dilluns, 1 de juny del 2009

Xurreooooo!!! 43-0

Molts serien els cualificatius que li podriem posar al partit que el nostre equip, que dic equip, equipas de basket va disputar el passat dissabte a l'estadi del Perelló:
“Chorreo”, passeig en barca, victòria aplastant…
Però jo com esta de moda el “chorreo” i en aquest cas es tracta de la Nostra falla em decidisc pel XURREO!!!, per que la veritat siga dita, crec que ni el mes optimista de tots nosaltres agues esperat una victòria tant aplastant.
Des de asi, donar-vos la meua enhorabona i molts anims per a la final, que seu guanyat a pols, i dir-vos que si jugueu com aquesta setmana, com un equip, de segur que podreu fer grans cosses, el tercer lloc ja està asegurat, però, perqué no optar a mes?


CAMPIONAT DE BASKET FEMENÍ

23/05/2009 ESTADI DEL PERELLÓ (ELIMINATORIES 1ª FASE)

A. 16:00: POBLE VELL / RONDA PAIS VALENCIÀ 2 – 32

B. 16:30: CERVANTES / PORTAL 7 – 4

C. 17:00: VERGE DE SALES / MATERAL 15 – 5

D. 17:30: AJUNTAMENT / SUCRO (NO PRESENTAT) 20 – 0

E. 18:00: XUQUER / MERCAT 6 – 4

F. 18:30: CHE COLLONS / SOL I TARONGERS 16 – 6

30/05/2009 ESTADI DEL PERELLÓ (ELIMINATORIES 2º FASE)

G. 16:00- RONDA PAIS VALENCIÀ – CERVANTES 17 – 7

H. 17:00- VERGE DE SALES – AJUNTAMENT (NO PRESENTAT)20 – 0

I. 16:30- XUQUER – CHE COLLONS 43 – 0

06/06/2009 ESTADI DEL PERELLÓ (FINAL TRIANGUALAR)

J. 16:00- RONDA PAIS V. (G) – VERGE DE SALES (H)

K. 16:30- PERDEDOR (J) – XUQUER (I)

L. 17:00- GUANYADOR (J) – XUQUER (I)

CAMPIÓ:________________________

SUBCAMPIÓ:____________________

3er:____________________________


*Article de Morales

10 comentaris:

rocio ha dit...

Sííííí ja tenim premi, ara a la próxima setmana igual.

Per cert l'animaciò va ser de sobresalient, un bon grupet de gent amb ganes de xillar, pitar i riures...

morales ha dit...

Estic segur que amb aquesta afició i l'equipas que tenim podeu aplegar llunt!Anim!

MADUIXANA ha dit...

LA MEUA ENHORABONA A LES JUGADORES QUE ENS FEREN PASAR UN RATO DE LO MES DIVERTIT, A MES QUE EMOCIONANT, LA VERITAT A NIVELL PERSONAL EN VA SABER MAL QUE LES XIQUETES DE LA "CHE" NO FICAREN NI UNA MALA CANASTA, POBRETES, PERO LA VIDA ES AIXINA, I ARA ESTE PROPER CAP DE SETMANA EU TENIM PROU MES COMPLICAT DE MANERA, QUE XIQUETES QUE NINGUNA FALTE AL ENTRENE I MOLT D´ANIMO, A PER TOTES
SOM DE LA XUQUER, I TU NO, I TU NO......

dúlia ha dit...

Este partit va ser molt diferent de l'anterior. Ací no patírem gens i des de primera hora ens dedicàrem a disfrutar del joc i les canastes de les nostres jugadores. Ara, jo, personalment, haguera preferit que la cosa estiguera més renyida, aixina és molt més intens. Al dissabte serà. No m'enrotlle més perquè Esther ha d'escriure un article sobre el partit.
Per cert, si algú anà a la reunió del divendres i vol fer-nos un xicotet resum...

ROSER ha dit...

EN AQUEST PARTIT NINGU PORTAVA CAMARA?NO ME SONA HAVER VIST A NINGU FENT FOTOS,QUE LLASTIMA!
ALE XICONES QUE ENS HO PASSAREM REBE!!ELS REFORÇOS QUE VINGUEREN EREN BONS,EH!!TANT EN JUGADORES COM EN AFICIO!!
DULIA ES FEREU EL GELAET?JO COM MEN ANI A LA DESPE...XO EL DISABTE QUE VE HEU TINDREM QUE CELEBRAR BEN CELEBRAT XQ COM A MINIM EL TERCER LLOC JA EL TENIM!!
VA XICONES,SE QUE ARA ESTA MES COMPLICAET XO,PODEMOS!!!

Carmen ha dit...

Jo el dia del partit tenia uns adoloriments("agujetas") en les cames del dia de l'entrenament espectaculars, això es la falta d'entrenament i l'edat. Fa 10 anys jugava 40 minuts cada partit i no em cansava tant.
Pero valgué la pena anar, m'ho vaig passar bé. El dissabte ho tindrem més complicat i serà més renyit, també serà mes emocionant. Anem a intentar superar el tercer lloc, clar que si. Ánim a totes.

Eva ha dit...

Hola a tots!!! aquest dissabte si que sera mes complicat pero tenim equipet per a poder guanyar!!!! Aixi que el dijous totes a entrenar, i el dia del partit a rodar balo i jugar en equip perque si ho fem aixina aprofitant tot el " arsenal " que tenim jo pense que tenim opcions.
Sí, podem!

Eva ha dit...

Ah i moltes gracies a la gent que vingue a animar perque motiva molt vore que la gent s´implica, aixi que este pròxim dissabte em de comboyar a mes gent, i ja tenim el factor aficio al nostre favor, jijij

morales ha dit...

LA VERITAT ES QUE L'AFICIÓ FA MOLT, JO DESDE LA TAULA AL FINAL JA NO EM PODIA RESISTIR I CREC QUE SE ME NOTAVEN UN POC QUIN EREN ELS MEUS COLORS! EN FÍ, QUE SI EN AQUEST PARTIT VAIG ESTAR AIXINA IMAGINEU-VOS A LA FINAL!

MADUIXANA ha dit...

JA HE ENVIAT FOTOS QUE JO TINC

ANIMO GUAPES I A PER TOTES

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.