dimarts, 28 d’abril del 2009

SAPS QUI SOC????


36 comentaris:

morales ha dit...

Ahhh!!!, esta volta si, jo se qui son, pero vaig a esperarme un poc.
javi lo sabe!!!jejeje.

encarni ha dit...

botons...! javi que vista tens ,no li vec el paregut de ningú.donamos una pisteta?

Esther ha dit...

Jo tb ho sé, però faré com Morales, deixarem que es calfeu un poc el coco. És que si no no té emoció.........jijijijijij!!!!!!!!!

morales ha dit...

ESTE SI ESTHER, ESTE SI!!!

gatet ha dit...

Jo diria que la xiqueta es cagaeta a una xica que te una botiga de pulseres i supose que el xiquet es el seu germa.

MADUIXANA ha dit...

SON DOS FALLERS ELS DE LA FOTO, I DAMUNT ELS DOS SON VEINS MEUS. A QUE SI JAVI.....JAJAJJAJA
I PER CERT ELS DOS TENEN DESSCENDENTS QUE TAMBE SON FALLEROS

rocio ha dit...

Jo també crec que se qui son, i Maduixana i Gatet pense que aneu mal encarats.
Si no m'enganye son dos xiquetes, i falleretes de sempre...

rocio ha dit...

Encarni com per a hui esta el saps qui soc i per a demà tambe hi ha un article preparat, el teu esta per al dijous, ok?

morales ha dit...

Que mal aneu, que son fallers o falleres segur, pero lo del veinat... jajajaja

encarni ha dit...

rocio,d'acort.i ara si que m'hau marexat,per que lo que ha dit gatet ma donat una pista que inclus pareis ella,pero despres huan marexat tot i ma tornat a pédre.doneu mes pistes?

rocio ha dit...

una de les dos ha segut fallera major...si son les que jo pense clar, igual estic equivocada

morales ha dit...

Son mes germans!!!

ROSER ha dit...

AY JO TAMBE SE QUI SON!!PERO NO HO DIC TAMPOC ENCARA!

rojuel ha dit...

Jo pensava que la xiqueta era Espe i el xiquet el germà, però pel que heu dit crec que no vaig massa be...

morales ha dit...

VAS MAL ROJUEL, VAS MAL!!!

morales ha dit...

Esteu poc creatius ehhh!!!

fanny ha dit...

yo creck se ki son.son dos xikes i un xic?

jacquie ha dit...

ESPERANZA,que guapetaaaaa y el teu xermanet.jajajaja.

Desire ha dit...

pues si teniu rao es espe perque es igualeta.jajajja

morales ha dit...

que mal que aneu, que no es Espe!!!Les 2 persones de la foto encara no an fet cap comentari.

MADUIXANA ha dit...

JO TAMBE CREC QUE ES ESPE I EL GERMA, PUES LA VERITAT PER EL MOMENT NO LI VEC RESENBLANÇA A NINGU MES, PUES EIXE SOMRIURE QUE TE LA XIQUETA DE LA FOTO ES TOTA LA CARETA DE ESPE.
A VORE SI ASI ENS PASA COM EN LA FOTO DE RAUL QUE TOTS PENSABEM QUE ERA EDGAR..... VA CONFESEU.....QUI TE RAO?

MADUIXANA ha dit...

AY MARE, MIRANT MIRAT, LO MES SEGUR QUE ESTIGA EQUIVOCA EN EL COMENTARIA QUE VAIG A FER ARA, PERO NO SERA TRINI I EL GERMA?.........AY, NO HEU SE...., QUE LIO, VAAAAAAAAA DIGAU ALGO....UF....

Mayte ha dit...

jajajajajaj,

Mayte ha dit...

mare de deu, no hem digueu que encara noheu sabeu, jajaja, i ara direu tramposa tu si que ho saps, puies miraaaa, que tinc que fer, pero no dire res de res,

Anònim ha dit...

Que fort eh!!! Jo que pensaba que tots sabrien enseguida qui son, pero bé mai maguera esperat els pareguts tan increibles que es poden dir... jajajaja.....

Anònim ha dit...

Que fort eh!!! Jo que pensaba que tots sabrien enseguida qui son, pero bé mai maguera esperat els pareguts tan increibles que es poden dir... jajajaja.....

rocio ha dit...

Jo pense que Maduixana va igual d'encamina que jo, encara que per l'edat l'altra es Jasmina, ja que el germa es mes menut¡¡¡

Mayte confirma si es cert...

Mayte ha dit...

mira si fa temps que tinc esta foto, bueno me la van enviar que ara no recorde quei es, ajjajajaaj, que fort

MADUIXANA ha dit...

ERES MOLT MALA, PERO QUE MOLT MALA, NO SIGES TAN ROIN, VAAAAAA, QUE NO PUC ENTRAR JA MES...... DIGES LA VERITAT,,,, JAJAJAJJAJA
LA PISTA DE LA FALLERA MAJOR ES JASMINA... A QUE SI

morales ha dit...

jeje el temps que feia que no estava entrant i veig que aço s'animat un poc,jeje, qui seran???

Mayte ha dit...

MALA JOOOOOO, NO POT SER EL QUE PASA QUE EIXES PERSONES ENCARA NO HO SABRAN QUE ESTAN AL BLOG,DIC JO, PER QUE SI NO HAGUEREN DIT ALGUNA COSETA,JAJAJAJAJAJA

jasmina ha dit...

Hola!!!!!!!!!!Efectivament som jo i la meua germana, jajaja... encara que algu pensara que era un xiket pero no soc una xiketa!!
I en el paregut de Espe m`he rist un poc. Gracietes ha estat divertit!!! Pero me la vengare del meu home. Jajaja.

morales ha dit...

JO HO SABIA!!!

encarni ha dit...

si que mos hau anganyat,jo també en pensaba que era Espe.ha estat molt bé.

MADUIXANA ha dit...

MIRA QUE HA ESTAT DIVERTIT, JAJAJAJA, PERO QUE CONSTE QUE TAMBE ES VEINA MEUA TRINI, JAJAJAJA, BUENO, JA TINC GANES DE SABER QUI SERA EL PROXIM...

rocio ha dit...

Com pot ser aixo que heu liem tant? aixo es molt fort pero esta guay, fins l'altra a vore si es igual de divertit

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.