diumenge, 24 de maig del 2009

¡¡¡ARA VA I GUANYEM!!!



Com ho heu llegit. Ahir, dissabte, tingué lloc el nostre partit de bàsquet contra la falla del Mercat. Nosaltres només érem 6 (en principi ni Vane ni jo volíem jugar, anàvem de recolzament però "visto lo visto"), elles, unes quantes més i totes més jòvens que algunes de nosaltres.




Començàrem el partit puntuant nosaltres, però l'alegria ens durà poc perquè al momentet marcaren elles. Arribàrem així al descans i després, en la segona part, no es menejà el marcador i haguérem de jugar 2 minuts de prórroga. Dos minuts molt ben aprofitats per les nostres jugadores (jo crec que toquí 3 balons en els 10 minuts que vaig jugar) durant els quals encanastàrem una tercera canasta i aixina quedàrem: 6 a 4.



A títol personal us he de dir que jo l'únic esport que practique és la natació (i moderadament, al meu aire) però que m'apunte a estes coses pel comboi, per fer coses diferents, per viure vivències noves, per fer pinya amb gent que no és de la meua colla i per xillar, animar, cantar i sentir que forme part d'un objectiu comú. I per això demane disculpes per no poder fer més, per no córrer quan sé que ho havia de fer i per agobiar-me quan l'equip contrincant ve cara mi amb cara de mala llet. Però, com diu Jaqui, voluntat no me'n falta i allí estaré al dissabte que ve en principi per a recolzament moral però si fa falta, tornaré a jugar perquè per estes xicones, el que faça falta.



No vull acabar sense donar les gràcies als pares de Eva i Esther, a Marisa i Jaqui per posar el punt glamurós amb les seues pameles amb llacet i tot, a Roser pels seus crits d'ànim i per no sé què li deia a l'àrbrit del pito i a la meua amiga Xelo que quasi es quedà afònica xillant i fent fotos.
I, per suposat, un honor haver compartit esta experiència amb la nostra Esther-Dolores, amb Eva, amb Fanny, amb Desiré i amb Vane, que quasi li trenquen el nas d'una balonada. I a Javier i a Faustí que, encara que estaven en representació de la junta sabem que estàvem amb nosaltres.
A vore si al dissabte que ve hi ha més gent dins i fora del camp. Que us vaja bé.

39 comentaris:

jaquie ha dit...

TRANQUI DULIA, que eufereu totes molt ve, teniu molt de espirit deportiu, la FANNY, encara no sarecuperat. esta semana ansaio, que diu la mua comare Marisa,en CERVANTES Rocio i Soni, vos asperem. Marisa, la preñaeta de Roser i una sevidora en ponpos en ma ,animar al nostre xicotet pero gran EQUIP.

MARISA ha dit...

QUE QUEDE CLAR QUE VAX ANAR EN DEPORTIVES, PER A XUAR, PERO NO PORTAVA LA CAMISETA ADEQUA.EL DIJOUS ANSAYARE I EL DISADTE XUARE UN POQUET ¿VALE?

INMA ha dit...

enorabona xiques, sou les millors, a guanyar-los tots!!!!jijiji, jo vos done anims desde requena.molts besos

morales ha dit...

Enhorabona xicones, ho fereu molt be, ara ja sabeu, el proper disabte jugareu contra la che collons, l'hora ja vos la diré perque encara no la tenim clara, encara que no estarà de menos que pugau recollir a mes gent perque este partit es molt important, si el guanyeu, pasareu a jugar la seguent ronda que es un xicotet triangular, soles dos partidets, pero el millor de tot es que soles per pasar ja tindreu premi segur, com a minim les terceres, el que significa recollir altre premi el dia de l'entrega per a la nostra falla, VA XICONES ANIM QUE ESTE ANY SI!!!

encarni ha dit...

animo xuqueretes, sou les millors,al altre partit també guanyareu, si teniu les mateises animadores animambos crec que pasareu a l'altra ronda,ja que son molt bones.jo no puc anar, tinc els preparatius de la comunió de la meua xiqueta,però desde ma casa estic animanbos.molta merda.

MADUIXANA ha dit...

LA MEUA ENHORABONA A TOTES, ENCARA QUE M´HE QUEDAT EN MOLTES GANES DE VOREVOS, PUES VAIG ACABAR UNA MIQUETA TART, PERO SI NO PASA RES AL PROPER DISABTE AHI EN TENIU, SOU UNS CRACKS, VALEU MOLT I COM NO, EL MERIT DE GUANYAR ES ENCARA MES GRAN, PUES SENSE FER CAP D´ESPORT I MES SEGENT LES JUSTETES, VINGA ANIMO I A PER TOTES

rocio ha dit...

Ole ole ole ole i ole¡¡¡¡

Sou les millors, incluint les animadores que ja m'han dit que anaven amb pamela i ponpons (molt glamuroses les nostres animadores)

Ara al dissabte mes, i contra la Che. Que tal la Che? les vegereu juguar? son moltes?

rocio ha dit...

