dimecres, 26 de novembre del 2008

Ens toca a nosaltres¡¡¡

Hui dia 26, passades les catalines i tot el que les envolta, anem a parlar del que ja esta a punt de celebrar-se que es la nostra presentació. Estem a tres dies i al blog no hi ha moviment de presentació, dic al blog per que fora d'ell ja hi ha una marxa frenètica.


Durant mes de 15 dies, totes les nits un grup de fallers van al cau a preparar el decorat, que jo no tinc ni idea de que va, per a mi es un misteri que em te super intriga, raro em mi de no anar ajudar i escodrinyar, però com vos dic, el curset esta absorbint-me tot el temps lliure (mestre Fep, pareix que no però 10 hores a la setmana es sacrificat, però ací estem complint i agust)


A casa dels nostres representants Dolores i Eric, però sobretot a casa Laura i Maria, els familiars ja estan nerviosets, ja estan el ple apogeo, ja que en un tres i no res les seues xiquetes van a ser presentades a tots els xuquerets com a nostres representants (este es el moment on totes voldrien estar al seu lloc)


Menys important, però amb la mateixa il·lussió, cada faller/era prepara a la seva casa els complements i trages, les mares peguen els últims puntets, repleguen les peses de la tintoreria, sepillen les malles, planxen les salles, davantals, puntilles, manteletes, camises, jupetins... tot per a que el dissabte puguen lluir nostres millors gales i acompanyem nostres representants.

Això ja esta ací, la traca esta apunt d'encendres, el cau esta apunt d'obrir-se per a rebre als musics i fallers, les Falleres Majors tenen les taules preparades per a rebre'ns com a bons amfitrions i tot per amor a nostra comissió, perquè per nosaltres es la millor. Ara sols falta que l'oratge ens acompanye, que ens deixe ballar per els carrers i disfrutar de l'acte com cal.


Visca les Falleres Majors¡¡¡

Visca la presi i el presi¡¡¡

Visca la Xuquer¡¡¡

26 comentaris:

Anònim ha dit...

si es que quan es porta el fallerio en la sang es nota i molt Rocio filla no deixes mai de ser fallera perquè es nota que ho sents de veres i gaudeixes de la teua gent xuquereta

Anònim ha dit...

A quina hora es la vostra presentaciò?

Amic fep ha dit...

Rocio, tranquila, el dissabte en el almorçaret ens farem uns quants xupitets de cassalla per anar ficant-se a to per la presentacio... jejejejejejejeje

Anònim ha dit...

Se m'antoixa la foto molt buida de falleres. ¿Realment érem tan poquetes l'any passat? Espere que enguany ens siguem unes poquetes més, encara que una vegada allí i nombrant-nos una a una sembla que en siguem més.
Si puc hui i si no, demà, faré un article sobre la presentació: horari d'eixida, d'inici, de visita de les falles (aproximada, clar)... Ara me'n vaig, que tinc faena.

Anònim ha dit...

COLLO ROCIO TOTS ELS ANYS IGUAL EL MATEIX ARTICLE TIA....CEPILLANT LES MALLES,PLANTXANT LES SALLES..................PERO SERA PESAAAAA!LA TIA.
JI JI JI JI!!!!!!!

Anònim ha dit...

JA VEC QUE TENIU UN NAVEGO EN LA PRESENTACIÓ BESTIAL, VOS TING UNA ENVEJA (SANA CLAR)JO TAMBE M´ENRECORDE CUAN ERA FALLERA I EN VESTIA EN CASA ROCIO EL GIRIGALL QUE MONTABEM A MI EM FALTA ASO A MI ALLO ERA MOLT DIVERTIT.PERO PER CIRCUNSTANCIES DE LA VIDA....BE SI PUC ANIRE A VOREVOS.SOC MARIA

Anònim ha dit...

Que guay estic igual de nervioseta que l'any pasat, pero amb menos faena ja que no tinc que ensenyar el trajes...per cert ascolteu aneu apuntanvos per a eixir que vullc vore ple l'escenari jejjeje
Espere que siga igual de emosionant que l'any pasat i ens heu pasem igual de be (i que no faja mal oratge per favor!!!)

rocio ha dit...

xiques aquest any anirem en les malles apelmasades i les puntilles arrugaes, perque com ja ho ferem l'any passat aquest no cal, pues sí Kike metementodo es feina que tots els anys es te que fer i es te que dir o jo la dic, capichi?¡

OK Sareta, vas a vindre a la presentacio? jajaja

Fep uns quants? en plural? mira que jo no aguante molt la casalla, en 2 o 3 tinc prou, que es perillosa, i molt

Dulia que jo reccorde hi habien 3 escalons i 1 fila de cadires, pero sols se veu la fila de dalt de tot.

Maria aquest any es mes pronte sobre les 18h eixirem del cau i sobre les 20h la presentacio, Inma ix?

Menut rollo he escrit, ara voras el Kike criticar-me

Anònim ha dit...

