dijous, 24 d’abril del 2008

SI TEN PASSSES TEU PERDS, DIUMENGUE PER EL MATI

*Bl@i

12 comentaris:

rocio ha dit...

Blai preparat tu per a quant vingua el contratac d'ell, jajajaa

elsa ha dit...

Mare meua!!!!mala garrofa duria el payo.M'havera agradat estar el diumenge al casal pero la faena es la faena.M'HAVERA RIST POC,JEJEJEJE

Eva ha dit...

Qui es? i quin dumenge? perque este no será que jo estava alli

Anònim ha dit...

EVA CREC QUE SANTI, I COM NIA UN DIT QUE DIU: "por la noche leones, ¿y por la mañana que? PER A QUE VEGAU COM ESTA ESTA JUVENTUT, LES DEL INSERSO NO FEM EIXES COSES,JAJAJAJAJA, NO ESTEU PER A RES...

rocio ha dit...

Maduixana ahi tens raò¡¡

Eva supose que no seria, perquè ell estaba fent cartons... i nosaltres estabem alli a les 10 del mati.

Encara que estaguera begudet, tonto no¡ perque agarrà el cortxo mes groset i no dels altres primets, jajaja

Blaiet ha dit...

olaaa!!! el video es de este diumenge ke despues de la repartida dels cartonets dinarem alli cuatre gats i el meu amik pobret mentres se fea la paella digamos ke senva pasar un pok no tallo ?

Anònim ha dit...

PUES SI EL SOL I EL AIRE DEL DIUMENTGE LI ENTRA LA MODORRA,I ALLI QUE ANÀ EL GUAPO,JAJAJAJA, PERO UNA PREGUNTA A MES DE ESTAR DE LA MANERA QUE EM VIST ¿VA FER CARTONS O NO? JA,JA....PERQUE YO TENIA UN COMPROMIS FAMILIAR I MEU VAIG PÀDRE, O DE SEGUR QUE IGUAL NO AGERA DORMIT TANT.
TONTO NO ESTABA PUES NO SOLES AGARRA UN CORCHO GROSSET, SINO QUE TAMBE ES FICA EN MOLT BON JOC,

rocio ha dit...

Maduixa ara Blai ja mos ha desmontat tota la pirula que mos habiem fet, pareix ser que no era de la nit del dissabte, sino del matí del diumenge, no se perqué estaria Cervero ...es lo que te el cau, que totes hores son bones, jajaja i com tu dius, en l'entrà de la porta lateral s'esta mol be, per l'airet que entra i per les vistes al campet, jajaja
Tallo per el mati si que va estar fent cartons, en Aida i Thara¡¡¡

Mayte ha dit...

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee, estic per açiiii, que pasa xuquerets , açi estic de nou , mare meua qui pet que du el chiquillo ,no????
Mare meua Baliet , este xic es amic teu... , pues si aixo meu fan a mi , la venga´ça sera terrible,jejejejeje

Mayte ha dit...

Bueno lo dicho, estic per açi momentaneament, hui ja he pogut accedir i la veritat que tenia "mono" i be ja he deixat un dels meus articles per a que promte ixca a al llum, de moment es sol el que puc fer, pero aixo no vol dir que no estiga al tanto en tot moment eh....
BESETS a tots

Lidia ha dit...

Com van els preparatius per a les falles del 2009, nosaltres també estem ja donant-li forma, formant junta, buscant falleres majors, buscant monuments...
I es que els fallers que volen viuen les falles els 365 dies de l'any.
Pel que veig encara esteu recordant les festes i pets de les falles passades...
A la nostra web, hem escrit unes paraules en agraiment del recolsament que ens heu donat quan ningú entrava a visitar-nos.


www.fallacasadalonso.com

Anònim ha dit...

Una puntualització molt important quan li vinge eixe "abaixó de tenció" el nostre amic Tallo, havia col·laborat en la neteja de la part de darrere del casal, abans d'esmorsar i després d'omplir la panxa va anar a fer "cartons". Be està que descanse un poquet no?

Mola molt el Tallo, eres dels millors¡¡¡

M'alegre molt de tornar-te a vore per ací Maite.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.