dilluns, 21 d’abril del 2008

SI NO POGUERES VINDRE A LA REUNIO DEL DIA 18/04/08

Hola. Vaig a fer-vos un xicotet resum per a tots aquells que no vinguéreu ahir a la reunió. Aclarírem el tema dels cartrons (el Chicharro cartroner), aclarírem el tema del casal (colles voluntàries que canviaran cada setmana), aclarírem el tema de l'ofrena (els xicons podran ballar però no anar borratxos, tirar-se per terra i/o portar la corona de laurel de collar o rodant-la carrer sequial amunt, carrer sequial avall), quedàrem per esmorzar (paga la falla) diumenge de 10 a 10'30 en el casal i després, uns a netejar el que es puga i altres a intentar fer els cartrons, després hi haurà dinar (a tanto por porrate, no sé traduir açò) per a qui vulga/puga quedar-se.Quedà pendent per a ser tractat el primer punt de la pròxima reunió, que serà extraordinària, la proposta del pintor, perquè quan anàvem a votar-la ell ja se n'havia anat. Per si algú no ho sap la proposta és: aquell/lla faller/ra ¿has vist, Carmen, com a tu t'agrada, encara que a mi no? que estiga 30 anys en la falla i siga major de 65 anys que pague la meitat de quota. Penseu-s'ho que al divendres ho votarem i farem més propostes.Crec que no se m'oblida res, però si alguna cosa se m'ha passat, doncs s'aguanteu, haver vingut.Que passeu bon dia.
*Dulia

14 comentaris:

Anònim ha dit...

DULIA, LA NOVA REDACTORA, ESTA PROU VEN ESPLICAT, A MES TEU AGRAIX, YA QUE NO EN ESTABA MASSA BE EL DIVENDRES I NOS VAIG PODER GAUIDIR DE LO DIVERTITES I EMOSIONANTS QUE ESTAN ESTES REUNIONS, NO MES PERQUE PARTISIPEN MOLTS, I LO QUE HAS DIT AL FINAL TENS TOTA LA RAO QUI NO ESTA, NO S´HAN CONTRA, BUENO, APEREM ELS TEUS COMENTARIS PER AL PROXIM DILLUNS GUAPA....DE VERES GRASIES

rocio ha dit...

Gracies Dulia, jo si estava però per als que no pogueren vindre.

Gemmeta ha dit...

Bon dia a tots!!!

Dulia gracietes, per el resum de la reunio del divendres, no vaig poder estar, pero bueno ja estic al dia...

Gemmeta ha dit...

Rocio has vist lo que te vaig escriure al messenger anit??

Anònim ha dit...

Dulia, ¡Tu sempre punxan-me!. M'agrada incorporar el llenguatge no sexista en tot el que redacte (intente utilitzar paraules generals que incloguen els dos sexes), no sols aci si no també en la feina, etc. Les "falleres" també existim¡¡.

rojuel ha dit...

Gran article, Dulia!! Jo crec que està tot molt ben explicat i et felicite pel teu "debut". Com sempre dic, espere que siga el primer de molts articles

rocio ha dit...

Gemma si que vist, però no ho he provat. Gracies¡¡

Ixa Carmen, ixa Carmen, e¡ e¡

Anònim ha dit...

Jo no vaig anar per que estava de viatge, però m'havera agradat plantejar la seguent pregunta. Qui és la Junta Local Fallera per a dir o prohivir, com deu anar una comissió fallera?

La Junta Local Fallera que està formada per totes les falles de Sueca, Mareny i Perelló, pense que deu coordinar i unir a totes les falles, i no ficar-se en la forma que te cada falla te desfilar, i menys encara denunciant-la.

Es dir la Junta Local Fallera deu ser un lloc on tot els fallers i falleres ens vejam representas, no una arregladora de provesons.

morales ha dit...

Molt be Dulia, jo estava malet i tampoc vaig poder asistir, gracies per posar-nos al dia.
Ai estamos!!!! Eixe es el meu Romeu, qui son ixos per a dirnos el que tenim que fer??? Provesons a Semana Santa.

Anònim ha dit...

HOMBRE MORALES, YA ESTA ASI, QUE EL PASABA QUE ESTABES TAMBE MALET,AY,AY QUE A TU LA EDAT TAMPOCOT EL PERDONA..JA,JA, M´ALEGRE QUE T´ASOMES ALTRA VEGA PER ASI...

Anònim ha dit...

¡Hola a tots!
En vista de l'èxit cada dilluns us faré un xicotet resum de la reunió del divendres anterior, aixina, tant si podeu anar com si no, esteu al dia del que passa i sabeu els temes per a la pròxima reunió. I, a més, m'agrada estar en contacte amb tots vosaltres perquè per la falla cadascú ens menegem més o menys amb la mateixa gent i de vegades no parlem com ho fem ací. Gràcies a tots els que participeu en este blog. ¿Què fa la nostra Maite? Espere que vaja tot bé. Un beset, i a Maduixana també, que ja fa temps que no parlem.

Anònim ha dit...

Sóc jo altra volta. No sé què hauré apretat que diu que sóc anònima, d'això res, sóc jo. I a vore eixos malaltets si van posant-se ja bons que l'estiu i les vacances ja van tocant a la porta.

Eva ha dit...

Bon dia a tots!!! Dulia pense que es molt bona idea el fer un xicotet resum de totes les reunions! Està clar que s´ha d´anar tots els divendres al cau i estar present a la reunió, però de vegades no pot ser ( per exemple jo aquest divendres no puc assitir)i està molt be poder enterar-te del que ha passat així sempre estàs conectada. Però, lo dit sempre que es puga s´ha d´anar.

Mayte ha dit...

Enhorabona per el article i la veritat que jo pense que es bona idea fer un ressum de les reunions ,mira a mi hem vindra de luxe, ara que no puc anar,jejejejeje

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.