Cervantes, Che i Xuquer...estan clasificats i dels altres grups recordeu quins son?

rojuel ha dit...

Uauuuu, que mal em fa tot!! Pero tot, eh! em vaig deixar la pell en la pista, jajaja! Be, la veritat és que passarem una estoneta divertida, a vore si la propera setmana també tenim sort i guanyem i tot!! Però necessitarem reforços, així és que aneu arreglant-se la vesprada del dissabe... Poooodeeeemoooos!!

Rocio la Ronda també havia guanyat, ja no recorde més.

morales ha dit...

Rocio els altres son la Ronda,Sales i Ajuntament, ara ens toca jugar contra la Che i si pasem, a la finallllllll!!!

Eva ha dit...

Ei!!!! Va xicones que el dissabte anem a guanyar, i a fer millor marcador, eh?? jijiji

El dijous em quedat per entrenar a les 7 si no m´equivoque en cervantes,no?

Vingau totes les que pogam i aixi ja voreu com en un poc d´organitzacio ja ix la cosa millor.i ens cansem menys.....jijiji

Eva ha dit...

Ah!!! Rocio tu aquest dissabte si que vens ja, no????

ROSER ha dit...

EY CAMPEONES!!JA ESTEU RECUPERAES?
LA VERITAT QUE PASSAREM UN BON RATO!!I ENS RIGUEREM MOLTISSIM!!

dúlia ha dit...

No havia dit lo del dijous a les 7 de la vesprada en el cole Cervantes per si no podia ser però ara que ho ha dit Jaqui s'agrairia que vinguera tot aquell que tinga una miqueta d'idea almenys, com diu Eva, per a organitzar-nos, perquè a mi em digué que seria ala i jo no sabia si m'estava insultant o era una posició del joc. A la Che només les veiérem jugar uns minuts però estàvem tan al.lucinades d'haver guanyat que no ens fixàrem si jugaven bé o eren moltes. Crec que quedaren 6 a 16, o siga, roïns no són. Però el més important és participar i passar-nos-ho bé, ara, si guanyem, millor.

Desiree ha dit...

Jo crec que si possem un poc de ganes i si be mes gent podrem millorar molt mes.Amunt xiques que nosaltres podem.Visca la Falla Xuquer

INMA ha dit...

Jo si teniu que anar a entrenar el dijous jo tambe anire, en ca que no puga jugar el disabte.
A PER TOTES, SOU LES CAMPEONES!!!!

morales ha dit...

Xicones de les la Che esta setmana soles eren 5, osiga, que no tenien canvis i acabaren prou cansades!!!
Si poseu ganes i elles tambe en son poques teniu moltes possibilitats de passar a la fase final a 3 equips!
Vaaaaaaaaaa, PODEMOSSSSSSSSSS!!!

rocio ha dit...

Eva jo al dissabte si que puc anar, al dijous no, pero tu ja saps que jo baix de la cistella agarrant rebots i si de xiripa encanaste pues sort (perque desde l'ulim capionat de les falles que no he jugat)

Dulia crec que al dissabte tampoc faras de recolçament i tindras que tornar a eixir, jajaja igual que la Roja (supose que la balonada al nas no la fet tirar-se enrere)

De la resta llevant d'Esther que te despedida, tambè estan per al dissabte, no?

Carmen la dona de Romeu tambè va juguar prou anys a basket, no podra vindre?

rocio ha dit...

Per cert ja estan les fotos de Roser penjades, faltarien les de Xelo, Dulia a vore si tu pots i mos les passes per penjar-les

Mayte ha dit...

enhorabona xicones, esta vist que si es poseu podeu fer el que vuigau,jijiiji, esta vist que la Eva es una fanatica del basquet i ella que deia, va voleuq ue ens apuntem, i mira va i guanyen, quye guayyyyy
Ester vingue feta una braga a currar per la nit, pero va valdre la pena

estic molt orgullosa de vosaltres, anim xuqueretes, la setmana que ve mes

Esther ha dit...

Jo encara tinc aulletes!!!!!!!!!!! no puc alsar ni els braços, però amb motiu xq el 75% dels rebots foren nostres, jijijijij!!!!!!! Jo m´ho passí genial, encara que si vos sóc sincera quan digueren de fer prórroga anava a proposar-vos que li donàrem el partit com a guanyat a la mercat, xq no podia més................però xiques això ja no ho tornaré a pensar xq hem de lluitar fins al final!!!!!!!!!! i si el dissapte no juguem molt tart encara em podré arrimar, i intentaré convéncer a Elsa.
PO-DE-MOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah!!!!! per cert moltes gràcies as totes xq sense vosaltres els 6 puntets que es feren no haveren sigut possibles, SOU UN "EQUIPASO".

ah!!!!! he de dir al nostre favor que les canastes eren prou roïns i estaven un poc tortes. I a la falla del mercat que jugaren tb lo millor que saberen, i que no s´enfaden que sols és un joc i estavem allí per a divertir.nos. MOLTS BESOS A TOTES!!!!!!!!

morales ha dit...

