí, que les entrades de la presentació es posen demà, divendres, a la venda en el casal. El que no sé és a partir de quin hora.
Fins demà, que em toca barra. Ja xarrarem en vivo i en directo.´
Dúlia.

rojuel ha dit...

No és dificil, maytechu, esta nit te la ensenyaré, jajaja. A vore si trobe el video, que jo en tenia un, i el penjem

rocio ha dit...

De res Dulia¡¡

Rojuel jo le buscat i no el tinc, si tu el tingueres seria la bomba.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.