dijous, 25 de juny del 2009

SAPS QUI SOC?????


12 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

ENCARNIIIIIIIIIIIII, QUE CALLAETA ESTAS BANDIDA, JO CREC QUE ESTE TAMBE EL TOCA COM A FAMILIA, AY!!!!!!!!!! CREC QUE ES EL CUNYAOOOOOO, PARE DE LA NOSTRA FALLERA MAJOR, PERO COM ULTIMAMENT NO VAIG MASSA VEN ENCAMINAAAA, VAIG A ESPERAR SI ALGÙ EN DIU UN ALTRE PAREGUT,...

ROSER ha dit...

BON DIA!
JO CREC QUE TENS RAO MADUIXANA I PA MI TAMBE ES EMILIO!!ES CAGAET AL FILL O EL FILL A ELL!!

encarni ha dit...

maduixanaaaa......ji,ji,ji.ara digueu que també se sembla a mi,no!!!ji,ji,ji.

rocio ha dit...

Pareix Joel (crec que li diuen eixina, al fill de Marisa i Milio)però la foto es veu mes antigua, aixì que es el pare o el tio...

Anònim ha dit...

rocio,avore si vos pasa com en la foto de raul,que diguereu que edgar i de edgar no tenia res.

fanny ha dit...

ai mare te a mateixa cara k ara pero ara ja te uns cuants anyest.
ah!!els tickets de agermanats ja els tinc pr si no savieu enterat.aixa k animeuse.

Soni ha dit...

Jo també crec que eixe xiquet tant boniquet i aplicat,(i que evidentment ara ja es un poc més major) te els ullets del fill Joel, que no els de la filla, ja que Desi te tots els ulls de sa tia Encarni, o això diu la tia.
Emilio tens careta de pillet.

jacquie ha dit...

que guapet, COMPARE, pero cuant ara fiques eixos moros, mal asunt.

morales ha dit...

jo també diria que es ell

MAYTE ha dit...

SIIIIIIIIIIIII, ES ELL EMILIO, EL PARE DE NOSTRA FALLERA MAJOR DEL 2010

Anònim ha dit...

si digueu de seguida qui es no té trellat calfer ho un poc més intrigant

MARISA ha dit...

ALA, SI QUE LAN CONEGUT PRONTE Y AISO QUE ES FORASTER. AUVIS QUE GUAPET. TENIU RAO EL FILL ES UN CROMO.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.