Molt be Esther, em pareix molt be tot el que as dit, jo per la meua part vaig a intentar que el partit siga el mes prompte possible, si no pasa res començarem a jugar a les 16:00 hores com el disabte pasat i el nostre es el tercer, per lo tant el seu orari deuria de ser a les 17:00 hores, no molt tard, faré el posible per a que aixina siga i tu puges estar, ja sabeu que cuantes mes millor!

jaquie ha dit...

anrecordeuse de portar verenar pa la preñaeta.

ROSER ha dit...

JIJIJI AY JACQUIE MA QUE ERES CUMPLIDA!
ES QUE LO QUE TOCAVA EL DISABTE ERA ANAR A FERMOS UN GELAET PA CELEBRARO!!
VA A VORE SI EL PARTIT EL TENIM PRONTE I PODEM FER UN HUEQUET EN LA DESPE I MOS ARRIMEM!

morales ha dit...

sI EL PROBLEMA QUE TENIU ES LA DESPEDIDA PODEU DEMANAR A LA JUNTA QUE SADELANTE EL PARTIT I JO HO PROPOSE A LA JUNTA EL DIJOUS EN LA REUNIO, PENSEUSEU BE I MEU CRIDEU SI VOLEU JUGAR A LES 4 DE LA VESPRÀ!

Carmen ha dit...

No m’anava inernet ahir. Enhorabona al equip femeni de basquet¡¡. M'enterat aquest mati per Dulia per telèfon que havieu guanyat, que guay¡¡.
El dissabte estava molt constipada i tinc en un braç tendinitis des de fa molt de temps (em fa por fer-me mes mal). Es cert Rocio, al equip del colegi vaig jugar molts anys i després al equip de Sueca, d'això fa molts anys...Al dijous de moment puc anar a entrenar a Cervantes, provaré amb el braç i si no em fa molt mal intentaré jugar al dissabte. Enhorabona de nou a totes.¡¡

rocio ha dit...

Jo tinc igual per l'hora, que diguen elles... ja em vec totes les de la despe alli i Gemmeta disfressa, jajjaja no estaria gens mal.

Carmen jugar un poquet sense forsejar molt, fer de recolzament que diu Dulia.

morales ha dit...

PORTEU LA XARANGA!!!!!

Eva ha dit...

che che che que comboyet en el basquet, i els ultims anys sense participar!!! jo per l´horari tinc igual jo parle amb la meua germana que son elles les que ho tenen mes mal i si volen que tavisen Morales avore si es posible fer algo en l´hora...
per a dema seguix tot en peu? la que vinga i tinga balo que el porte aixi fem alguns exercicis de bot de balo, tir, pase....

Carmen ha dit...

Eva tens tota la raó, jo estava pensant-ho hui. Qui tinga baló de basquet que ho diga o que ens el deixe per a demà, es necessari per a entrenar. O que ens el deixen el col.legi Cervantes.
Confirmeu que hi ha baló per favor, gràcies.

morales ha dit...

molt be Eva, pero la reunió de la junta es demà, aixina es que si volen algo sobre l'orari que es donen presa per a poder fer algo.

Eva ha dit...

Respecte als balons jo puc dur-ne uns 4 , aixi que si algu en du algun mes de lujo!

morales hui sense falta et direm algo.

Eva ha dit...

Morales ja esta clar, si pot ser jugar les primeres, si ningu te cap inconvenient ok?

angeles llopis ha dit...

enhorabona xuqueretes¡¡¡ si es q quan ens possem a la faena... no hi ha qui ens guanye¡¡¡¡

MARISA ha dit...

DEMA EN CERVANTES. NO MES MOS AN DEMANAT QUE SE FASA PER ESCRIT I FIRMAT PER EL PRESIDEN I YA EUTENIN. PORTEU BOLONS.A LES 7 HORES DE LA VESPRADA.

dúlia ha dit...

Ok. Jo també portaré un baló, encara que siga per a fer-me companyia. Mare meua, ens fa més comboi l'entrenament de demà que el partit. Fins demà guapes. Avise que jo demà sí que correc, que com ahí puc eixir-me'n quan vulga.

JACQUIE ha dit...

Marisa i una servidora, antrenarem en el balo de NIVEA.

morales ha dit...

Val entonces si els partits començen a les 16:00, vosaltres voleu ser les primeres si no ho he entes malament, veritat?
Bueno esta nit ho proposaré a la junta i no crec que hi haja cap problema, ja vos dic algo dema a la web, de totes formes li ho comentare a Emilio per a que vos ho diga a la reunió!!!
Anim i a por ellos, bueno, ellas!!!

Eva ha dit...

si morales, si comencen a les 16:00, nosaltres el primer. Jo pense que no hi haura problema, tambe esta be, cambiar els horaris, per a no ser sempre les mateixes les que comencen primer i les mateixes les que acaben ultimes, no?

Val ja ens tens informades

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.