diumenge, 1 de febrer del 2009

¿COM ES QUEDÀ LA REUNIÓ DEL DIVENDRES?

¡Hola benvolgut lectorat (esta paraula va dedicada a Carmen)!
No vaig a fer-vos un resum de la reunió del divendres perquè no aní. La idea era anar encara que fóra un ratet però m'ha eixit un flemó collonero i està donant-me més faena que faena. Aleshores no tinc molt a dir-vos perquè no he parlat encara amb ningú però com he vist que açò està des del dijous sense moviment i jo estic més avorrida que una ostra, doncs m'he dit: "vaig a escriure alguna cosa".
Vos done 2 informacions: la primera és que la DATA LÍMIT PER A PAGAR FARDES I QUOTES ÉS EL DIA 6 DE MARÇ. Aixina és que aneu ja fent l'arregplegueta que queda només un mes.
I l'altra és que per a apuntar-se als fallers d'honor (recordeu: pagarem 10 € i estarà inclòs el sopar) ja ens podrem apuntar a partir d'este divendres dia 6 de març.
Ja està tot però de pas també us recordaré que hem penjat un panell informatiu a la porta del casal i aixina encara que el casal estiga tancat podeu anar enterant-se d'allò més important quan passeu per allí.
Que tingueu una setmana sense flemons. Ja parlem.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Se m'ha oblidat dir-vos una cosa que sempre se m'oblida. Que la nostra actriu teatral Vero ja és mamà d'una xiqueta que li diuen Blanca i que està molt bé, a l'igual que sa mare. No puc enviar-vos fotos perquè encara no he anat a vore-la però ja vore si algú me'n pot passar alguna. Des d'ací aprofite per a donar-los l'enhorabona als recents papà i mamà i, per extensió, a tota la família.

Mayte ha dit...

eiiii,Dulia, jo vaig estar al sainet,i el vaig vore de lluny, jo si que vaig acudir despres a la reunio, i ferem una partideta al bingo, jejejejeje

CREC que el ultim dia per apuntar-se als fallers d´honor sera el 6 de febrer, no el 6 de març, un fallo el te qualsevol,jijij

Millorat del flemo, i avore si ens vegem a la resta de sainets, a mi tambe m´agrden, anire al que podre

Anònim ha dit...

xe Dulia un flemo això fa mal eh, vinga millorat i passa una molt bona setmana

Anònim ha dit...

ja ne va estranyar no voret el divendres en el forn de mati , espere k te millores dulia ,i si k estaras pasanteu mal perke un flemo es molt doloros , k te fikes pronte bona , un bes guapa

rocio ha dit...

A Dulia si que estaras mala, per el flemo i per no poder quasi xarrar, que el millores¡¡

A la reunió també es va comentar que el diumenge, ahir , hi havia un grup de gent que anava a neteja l'almacent.

Altra tema es la neteja dels 3 dies claus: si feiem colles o llogàvem a les dones.

Ara quat passe un poc el temporal es tenen que penjar les banderes, Rigo es feia responsable de buscar una qudrilla i penjar-les, millor si t'oferixes avans que el criden.

I per ultim que jo recorde:per al rally ja tenim idea, cotxe i disfressa, com es d'entendre no vos la contare así, qui vullga saber que envie un correu al de la falla o que vinga el divendres a la reunio. Hi ha que anar diguent qui ix per a les disfresses.

I ultim que se m'oblidaba, el concurs del truc esta en marxa per apuntar-se, el Xulo ja portaba parelles apuntades.

La cavalcada esta en l'aire¡¡¡

morales ha dit...

La cavalcada en l'aire, no, no meu crec, segur??? A clar que encara queda casi un mes, aixo es normal Rocio m'avies asustat!!!
Per cert, enviam a mi un correu en lo del rally.

rocio ha dit...

correu enviat Morales¡¡¡

Anònim ha dit...

