dimarts, 15 d’abril del 2008

RETALLS PERIODSTICS

A principis de Març, començant les festes falleres, al diari setmanal de Sueca i altres periòdics, la nostra falla junt amb algunes altres comissions formarem part de la noticia.
Com no es la primera vegada, perquè quasi tots els anys solem eixir ( modèstia a part) hem pensat en crear un àlbum titulat “RETALLS PERIODÍSTICS” i fer una recopilació de les noticies on nosaltres apareguem i em aparegut.
Hui per fer l’inauguració vaig a penjar els retalls que em va passar Maite i Cuenca d’aquestes falles 2008.

>
PUNJA
DAMUNT
DE LA
NOTICIA
PER
LLEGIR-LA

29 comentaris:

Anònim ha dit...

COM SEMPRE TENIU MOLT BONES IDEES, I ESTA NO ES MENOS, GRASIES PERQUE DE AQUESTA MANERA ANEM RECORDANT MOMENTS QUE EN EIXOS DIES PASAREM, TAN DIVERTITS PER AL RECORD I SON EN ELS QUE MOS TENIM QUE QUEDAR EN LA MENT PER ALEGRAMOS LA RUTINA DEL DIA A DIA.... GRASIETES GUAPES

rocio ha dit...

Gracies a tu Maduixana, sempre tens un comentari per a cada article, l'altre comentarista habitual, Morales, el tenim molt liat amb la feina...normal despres de tanta festa i tant de viatje ara toca currar¡¡¡
i com no tambe es tira a falta a la Mayte, que esta recien operà i esperem que pronte es recupere.

Anònim ha dit...

Jo me ho vaig pasar molt be tant en la major com en la cabalcada infantil.En la de majors anaven en el inserso i vos puc asegurar k estes dones tenen molta marxa jajajaja.Va ser superdivertit.I en la cavalcada infantil amb els nanos tambe va ser divertit.Per cert saludar a ANA(MADUIXANA),SARI,THARA I AIDA perke controlar a tans nanos es molt complicat i eixe dia a part de organitzar mos ho pasarem bomba amb tots els xukerets.BESETS A MAYTE k no sabia k estaba operada.K TE RECUPERES PROMPTE MAYTE.

Anònim ha dit...

MAITE NO SABIA QUE ESTABES MALETA, A CUIDARTE MOLT PER A RECUPERARTE PRONTE QUE ESTEM ESPERANTE. BESSETS
AH¡ I A MORALES ESTEM A PUNT DE TRAURELI TARJETA GROGA, PUES ENTRAR UN MOMENTET NO COSTA RES, I MOS TE AVANDONAES...JA,JA,JA....
VIRGI, NO MES FERTE UN COMENTARI: " A QUIEN BUEN ARBOL SE ARRIMA, BUENA SOMBRA LE COBIJA", TEU PASARES DE LUJO NO MES PER VINDRE EN LES DEL INSERSO. JA,JA,JA,JA,

Anònim ha dit...

Xe bon dia per a tots. Primer que res som campions de copa, encara que espanya sansera no volguera. Dit aso anem a lo que toca. El article esta molt be e interesant, ja que sempre mola vore articles en la prensa relacionats amb la falla, mola dir "eixa es la meua falla". lo segón i lo mes important, MAITE, no sabía que t´havien operat, espere que l`operació haja eixit de puta mare i que el recuperes lo mes prompte posible, lo tercer es dir i QUE QUEDE CLAR, per als que no eu sapien que l`inserso tenen mes marxa de la que aparenten, i que hian que encara no estan en el inserso i estan fets uns uelos, ah compare. lo cuart es diros que sou uns figuers Maduixana, Rocio, Rojuel i tots es que tireu endavant el Blog, de veritat que gracies. lo quint i últim per ahui, que estan a punt de vindre els jefes, es dir Uetxo i Mutxatxo fogones, Miquel despertat que faras tart.

Anònim ha dit...

xe que el anonim soc jo Marti que he apretat un botonet sense voler... es que estos aparatets que es carrega el dimoni son l´ostia.
Ara, despres de les manifestacions de Juan car soc un pocquet mes republicá

Anònim ha dit...

Una xicoteta aclaració, no es FIGUERS lo que volía dir en el primer comentari, PERDONEU, el que volía dir es que sou uns FIGURES. Be, aclarit aso, en ratifique i torne a dir que Maduixana, Rocio, Rojuel, Maite i tots els demés que esteu actius en el Blog i el feu posible sou uns FIGURES, uns CRACKS, uns CAMPIONS, com el meu valencieta. Aixó era.

