divendres, 25 d’abril del 2008

CONSELL PER A QUAN VOS TOQUE LA BARRA DE DIVENDRES

¡Hola! Només unes cosetes per si vos servixen per portar-ho millor:

1.- Només arribeu al casal, vore si la cafetera està en marxa. Si no ho està, encendre-la.
2.- Omplir les neveres. El que més es necessita són quintets i aigües amb gas.
3.- Portar un poquet de canvi de 0'50 cèntims i monedes de 1 euro perquè a primera hora potser que aneu un poc curts de canvi.
4.- Cobrar absolutament a tots perquè els preus són una risa, els podem pagar tots i a poquet a poquet es fa caixò.

Vos ho dic perquè el divendres passat es tragueren 159 euros durant tota la nit. Només 10 reunions que férem aixina i ja trindríem més de 1.500 euros gastadorets per a fer més festa . Vull dir que no menyspreeu els 0'50 cèntims i cobreu-los a tots, que tota pedra fa paret.Eixos són els meus consells. Ara, per suposat, està en la vostra mà seguir-los, criticar-los, passar d'ells, canviar-los, millorar-los...
Que vaja bé i fins al divendres.
*Dulia

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Sóc jo altra volta. Se m'havia oblidat dir que les botelles d'aigua gran estan dins de la nevera que hi ha dins de la barra. I les xicotetes, també, però a la part de baix de la nevera.

Anònim ha dit...

DULIA ESTES ACLARASIONS ENTAN MOLT VE, NO MES FALTA SEGONS TINC ANTES ACABARSE DE ACLARIR EN LO QUE ES REFERIG LA COMPRA DE PAPES, OLIVES I DEMES MATERIALS, QUE YO LA VERITAT NO EU TINC CLAR, I COM NO TINC COLLA LO QUE FARE ES APAGARME EL DIA QUE YO TINGA LLIURE I AYUDAR.... GRASIES PER TOTES LES ACLARACIONS PER A QUE NINGU TINGA DUPTES...

morales ha dit...

Dulia no me pareixen mal les teues aclaracios, però jo voldria rectifircar alguna cosseta:
1- lo de la cafetera em pareix correcte.
2- Lo de omplir les neveres, crec que deuria de ser una tasca de la colla de la setmana anterior o de la colla de cada setmana, però mai cuant obrigen el cau, sempre abanç del divendres, perque de lo contrari la beguda estrà calenta i a tots ens agrada la cerveseta fresca, sobretot en el temps que ens esta fent i lo caloros que es el nostre cau.
3- El tema del canvi el deuria de portar la tressorera, ja que es ella qui "maneja" els dinerets.
4- CORRECTISIM EL TEMA DE COBRAR:

MADUIXANA; en cuant a la compra de beguda no patisques, d'aixo entre el Pelayo i jo ja ens fem carrec, tots sabeu que la beguda la porte jo i aquest any anem a portar lo justet que fassa falta per a 2 o 3 setmanes i aixina que no ens caduque res, de fet en el mes d'abril ja em anat a descarregar 3 vegades. En cuant a les olives, papes, cacaus, ets.... no se, pero calcule que el Pelayo ho tindrà en conter.
GRACIES.

Anònim ha dit...

MORALES GRASIES PER LA TEUA RESPOSTA TAN EFISIENT. LO DE LA BEGUDA ESTABA TRANQUILA PUES ESTABA PROU CLAR, LO QUE RESPECTA A LA RESTA DE COSES ES NO MES PER NO MULTIPLICAR LES EXISTENSIES.
BUENO UN ALTRA COSETA ¿ YA ESTAS MILLORET? ESPERE QUE SI.

Anònim ha dit...

PERDON EL ANOMIM ES MEU, ES QUE ESTIC PARLANT PER TELF. I A ESCRIGENT ASI, I CONTESTANLI A UNA COMPANYA, PER LO QUE HE VOLGUT AFANYARME I NO HE FICAT EL MEU NOM

morales ha dit...

Si si, ja estic millor, esta nit al cau a sopar i a vore les novetats de la reunió.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.