dimecres, 27 de febrer del 2008

SAPS QUI SOC????


13 comentaris:

Anònim ha dit...

PELAYO..Y LA GERMANETA QUE GUAPOS

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
rojuel ha dit...

Jo també crec que és el Pelayo, és igualet, una mica més prim, jajaja

rojuel ha dit...

I Angeles, clar

Eva ha dit...

Si, si

San Karrega ha dit...

PEr favor dieu-me que no es el Pelaio?!!!.... JAJAJAJAJA

Que guapet!... ja t'ho diré jo... jajajajaja

morales ha dit...

A MI TAMBE ME PAREIXEN ELLS

Angeles ll. ha dit...

el pelayo i la seua germana¡¡

Anònim ha dit...

SI QUE ES CONFIRMAT PER LA PELAYA QUE HE PARLAT EN ELLA, QUE ESTA EN UN EXAMEN.

rocio ha dit...

Perque ho habeu dit, ara mirant-lo si que pareix, però jo no ho tenia tant clar, en els ulls...

rocio ha dit...

En un examen la Pelaia de que? quin carnet estarà ara traguent-se, el de l'autobus¡¡¡ mare meua, eixa faria amistat hasta en els giris. Es brometa,

Anònim ha dit...

¡Clar que és el Pelaio! Jo l'he conegut en la cara de mala llet que feia ja des de xicotet. A la que no havia conegut és a la germana. Sort a Mari Carmen amb l'examen, espere que haja anat tot bé.

Anònim ha dit...

collo ties que vista jo no l'havia conegut!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.