Anònim ha dit...

MARTI TU SI QUE ERES UNA CAÑA, TENS SEMPRE VONS COMENTARIS PER A TOTS, I PARAULES SUPER POSITIVES, ERES MASSA. GRASIES "AMUNT VALENCIA"

rocio ha dit...

Que risa, Marti fa un comentari i despres 2 mes per aclarir el que ha dit en el primer. Tu si que eres un crak¡¡¡

rocio ha dit...

risa de bon rollo, no de burla, eh Marti¡¡

rojuel ha dit...

Jajaja, que bo eres, Marti!! El que dic sempre, gràcies a vosaltres, si no estaguereu ahi dia a dia la nostra feina no tindria sentit.

Ah! Enhorabona als valencianistes!

Anònim ha dit...

jee cuñates i virgi gracies per alabar al inserso encara k vosatros ja esteu prop,amunt valencia i amunt inserso.jaki.

Anònim ha dit...

Jajajajaja.Ja sabia jo k lo del inserso anava a traure cua.Pero lo dit me ho vaig pasar molt be amb vosaltres.L´any k be hem dixeu repetir no???? jajaaja.BESETS.

rocio ha dit...

a pues... si vosaltres sou l'inserso, els de quasi 65 anys o mes qui son?

Anònim ha dit...

Xe,xe,xe, el meu compare ja esta per ahi aixo com es que no mes entres en el blog de semana en semana , sera perque entres quant tu diux " estic treballnat" ahi mare despres digem, en fi anem a deixar el tema per un altre día. Si que es veritat que estes xicones son una gracia perque jo cada volta que tinc un ratet entre a vore que han ficat i la veritat es que seu curren un mogollo, referent a lo del inserso, el meu compare podria escriure un comentari sobre este tema perque es molt ampli de explicar i les persones que estan es podrien sentir dolgudes, la veritat es que en elles tambe es pasa molt be.

Anònim ha dit...

ELS QUE ESTAN A PARTIR DELS 65 ANYS, TORNEN ARRERE, REALMENT SON INFANTILS, JA,JA,JA,JA,JA
EN BROMA SE FIQUEN MOLT EN MOSATROS PERO VE QUE SABEN ARRIMARSE A BONES COMPANYIES,AY¡ LES DEL PRE-INSERSO, AL PROPER ANY MES, YA QUE LA 1ª PROBA YA LA HABEU SUPERAT.

Anònim ha dit...

Xe jacki t´enganyes un poquet, que jo encara soc un adolescent. i tu virgi no t´acostumbres que ja el vec en la placeta del convent els disabtes sopant i ballant (ball agarraet i poquet a poquet, per supost) amb el Jóse Beckam i la colla de la meua cunya. El meu compare no va, que diu que ja está major per a eixes coses i vol reservarse per a l`escursió a Benidorm.
AH, no ve al cas pero vullc diro, el meu compare quand juga, home lo que es diu jugar..., al futbol amb Lluis vol el baló al peuet. Aso no eu anteneu pero ell si, ah Compare?, jajajajajaja.... aixo será la teua tu.

rocio ha dit...

XE, XE¡ Jo estic analitzant... i vec que a la nostra falla no hi han adult, o son adolecents o inserso, mira que sou extremistes, jajaja

Anònim ha dit...

Xe compare avore si per un día que les males llengues diuen que vaig anar a Benidorm,que tu be saps que va ser a Ibiza, em dius que estic en el inserso, jo encara soc un adolescent com tu.Tambe comentar lo de Virgi, que crec que esta fent un poquet la pilota a les del inserso. Marti fogo.

Anònim ha dit...

AI ROCIO QUE NO TENTERES EL INSERSO SON ELLS I MOSATROS ELS ADULTS ELS DE IBIZA,ALE,ALE MUXAXO A BENIDOR EN L'INSERSO I TU MARTINET TAMPOC VAS DE VUIT K TANT DE INSERSO PERO TU APEGAETES EN ELLES A VALLAR LOS AÑOS 8O,JEJEJE.

Anònim ha dit...

