diumenge, 9 de maig del 2010

HUI ÉS EL DIA DE.......TRINI



FELICITATS MAMÀ.

HUI ÉS L’ANIVERSARI DE MA MARE,I M’OMPLI D’ORGULL TINDRE UNA MARE COM LA QUE TINC, ENCARA QUE DE VEGADES ÉS UN POQUET PUDENTETA,JAJAJA.

PERÒ A PESAR D’AIXÒ I DE MOLTES ALTRES COSES JO LA VULL MOLTÍSSIM I PER AIXÒ VOLDRIA DIR-LI QUE SEGUIXCA SENT COM ÉS,UNA XUQUERÍSSIMA DE CAP A PEUS, ÉS FALLERA DE TOTA LA VIDA I DE LES QUE IXIA A TOT. LI AGRADAVA MOLT, IGUAL COM A MI, IXIR ALS PLAY –BACKS, PERÒ DESPRÉS COM QUE A MON PARE NO LI AGRADEN MASSA LES FALLES ES BORRÀ.

VAIG TINDRE QUE NÀIXER JO PER A QUE ELLA ES TORNARA A APUNTAR, ENCARA QUE, QUÈ NO FARIA MA MARE PER MI?. SUPOSE QUE TOTES LES MAMAS IGUAL, PERÒ PER A MI MA MARE ÉS ESPECIAL I ESTIC MOLT CONTENTA I ORGULLOSA D' ELLA.

MAMI ERES LA MILLOR I TE VULL MOLT.

ESPERE QUE T’HAJA AGRADAT EL MEU REGALITO D’AQUEST ANY.

12 comentaris:

INMA ha dit...

moltisimes felicitat per a la mami, mira que tens una filla reartista.

JASMINA ha dit...

GERMANA MOLTISIMES FELICITATS!!!! AY!! QUE MAJORETA ESTAS FENTE EH, LA EDAD DE CRISTO, JAJAA...
BUENO LA TORTAETA ESTABA DE LA MUERTE!!MOLTS BESETS...

IKER ha dit...

PADRINA MOLTES FELICITATS!!LA TETA MARIA S'HA ENSENYAT MOLT PRONTE A SER REPORTERA DEL BLOG, I T`HA FET UN REGAL MOLT XULO.
TIETA TE VULLC MOLT,UN BESET MOLT FORT DE LA TEUA ESPONGETA.

Esther ha dit...

Felicitats Trini!!!!!!! i que conste que aquest article sí que és de Maria, jo sols he copiat i pegat.

ROSER ha dit...

FELIÇ ANIVERSARI TRINI!!!
MARIA Q ARTISTA ERES!!!!STA MOLT XULI!!!

Carmen ha dit...

Felicitats Trini¡¡ Que graciós l'article de Maria. Desitge que ho passes molt bé i en complisques molts amb la familia. Besets.

MADUIXANA ha dit...

MOLTES FELICITATS TRINI EN UNA MIQUETA DE RETRAS PERO ASI ESTIC, I NO ENS QUEDA MOLTES PARAULES DESPRES D´ARTICLE QUE HA ESCRIT MARIA, ES ARTITA HASTA PA TOT I EL MIJOR DELS REGALS ESTIC MOL SEGURA QUE SERA ESTE ARTICLE..... BESETS I MOLTES FELICITATS DE PART DE TOTS J.P., AÏDA I MEU

TRINI ha dit...

MOLTES GRACIES A TOTS.PERO MOLT ESPECIALMENT A LA MEUA XIQUETA QUE M,HA FET ESTE REGALET TANT ESPECIAL PER A UNA MARE I TAMBE ALS SEUS AJUDANTS.

Nelo ha dit...

Ja pots estar pagà Trini. Entre la xiqueta i Dilan, cada any que fas són 365 dies que pots fardar de família. Felicitats i que continues així de bé.

Carla ha dit...

Felicitats amb una mica de retràs. Que passes un bon dia!

morales ha dit...

felicitats Trini!!!!

rocio ha dit...

Felicitats Trini, sempre es diu que l'especie millora, però la teua menuda es un cas fora de lo normal, mira que sap i lo que li agrada la falla, a ella no hiaurà home que la borre, jajaja

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.