divendres, 8 de maig del 2009

VA, QUE AÇÒ S'ACABA

¡Ai mare, quina setmana cultural més intensa! La veritat és que em sap mal no poder-vos oferir alguna fotografia que acompanye este article (vaig perdre la càmera en pasqua, vés a saber on) però supose que Carmen i/o Romeu en passaran alguna quan tinguen temps. Jo, de moment, vaig a fer-vos la crònica dels actes als quals he anat.




El dimarts anàrem a la xarrada sobre llavors autòctones i agricultura ecològica, l'assistència era poca però bona i la xarrada resultà amena. A l'endemà, érem uns poquets més, el tema era sobre la música tradicional transmesa moltes vegades de forma oral. A la fi tinguérem un poquet de música i balls en directe i després convidàrem als que vingueren a fer la xarrada i a tocar al casal a una picaeta, es quedà molt bé. L'assistència fallera, igual que el dia anterior, poca però bona.








I, per últim, la xarrada-degustació que tingué lloc ahir en l'alber també estigué de categoria: a banda de menjar bons formatges, el de senseloni va fer una xarradeta molt entretinguda i amb termes que tots enteníem. El menjador estava ple (la major part de gent de fora de la falla i d'altres falles, cosa molt positiva al meu parer) i quasi tots es quedaren a sopar (nosaltres no perquè jo aniré hui amb molts de vosaltres). No m'enrotlle més que tinc un poquet de faena.

Només recordar-vos que demà, dissabte, a partir de les 17'30 de la vesprada en el casal, falleres de la nostra falla ens introduiran en el món de les danses tradicionals. I que al diumenge pel matí, a partir de les 11 i també en el casal hi haurà montat tallers infantils, aixina és que ja sabeu, agarreu als crios i al casal de la Xúquer, a jugar bona cosa. I per la vesprada, si es quedeu amb ganes de més, a les 6 de la vesprada en el Bernat i Baldoví, entrega de premis de narrativa i teatre. Entrada gratuïta. Ja està tot. Fins prompte.

No cal que us ho diga però per a què no ho pose Mayte després, sóc Dúlia.

2 comentaris:

encarni ha dit...

lo que has escrit esta molt be,Dulia.ojala David i jo hagerem pogut anar.hem estat un poc liats.m'agradaria segguir lletgint mes coses sobre esta setmana,i vore fotos,ja que no he pogut estar.esta nit ens vorem.la meua enhorabona a tots aquells que han estat treballant per poder trindre esta primera setmana cultural.

MADUIXANA ha dit...

VULL DONAR LA MEUA ENHORABONA A TOT LO QUE ESTA SETMANA S´ORGANITZA PUES TOTS ELS COMENTARIS QUE EN CONTAREN AHIR EN EL CASAL SON BONS, I EN MES IDEAS I ANIMOS PER AL ANY QUE BE. ROMEU MOLT BE, I SE QUE ESTA ESGOTAT, PERO LA MEUA ENHORABONA, PUES SE QUE ESTAS MOLT ORGULLOS DE TOT EL QUE HAS FET I MES DE COM LA GENT T´HA RESPOST...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.