divendres, 14 de novembre del 2008

Avui divendres hi ha reunió

Hola xuquerets!! Vos recorde que la presentació de les nostres Falleres Majors 2008-2009 i la seva cort d’Honor està pròxima, serà el proper dia 29 de novembre. Esperem la presència de tots i cadascun de vosaltres allí, per tal de passar-ho be i fer que siga un dia noblidable per a les nostres Falleres Majors, Laura i Maria, aneu preparant els trages.

Sabeu que ja estan a la venda les entrades i també sabeu que heu d’apuntar-se totes les falleres que tingueu previst eixir. El divendres vaig sentir que Romeu i Cuenca estaven pensant en el decorat d’enguany, i segur que necessiten ajuda. Aixi doncs, avui després de la reunió, qui vullga podrà “tirar-los una maneta”, vos esperem a tots,

8 comentaris:

rocio ha dit...

Romeu i Cuenta, el dueto perfecto, pareix ser que les cortines tambe quedaran guardades, no¡?

Sí, sí, sí la presentacio ja esta ahí, tinc un mono de festeta fallera, com em vaig pedre la proclamacio ara ja estic nervioseta.

Gemmeta ha dit...

Bon dia!!

Rocio, ixes de fallera??
Una pregunta, fins a quin dia estaran les entrades a la venta?

rocio ha dit...

Jo si que ix, la Roja també eixia, i tu Gemmeta?

Les entrades supose que estaran fins al divendres 28

Gemmeta ha dit...

Jo també, jeje

Amic fep ha dit...

Vosaltres tres que teniu que eixir!!!! Si sou falleres de 49!!!!!
jejejejejejejejeje

Gemmeta ha dit...

ei!! pues a vore si aixina enganyem un poquet, no?? jajajajajaja

Anònim ha dit...

Que guay xiquetes la presentacio ja esta ahi! la veritat es que estava tranquileta pero esta semana ja estic, mama tenim que comprar aso , tenim que traure allo, bueno ja estic fent-li el cap com un bombo a la Susi, jejeje

Anònim ha dit...

Les entrades crec que se les quedà Bienve i aixina qui vulga pot anar el divendres a comprar-les (no ho sé cert, però em sona que era aixina). Ahir (dia 14) ja ens quedàrem un quants acompanyant als "creadors" del decorat,pintant un poquet i criticant un poquet també (per a què anem a enganyar-nos).

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.