dimarts, 25 de maig del 2010

SAPS QUI SOC????


13 comentaris:

INMA ha dit...

home.............., pos clar que se qui es!!!

Carla Moralita ha dit...

Jo crec que si que se qui es..., pero nomes vaig a dir que algun carrec ja ha tingut en la falla.?????????????

dúlia ha dit...

Doncs jo no ho veig gens clar. Al primer colp de vista m'ha semblat el fill d'uns pares molts fallers però quan més el mirava més dubtava. Vaig a esperar-me a vore si doneu més pistes. Si és qui jo pense el càrrec faller que Carla diu que ha tingut crec que és infantil.

Anònim ha dit...

Collo que facil,te la mateixa cara pero ara en ulleres.

Mayte ha dit...

jajaajajajaj,xe per l´´amor de deu ,de tot es queixeu, que si es facil , qu esi este no se que..., que si este no se cuantos,, i la veritat que qui te que entrar no netra,ai mareeeeeeeeeeeee, sempre ho vars igual,ajajajajajaj
pero jo no ho vaig a dir, el del mes que be ja esta en marxa, aixi que poseu se le spiles que qualsevol pot s er,jaajajjaj

fanny ha dit...

pues jo no tinc ni idea de qui es?

INMA ha dit...

EY CLAR DONA, ESTEFANIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAA PER FAVORRRRRR

ROSER ha dit...

AY POS JO NO SE QUI ES!!!

fanny ha dit...

inma que tu sas qui es?siiiiii va pues tokam i xarameu `pk te jure que no se qui es?

MADUIXANA ha dit...

JO DIRIA QUE ES IVAN PERRRRRRRRROOOOOOOOO, EY COLLI ESTEU FENME DUBTAR, PUES FANNY ESTAS FENTE LA REMOLONA EN INMA, QUE NO MES VOLEU QUE FICAR CUALSEVOL ESCUSA PER XARRARSEU BANDIDES, AJAJAJJAJAJ, BUENO DE LA FAMILIA SI QUE ES PERO MIRA QUE SI ES EL MEU ERIC, QUE EN EIXA EPOCO ESTABA UNA MIQUETA MES GROSET, JAJAJAJ VA QUE ALGU DIGA ALGO MES

Marie ha dit...

confirme per la mare que el conec molt be ,que es el meu Ivan. En la sonrisa que te sempre en els labis es inconfundible.

INMA ha dit...

Estfani pareix mentira que jo sapiga qui es i tu no!!!

rocio ha dit...

Inma la Fanny esta en la parra, jajajaja

Marie, Iva es molt grasios, i en esta foto esta per a menjarse'l.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.