Llegint el teu escrit, com si haguera anat a la reunió, és que eres bona Rocío. Aclarir pel que ha dit Mayte que el dia 6 de març és la data límit per a pagar fardes i quotes i que a partir del 6 de febrer ens podrem apuntar ja per als fallers d'honor. Crec que ho diguí bé, però, per si de cas, ho torne a repetir.
Respecte al flemó, moltes gràcies pel vostres suport. Ja estic millor però de veritat que fa molt de mal. Hui la dentista m'ha donat penicilina i a vore si rebenta el flemó o rebente jo. Que enveja que féreu l'estrena del bingo i m'ho vaig perdre. I, sobre els sainets, el del divendres estigué molt bé, hui no hi ha cap i demà tornem a començar fins al divendres, són a les 22 h. per si a algú li interessa.
Sobre la neteja del casal sé que ahir anaren unes quantes persones i m'han dit que feren una bona neteja al magatzem, a les neveres, a la cuina i a la barra, espere que intentem entre tots, ara que està net, no deixar que arribe a estar com estava.
I això dels dies de falles, ja ho parlarem en qualsevol reunió perquè si em pose ací a dir la meua opinió es farà massa llarg. Es nota, com diu Rocío, que tenia ganes de xarrar ¿eh?. Bé, ja continuem la conversa un altre ratet.

Anònim ha dit...

Perdoneu, sóc jo altra volta. És que acabe de llegir l'escrit i té raó Mayte, m'enganyí en la data dels fallers d'honor. Sort que esteu ahí per a aclarir-ho. Ja està. Me'n vaig. Ara és de veritat. Crec.

Mayte ha dit...

com va el dolor Dulia???, saps que ... millor que ixca ara que despres, no... per que vestidetes de falleres amb pirrris i amb el flemo,ja hem diras,jijijii
El millor per a un dolor de queixal, es un xupitet DE SR. CEVERO

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Mayte ha dit...

CUENCA, AÇO NO ES POT DIR PER AÇIIIIII, JA SAPS QUE ES SORPRESSETA I ELS VISITANMTS SON MOLTS, I NO SABEM QUE FARAN....

MADUIXANA ha dit...

VERO LA MEUA ENHORABONA PER A TU EL TEU HOME I LA RESTA DE FAMILIA, UN GRAN BES PER A BLANCA.
DULIA ES QUE NO POT SER,JAJAJAJA, EN LES GANES QUE TENIES DE FER DE JURAT I ARA CAUS MALALTA PER NO PODER GAUDIR AL 100% DE TOT, BUENO QUE EL MIJORES I SAPIGES QUE ESTA NIT ESTAREM PENSANT EN TU "en la dire", CLAR, JO TAMBE HE ESTAT TOT EL CAP DE SEMANA GITA EN UN VIRUS SEGONS DIU EL SR. METGE, PERO NO MES EU DIC PERQUE CAIGAU MALALTES ARA TOTES QUE LES FALLES JA ESTAN AHI... I LES TENIM QUE APROFITAR AL MAXIM
PER AL RALI I LA CALBALGATA NO ES PRONTE ENCARA, JAJAJAJA, BUENO VA AVORE SI ENGUANY AGEREM EL ASUNT EN UNA MIQUETA MES DE TEMPS...
¿QUI GUANYA AL BINGO?

rocio ha dit...

Cuenca el teu comentari le borrat jo, perque com diu Mayte asi no es lloc on proposar la teua idea.
Per a una volta que escriu i el borre, jajaja

Anònim ha dit...

¡Ai, Rocío! Doncs si Cuenca es posa de mala milk, sabràs tu. Mayte, el dolor va molt millor, segur que al divendres estic ja en plena forma per al xupito de Marie (no és la dona de Rober, eh?) que ens ha de pagar Jaquie. Maduixana, als sainets he anat (m'enrotllí una bufanda com si anara a atracar el lido i arreando) perquè per a una volta que puc anar (perquè el pròxim any nosaltres ja ens presentarem i ja no podrà anar ningú de la Xúquer), però esta nit m'enrecordaré de vosaltres segur i crec que fins i tot us tiraré de menys (jo allí calenteta en el lido i vosaltres gelant-se en el casal), pensant-ho millor, crec que no us trobaré a faltar. Ja em contareu com ha anat la cosa.

Anònim ha dit...

vos tinc que dir una coseta . esque ma donat de vaixa de internet.este sera el ultim comentari.asta que pase un par de mesos i ja voren ....ara tinc bona llet eeeeee....en cas de que no vos eufare saber au.....

rocio ha dit...

Cuenca ara que tinc el teu correu el dones de baixa, altra vegada cridar-te al movil¡¡¡

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.