ESTIC DONANME COMPTER COM SOM PROU FAMOSES EH JAKI?, PUES TOTS PARLEM DE MOSATROS, QUE VEN BE MOS CRITIQUEN PERO DEL NOSTRE COSTAT NO SEN VAN, YA EM VEC YO QUE DINS DE NO RES TAMBE TENIM EN MOSATROS A TOTS ELS DE LA COLLA BIBERO, JAJAJAJAJA, VIRGI GUAPISSIMA, TEN HAS DONAT QUE TOTS ELS DEL PRE-INSERSO VAN PICANSE, JAJAJAJA,VINGAU EN MOSATROS I SABREU DISFRUTAR I DIVERTIRSE AL MAXIM SENSE PEDRES RES....JAJAJA

Anònim ha dit...

Primer que res: Virgi tu al inserso que a les 12 de la nit al ball ja badallabes i no deixes ballar a josé Beckam. Lo segón...que era lo segón? no m´enrecorde pero... a fer la ma, dedicar la cansó de los pajaritos a la colla inserso. Una advertencia, no balleu molt fort no se vos eixca la protesi de la cadereta, jejejejeje. No..., eu dic perque a vegades vos veguem patir per seguir el nostre ritme, jejejejeje. Ah i tercera, de la colla biberó ja hi ha algú que podía fitxar per el inserso, de moment no diré noms, pero si m´apreteu dire hasta la talla dels calcetins, i per supost altres de la colla biberó estan ja per a formar part de la nostra colla, evidentment, ja que an les dos colles hi ha nivell de champion. Ala dit aso de moment talle conecxió que be una huela pa nº del DNI i ya li ha dit 30 vegades que hasta el 7 de maig no hi ha res, i no eu compren, a li faré un dibuixet... a lo millor vosaltres la congueu de jugar al partxis en la placeta del convent, no?

Anònim ha dit...

ah! Uetxo i Mutxatxo al Heidi.

Anònim ha dit...

mare meua aso se posa interesant,no me pensava k el inserso aplegara tan alt i em acavat parlat de inserso hasta n la web cuanta categoria teniu eh?maduixeta?bueno dir k eixe anonim e segut jo i k tutio a estas eixint de l peña ibiza ksoc j pr supost i ntrant en l inserso i virgi tu tambe eh??

Anònim ha dit...

Jajajaja.me pixe de la risa llegint tots els comentaris.Pero trankils k ja tinc posat el tena lady per ha no enbrutarme.Primer de tot contestar a Marti.Mira xavalin es veu k no t´enrecordes ja del playback k feres en les del inserso,k elles baixaren del escenari sense despeinarse i tu un pok mes el tenen k posar un gotero jajajajaja.I al BECKAM i a mi encara mos senta be anar a la PUZZLE.jajajajajaja.CRISTOBAL de pilota res k ben be k mos heu pasarem ballant el tiburon o ja se ta oblidat????jajajajaja.FANNY al final vaig a pensar k lo k tens son cels de les del inserso perke nomes tens ulls k per a d´elles.Jo lo k crec k la teua colla es mes sosa k el chiki chiki.MADUIXANA perfa fes un article de les de l´inserso k ja sou famoses.

Anònim ha dit...

MARTI kuan dones els numeros per a la ITV?.jajajajaja.

Anònim ha dit...

VIRGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! ja t´agarrare i teu explicare, so tia figa, jajajajajaja i tu Fany , tu si que estas per a anar de cap a la colla del inserso que ten vas a dormir mes promte que ta mare, i damunt no vas ni als almorsars, uela carraca,jajajajaja, i ja parlare amb tu en privat, i el pegare un estiró de orelles, jeje. i si no vaig a eivissa es 1 i únic perque la meua dona no em dixa o... o a lo millor es per que no fan ningún curset ni seminari de kung fu.
AHHHH, una cosa, qui collons es eixe tena lady? avore que fem eh tu virginieta.
Uetxo i mutxatxo, Miquel federico está per ahi i diu que vol apagarvos el foc com al dimoni,jajajajajaja

Anònim ha dit...

VIRGI, EL PRENC LA PARULA PERO ANTES EN VULLC FER UN EN GENERAL DE ESTES FALLES I LA COMISSIO INFANTIL, I DESPRES DE LA COLLA DEL INSERSO, PERO TINC MOLTA FAENA I NO TINC MASSA TEMPS, PERO EU DEIXE PENDENT DE QUE NO PASE MASSA TEMPS.. JAJAJAJA, SI QUE SOM FAMOSES LES DEL INSERSO....

Anònim ha dit...

sisi mes sosa k el chicichici pr aguanta hasta l final,i tu no veus ni lascoensament del vall,ueli,ueli.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.