divendres, 11 d’abril del 2008

Tornem amb vosaltres...AGERMANTS 2008


Si amics, ja està clar, la festa de germanor fallera tindrà una segona edició. AGERMANATS 2008 va a ser una realitat, i ho serà per què vosaltres ho fereu possible, fereu possible aquell meravellós dia fereu realitat un somni.I degut això, tornem. I ho fem amb més força, amb més ganes i més il·lusió, aquest any ens hem de superar, serà més espectacular i esperem la vostra presència a l'acte, ja que sense vosaltres, AGERMANATS 2007 no haguera existit.De moment sols sabem una cosa, la data, serà el proper dia 4 d'Octubre. Vindreu?Amb tots vosaltres farem que esta foto es quede menuda, veritat?

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo no vaig poder estar en akesta edicio de agermanaments pero enguany no me la perc k he escoltat molts bons comentaris aixina k jo la primera de la llista jajajaja

rocio ha dit...

Sí, sí Agermants 2008 ja esta ací¡

Com ja diu Juanet comença el temps enrrere per a la festa d'Agermanats 2008.

Virgi mes d'un no va poder acudir i esta esperant la festa d'aquest any per saber el que es va viure aquell dia.

Yujuuuu¡¡¡

Anònim ha dit...

hola jo el any pasat tampoc vaix poder anar i meu vaix pasar molt mal de vore a la gent tota desperdiga de per ai de festa i jo de boda,pr aquest any no pense pedremeu.aixina k ja estic desigant k arive akest dia i disfrutaro atope.per cert espere k akest any no ploga pk...,fanny.

rocio ha dit...

Hola Fanny¡¡¡

Ja saps el 4 d'octubre no te busques res¡¡¡

Si vols ficar el teu nom, selecciona Nom i el poses al recuadre del costat

Blaiet ha dit...

yo mapunte ,yo mapunte...no me perk per res del mon el dia de agermanats ploga ,neve o pedrege pero trankils ke ixira soletttt...

Anònim ha dit...

Juanet!!, jo torne, eh??, ja, ja, . Meu vaig passar super be. La veritat es que estaba molt ben organitzat i tot molt coordinat,i va ser un èxit total.

Anònim ha dit...

YO TAMBE VULLC ANAR, PUES EL ANY PASSAT CUANT EN VAIG ENTERAR ERA MASSA TART.ESPEREM QUE EL ORATGE MOS ACOMPANYE....A MES DESPRES DE L´ESTIU TOTS TENIM MOLT DE MONO DE FESTA FALLERA I TORNAR A VOREMOS LES CARES..

Mayte ha dit...

Bueno esta visit que jo no vaig ser l´unica que va faltar, jo tampoc vaig poder assirtir i aquets any no meu vuic perdre

rojuel ha dit...

Ens alegra molt que a la gent li agradara la festa, per això repetim enguany. Esperem que l'oratge ens acompanye i surta millor que l'any passat

Eva ha dit...

Hola a tots!!! Pues jo ni en vaig perdre agermanats 2007 ni pense perdrem agermanats 2008!!!
i la veritat ojalà aquesta vegada sí el temps ens acompanye....

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.