dimarts, 21 d’abril del 2009

AL DIVENDRES, REUNIÓ EXTRAORDINÀRIA

¡Hola xuquerets! Ja estic ací de nou després d'haver passat una pasqua esgotadora (i no per haver botat) per a recordar-vos que este divendres, dia 24 d'abril (el dia després de Sant Jordi, ja sabeu, si voleu fer un detall bonic compreu llibres i roses i regaleu-les a qui millor us caiga) hi ha reunió extraordinària i, com el seu nom indica, tractarem moltes coses. A saber: es farà oficial quines seran les nostres falleres majors per a les pròximes falles, farem les colles per a començar la temporada, us informarem detalladament de la setmana cultural organitzada per la falla i que s'inaugurarà la pròxima setmana, felicitarem també oficialment a Faustí per la seua presidència a la Junta Local Fallera i moltes més coses que no us desvetlaré per a mantindre una miqueta de misteri. Jo de vosaltres no faltaria, que a l'altra setmana no hi haurà reunió perquè és la del pont i se'n penedireu de no haver vingut a esta.
Una altra cosa: celebrarem un diumenge en el casal tallers educatius (serà el pròxim 10 de maig a partir de les 11 del matí) per a tota la xicalla i Soni que és l'encarregada m'ha dit que tot/a aquell/a que vulga presentar-se voluntari/a serà benvingut/ada (¿veus, Carmen, que incòmode que resulta escriure i llegir aixina?) i que aneu alçant tots els rotllos de paper del vàter que aneu gastant i farem unes boniques maraques amb ells.Que passeu una bona setmana. Per cert, per si ja m'havieu oblidat, sóc Dúlia.

8 comentaris:

Mayte ha dit...

benvinguda dulia, ja et tiraba a faltar, ja sasp que els teus articles sempre ens posen molt al dia, esperem que no faltes mai.
Per cert jo intentare anar, ja que m´has deixat intriga en algunes coses i per supost a donar l´enhorabona als nostres candidats i com no , a nostre OBAMA,jajajajaja

rocio ha dit...

Hola xiques¡¡¡

Dulia esgotada de les pasqües, que has anat a cavar horts, jajaja
Les meues han estat be, no mos em menejat molt pero tampoc em parat, el que mes em fet es menjar i beure, el tipic de pascua, no?

Alli ens vorem al divendres, jo despres de sopar acudix a la reunio.

Dessi i Ainoha queden 2 dies...

MADUIXANA ha dit...

UY, DULIA CUANT DE TEMPS, LA VERITAT EL TIRABEM MOLT EN FALTA VORET PER AÇI ESTOS ARTICLES TANT DETALLATS, BUENO XIQUETS ESTA REUNIO ES MOLT ESPECIAL E IMPORTANT, A MES QUE NIAN MOLS ASUNTS QUE TRACTAR, NO PODEM FALTAR.
ALLI ENS VOREM
GUA........ DESSI I AINOA JA NO QUEDA RESSS, QUE GUAY...

gatet ha dit...

si que es biritat tu, mos fea falta dulia per a posarmos un poc al dia i tot aixo.fins divendres.

Desi y Ainhoa ha dit...

Jo tambe tinc moltes ganes de que aplege el divendres per a poder estar en acta tant la meua cosineta Ainhoa com jo.Ja queda poc

XAXI ha dit...

Moltes felicitats al meu cunyat FAUSTINO per la seua presidencia ,molt mereixcuda per tot el que treballa per a la Junta Local Fallera. Enhorabona de part de tota la familia Celda-Lucas.Tambe felicitar a les noves primeres dames que son les nostres xuqueretes ( ELI I ENCARNI)una de la falla el Xuquer i l'altra de la Junta, JEJEJE i finalment felicitar tambe a les proximes Falleres Majors 2010 Desire i Ainhoa . Molts besets per a tots i que tingau un Feliç Reinat.

dúlia ha dit...

Rocío, bonica, a l'any que ve te'n vens al forn la setmana santa i no te'n vages fins al diumenge de pasqua i a vore com acabes. ¿No saps que per a poder menjar panous i coques en pasqua algú les ha de fer abans? Mira, no vull encendre'm la sang. Al divendres em convides a un xupito i au. Que vaja bé, guapa.

rocio ha dit...

JAJAJA¡¡¡ que bo...si que heu se pero igual no vaig caure, tu tranquila que al proxim divendres el comvide i tot clar, però cuidao no t'encengues que el pujarà la tensio i això no es gens bo. bona setmana

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.