dimecres, 27 de maig del 2009

Mes fotos del dissabte

Comença el partit i cadascuna es situa al seu lloc. Segons la foto crec que a Esther se li oblidà llevar-se els anells, ahy¡ que glamurosa es¡¡¡










Así podem vore com les nostres xuqueretes i les del Mercat lluiten per el triomf










Arriba la fi del partit, ara toca descansar un poc i hidratar-se (mirau la Roja com bufa, ella que anava de recolzament)










I per últim la celebració i el premi (Dulia si guanyem la lligueta no vullc ni pensar les dimensions del gelat)

Campiones al dissabte igual o millor
Visca la Xúquer¡¡
Visquen les xuqueretes¡¡
*fotos cedides per Xelo

13 comentaris:

Esther ha dit...

Que comboi!!!!!!!!!!!!! Elsa tb vindrà al dissapte. La veritat és que estes cosetes fan falla!!!!!!!!!!!!! Va xuqueretes demà entreneu molt que al dissapte em de guanyar. SOU LES MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

carla ha dit...

enhorabona a les del basket!!em dona records de quan jugavem nosaltres!!jeje!!Vinga, que segur que guanyeu al disasbte

ROSER ha dit...

ALE XICONES DEMA A ENTRENAR UN RATO I EL DISABTE PARTIDET!!!
DULIA JA HAS BUSCAT REFORÇOS?!
I LES ANIMADORES,JA TENIU EL GRITO DE GUERRA APUNT?
ESTHER BEU AIGUA BEU I AGARRA FORCES QUE EL DISABTE ES COMPLETET!!!
AY MARE,EVA SI ESTE PARTIDET EL GUANYEU,NO VULLC NI PENSARO!!
PODEEEMOS!! BUENO PODEU!!
JO DES DEL BANQUILLO FARE FORÇA!!

dúlia ha dit...

Roser, tota pedra fa paret: unes juguen, altres animen, altres (com jo) van bambant d'ací cap allà, altres porten aigua. El més important és, al meu parer, açò que estem fent: comboiant-nos, xarrant les unes amb les altres, quedant per a fer esport quan moltes fa mil anys que no en fem... I si guanyem, el blanco agotarà les existències de gelat perquè ho celebrarem a lo grande. I si no, també, com a premi de consolació (ja, ja, ja).
I no et preocupes pel berenar, que ja m'encarregaré jo de portar-te per a tu i per a Laia alguna coseta bona.

INMA ha dit...

MIRA QUE SON... LES MILLORSSSSSSS!!!! A laltra igual, dema anire en fanny y en desi a entrenar i aixina si paren els pegue una pata..jajaja

ROSER ha dit...

VALE DULIA M'APUNTE LO DEL BERENAR,JIJI!!
PUES LA VERITAT QUE SI QUE HI HA CONVOIET SI I ENS HO PASSAREM TAMBE DE LO MES BE!!
X CERT DEMA A QUIN HORA DIGUEREU EN CERVANTES?A LES 19.00?

Eva ha dit...

Ai mare jo estic hasta nerviosa ja!!!!! tenim que fer tot el posible per guanyar pero si no es aixi ho celebrarem igual!!!!
Roser dema dijous a les 7 en cervantes

rocio ha dit...

Esteu poc loques, ja que vore lo que motiva guanyar.
Pues jo tinc un poquet de mal rollo, perque no se que ma passat en la munyica que em fa un mal...Rojuel jo me posat espaladrat en els dos dits per si la tinc oberta, esta be o que faig?

Esther ha dit...

Ye ties que passa?????? Lesions abans de jugar???????? Com quedareu air en l´entrenament, o com diria Marisa en l´ensayo???????
Ah!!! Elsa tb s´apunta al partidet.

MADUIXANA ha dit...

MOLT D´ANIMO I A PER TOTES, QUE DEMA SEREU MES GENT

ROSER ha dit...

JO ANI UN RATET A VORE COM "ANSAYAVEN" I POSAVEN MOLTES GANES,HASTA INCLUS HI HAVIA ALGUNA ANIMADORA QUE ANTRENA I TOT,EH MARISA!COM TENS HUI EL COLL?
BUENO XICONES ENS VEGEM A LA NIT A LA REUNIO HI ANIREM PREPARANT ELS POMPONS!!
ALE LA MISTER QUE VAJA PREPARANT TACTIQUES PA DEMA,JAJA NO EVA!!

rojuel ha dit...

Ei Rocio, lo de l'esparadrapet no és massa efectiu, ja agafe jo per a posar-te un vendaje demà, no et preocupes

laura ha dit...

Va Rocio tens que jugar si el pasa algo en la ma agarres la baixa en la faena jejejeje!!!bueno xicones que tingau molta sort i sobretot que seu paseu de lujo!!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.