dilluns, 28 d’abril del 2008

SAPS QUI SOC??????


18 comentaris:

Anònim ha dit...

NO ESTIC MASSA SEGURA PERQUE ESTIC ENTRE DOS PERSONES O BE "LA PELAYA" O VE "CARMEN - ROMEU", CASI EN DECANTE MES PER LA PRIMERA TE UNA CARA DE BICHET Y TAN RUBIA. SEMBLA COM SI FORA BONA XIQUETA I EN EIXE SOMRIURE ES LO QUE A MI EN FA DUPTAR....NO SE, NO SE,

rojuel ha dit...

Si, si, és la Pelaya!! Jajajaja, te cara de no haver trencat un plat en la vida, jajaja

Eva ha dit...

Si, jo tambe crec que es la Pelaya!!!!

Angeles ll. ha dit...

jo estic entre carmen romeu o la seua cumyà eva xq la xiqueta de la foto s'assembla molt a la xiquetes de les dos¡¡

morales ha dit...

Jo diria que es Carmen, ixa xiketa s'asembla molt a Mar, pero me feu duptar en lo de la pelaya.

Anònim ha dit...

Jo també crec que és Mari Carmen la dona del Pelayo, però no sé per quina obscura raó li s'assembla tant a Mar. ¡Ai, mare, en esta falla passen unes coses més estranyes!

rocio ha dit...

jo soc tan roïn per als pareguts, perque ho digueu vosaltres, perque sino ...
jo voto per la Pelaya¡¡¡

Anònim ha dit...

Ostras k fort.Jo soc com Rocio k soc molt mala per als pareguts pero jo diria k es la pelaya.

Anònim ha dit...

bo, pues clarque si, es la PELAYA
che pelaya tas fet en elles, yo manrecorde de isa foto.jajajaja

Anònim ha dit...

Hola, no havia vist la foto que risa quan he vist els comentaris. Ni soc jo ni es la meua xiqueta, Mar es mes guapeta que la Pelaya (que li ho diguen a sa mare).
Per cert, avui es l'aniversari de Mar fa 4 anys, aquesta vesprada ho celebrarem i li durem regalitos. Besets per a la meua xiqueta que l'estime moltissim.

Anònim ha dit...

APROFITE PER A FELICITAR A MAR, QUE TEU PASES MOLT VE EN TOTS ELS TEUS AMIGUETS I FAMILIA, GUAPISSIMA.... PERO CARMEN NO CAL QUE DIGUES QUE TENIU UNA RESEMBLANSA..

Anònim ha dit...

Primer que res felicitar a Mar!! un beset per a ella que es la xiqueta mes simpatica i mes bona que he conegut, felicitats de part de Juanjo i meua!
I despres es veritat es la Pelaya!jajaja que cara de bona xiqueta!
Per cert la foto es en blanc i negra i para un poc antigueta eh com volieu que fora Mar!

Eva ha dit...

Moltes felicitats per a Mar!!!

rocio ha dit...

Carmen i Romeu doneu-li molts besets i 4 tironets d'orella a Mar de la nostra part. Felicitats¡¡¡

Anònim ha dit...

Moltes gracies de part de Mar, Carmen i meues.
Mar està molt contenta en els regalets i ara ja "és major" diu ella.

Anònim ha dit...

jo t,he conegut a a primera ecara tens la mateixa cara bueno igual igual no...

Anònim ha dit...

BUENO PUES SI ES LA pelaya, ella tenia moltes ganes de que la posar-ha i mira ara ,no s´ha visit encara???

Anònim ha dit...

BUENO PUES SI ES LA pelaya, ella tenia moltes ganes de que la posar-ha i mira ara ,no s´ha visit encara???

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.