divendres, 22 de maig del 2009

Molt sort xicones¡¡

PART D'AQUEST GRUPMES PART D'AQUESTA COLLA

FORMARAN DEMÀ
L'EQUIP DE BASKEST FEMENI DE LA XUQUER
.
.
.
CAMPIONAT DE BASKET FEMENÍ

23/05/2009 ESTADI DEL PERELLÓ (ELIMINATORIES 1ª FASE)

A. 16:00: POBLE VELL / RONDA PAIS VALENCIÀ

B. 16:30: CERVANTES / PORTAL

C. 17:00: VERGE DE SALES / MATERAL

D. 17:30: AJUNTAMENT / SUCRO

E. 18:00: XUQUER / MERCAT

F. 18:30: CHE COLLONS / SOL I TARONGERS

30/05/2009 ESTADI DEL PERELLÓ (ELIMINATORIES 2º FASE)

HORARIS SENSE DEFINIR!

G. GUANYADOR (A) – GUANYADOR (B)

H. GUANYADOR (C) – GUANYADOR (D)

I. GUANYADOR (E) – GUANYADOR (F)

06/06/2009 ESTADI DEL PERELLÓ (FINAL TRIANGUALAR)

HORARIS SENSE DEFINIR!

J. GUANYADOR (G) – GUANYADOR (H)

K. PERDEDOR (J) – GUANYADOR (I)

L. GUANYADOR (J) – GUANYADOR (I)

CAMPIÓ:________________________

SUBCAMPIÓ:____________________

3er:_____________________________

- El campionat tindrà una duració de 3 setmanes.
- Els horaris de la segon i tercera setmana encara no estan previstos.
- Els equips participants deuen d’estar presents a la pista 5 minuts abanç de l’inici del seu corresponent partit.

* article de Morales.


16 comentaris:

encarni ha dit...

animo xuquereres!!! sou les millors.

rocio ha dit...

Morales no he rebut el correru sobre el basket, tinc ober el meu correu i el de la falla

morales ha dit...

Dulia, com voras el vostre partit es a les 18:00 hores, teniu que estar alli un poc abanç i aixi podreu canviarvos en calma.
Sort!!!

rocio ha dit...

Ok, gracies Morales

Jo no anire perque tinc boda de la meu cosina Isabel i Ventura, justetament es a les 18h aixi que vos desitge molta sort per a que guanyeu i puguam jugar la proxima setmana.

Eva ha dit...

Jo anire a les 4 perque a a mi m´agrada el basquet i vuic vore els partidets a vore que tal. De tota forma, jo pense que deuriem d´anar totes si no a les 4 a les 5 i organizar.nos 1 poc, perque jo si que he jugat molts anys a basquet ( no com en el futbet, jiji) i algunes de les que anem si no m´enganye tambe, pero se que algunes no, aixi podem " entrenar" 1 poquet juntes... que jo esta setmana a l´estadi he vist equipets de xiques practicant a basquet i eren de les falles...

a la nit a la reunio ja quedem oficialment.

el tema de les camisetes, podriem jugar amb les del futbet que porten el numero, i aixi les que tinguen la camiseta pero no vagen a jugar dema poden portarla esta nit a la reunio i per a la gemt que si que juga dema i no la te, no?

ROSER ha dit...

EVA JA QUEDAREM A LA NIT XO JO M'APUNTE PANAR A LES 4,JO VOS ANIMARE!!

Eva ha dit...

ok roser recorda de dur pompons!!!!

INMA ha dit...

XIQUES HO SENC MOLTISIM PERO NO VAIG A PODER ANAR , EM FEIA MOLTISIMA ILUSIO PERO ESQUE MA IXIT TREBALL EN REQUENA I EM QUEDE ELS FINS DE SEMANA.
UNA PREGUNTETA SON TRES SEMANES SEGUIDES??? LES QUE TENIM QUE JUGAR??? PER SI PUC ANAR A ALGUN PARTIDET.QUE TINGAU MOLTISSIMA SORT!!!

morales ha dit...

inma sean tres setmanes sempre i cuant supereu cada artit, el que pred queda eliminat.

MADUIXANA ha dit...

BUENO XIQUETES JO FARE TOT EL POSIBLE PER ANAR, PUES TINC QUE SUPLIR A LA MEUA FILLA EN LA FAENA, JA QUE ELLA T´HE QUE ESTUDIAR, A LES HORES VOS DESITGE MOLT SORT I SOBRE TOT QUE ES DIVERTIU MOLT, PER SI DE CAS ACABE UNA MIQUETA TART I NO ARRIBE A BON HORA.
SOBRE LES SAMARETES CREC QUE AÏDA EN TE ALGUNA, JA LIU PREGUNTARE A LA NIT CUANT L´ARREPLEGE DEL EXAMEN QUE ESTA FEN EN ESTE MOMENT I LA FARIA ARRIBAR A LES JUGADORES XUQUERERES

fanny ha dit...

xiquetes aso va de vo aneu preparant les deportives i les malles k dema aem a triunfar,encara k crec k dema ja farem prao de joc i n es fara fala tornar jeje bueno o noa lo millor som unes cracs i mos fem n tots jeje.

Esther ha dit...

Yee!!!!!!!!! Fanny ixe no és l´esperit!!!!!!! (com diria la Roja). Anem a per totes, per què??? Perquè som les millors!!!!!!!!!! Ànim equip!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A por ellas oh, eh, a por ellas oh, eh!!!!!!!!!!! jejejeje!!!!!!!! Va que de segur que ens riem moltíssim.

laura ha dit...

Tens reo Esther sou les millors! anim a totes i que tingue sort i sobretot no es lesioneu jejeje.

dúlia ha dit...

Justetament el divendres va i no entre al blog i m'he perdut este article tan xulo i estes emotives paraules d'ànim. Però mai és tard si la ditxa és bona i vos escric açò dissabte, a les 20'50 de la vesprada, encara sense dutxar ni res (perquè me n'he anat al Blanco a fer-me un banana split després del partit) només per a dir-vos que sí, que hem guanyat i que al dissabte que ve, més. No m'enrotlle perquè ja escriurem un article només del partidet però volia fer-vos partíceps de la bona notícia. Aneu preparant-se totes les que no heu pogut vindre hui. Ja parlem.

Esther ha dit...

Jejeje!!!!!! Dúlia jo tb estava pensant en escriure un article, però com de segur que passem les 3 rondes, hem podrem escriure un cada una, jijijijij. Estic MORTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! em direu exgerada però em fan mal fins a les pestanyes, jo ja no, m´enrocordava de lo dur que era un partidet de bàsquet, però en fi ho hem aconseguit, encara que tot siga dit el resultat ha sigut prou ridícul. Però ja vos enterareu a l´article de com es va succeïr tot.

Mayte ha dit...

eiiii, xicones , pues enhorabona, jo no he pogut anar pero se de segur que les meues xicones , la colla bibero i les decendents, jajajaja, estan ahi per a lo que fasça falta, i de segur que despres de tanat de temps ahi estan,les xuqueretes les millors

A POR ELLO OH EHHHH

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.