ESQUE TE RALLES TIA PA DIR PA I OU AYYYYYYYY!!!!!!!!AGUSAES Q TAGRA DONARLI A LA SIN HUESO.....

Anònim ha dit...

oleeeeeeeeeee, eixe bloc que no decaiga quique i rocio mira que ma rist sou molt bons els dos

rocio ha dit...

Kike eres la meua pesadilla, i la sin hueso así no treballa

Anònim ha dit...

LA SIN HUESO NOU SE SI TREBALLA O NO PERO TU ,NO SE QUE FAS A ESTES HORES PARLANT ASI,TREBALLA,TREBALLA,QUE SI LI TOQUE AL TEU JEFE,NI APELMASADES NI CEPILLAES,TINC QUIMERA YO QUE ANIRES A LA PRESENTACIO MES PELA QUE UNA MONA!AIXINA VA ESPAÑA EN UNA CRISIS DE CAVALL,...I AIXO DE QUE TU NO AGUANTES LA CASALLA,POS SI TARREES UNS VIATGES QUE TE LA FLIPES,ARA QUE VAS DE MONJA?

rocio ha dit...

ira que CANALLA¡¡¡ pues, entre tots els dies en l'hora de l'esmorçar, perque com no ix al bar, entre en internet, ni que em pagares tu, com es nota que eres empresari, tas fet negrero

Anònim ha dit...

NO SI YO HO DIC PER BE,HOME NO ESTA BE QUE TE FIQUES A JUGAR EN LA FAENA......PERQUE ENTRE LO CHARRES Y EL INTERNET NO FARAS RES EN TOT LO DIA,ALE I TREBALLA I DEIXAT DANIMALAES,NINOTA...PERQUE AGUSAES Q TAGRA CHARRAR.

Mayte ha dit...

I collo el KIKE, tens mono de bloc...., tu eres del que no entra pa res o del que d´açi no desapareix,jejejeje
Ja era hora de que tornares a la andadas, mira que sense posar el nom ja sabem qui eres....
I la Estela que te poreta d´apareixer o k???

rocio ha dit...

Xarrar en qui si asi en la oficina no hi ha ningu mes, ara tinc faena despres continuare...

Anònim ha dit...

QUE PASA MAYTE,LA ESTELA PREFEREIX MANTINDRES AL MARGE,ESQUE TOTS NO TENEN LA PACIENCIA PA AGUANTAR SEMEJANTA INDIVIDUA.......JA JA JA !!!I COLLO QUE BO QUE MA QUEDAT AIXO,YO ESQUE ESTA SEMANA PER CASUALITAT VAIG VORE UNA FOTO MEUA PER ASI,I NORMAL TINDRE QUE ATACAR A LA MARTINEZ BARATA EIXA,TINDRE QUE DEFENDREM NO?

Anònim ha dit...

jajajaj, tot ho diràs igual quique tan afavorit que t'ha posat la xiqueta, no serà que tens la vista cansada i no t'hi veus bé jajajaj.

rocio ha dit...

Mira xaval, si estas al blog es perque em digueres que habera estat molt guay que el dia del teu aniversari t'haberem felicitat al blog,quasi plorant-me, pues jo sols te fet cas i mira quina es la gratificaio, vorem quant jo te demane algo si eres igual d'eficient.
Pero on no hi ha no pots traure...

Anònim ha dit...

jajajaj, ai mare no vull ni pensar la resposta de KIKE.MOLT BO XE. Vicent

Anònim ha dit...

PERO SERAS SINVERGUENZA,YO TA DIT QUE ME POSES,MENTIROSA,SERAS NINOTA,LO QUE TENS ES MES POCA FAENA.........I SARETA(QUE NO SE QUI ES)ESQUE YO SEMPRE IX DE LO MES
FAVORIT.I LA ROCIO QUE SAPREPARE QUE VAIG A ENSEÑARME COM FICAR UN ARTICLE DIXOS I LIN FICARE UN QUE LA FLIPARA LA TIA,POS TINC YO UNES FOTOS DE QUANT ERA UNA CRIA QUE DUIA UN CAP QUE PAREIXIA LOS"JACKSON FIVE"...APREPARAT!!!!

Anònim ha dit...

Je prima que sapies que si que isc a la presentació, apreparat y disli al primo que no tespere.jajajja

Anònim ha dit...

Je prima que sapies que si que isc a la presentació, apreparat y disli al primo que no tespere.jajajja

rocio ha dit...

jajaja tens un perill¡¡¡ m'alegre que ixques, acudix pronte al cau per fer una ronda xupitos avans d'eixir

Anònim ha dit...

no se si ho vist que en aquesta setmana el bloc ha tingut més de 1500 visites i ja en té més de 94.000 mil perquè serà? pot ser que siga per rocio y quique????????? jo diria que sí jajajjajajajajajjajaj.

Anònim ha dit...

Intentare anar pronte al cau tu esperam an alguna ronda.jajaja

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.