divendres, 29 de febrer del 2008

QUI SERÀ ?


Hola, com va la cosa xuquerets i xuqueretes? Ja era hora que col·laborara un poquet amb el blog de la falla, no? Des d'ací done l'enhorabona a totes les persones que tiren avant este projecte (cada dia més, una realitat) de millorar la informació entre els membres de la falla i els de la resta de les falles. I done gràcies perquè ha servit com a ferramenta propagandística del certamen de narrativa que convoca la falla des de fa huit anys. La veritat és que l'usarem més del que pensava (el blog) perquè volem modernitzar-ne el procediment (del certamen). Si el convoquem ací ens estalviem molt de paper i molta sabata (perquè no caldrà repartir més que els cartells i prou). Però ja madurarem la idea.

Ara, el que vull comunicar a qui llija esta columneta és que hui celebrem el lliurament de premis del 8é Certamen de Narrativa Infantil. Sempre ha vingut algú de la falla, però no ha sigut cap col·lectiu com per a recordar. La veritat és que valdrà la pena perquè el lliurament de premis no el faré jo, sinó L'últim toc teatre, és a dir, que l'entreteniment està garantit. Un altre motiu per a vindre és que faríem costat a la fallera i president infantils.

El lliurament és hui, 29 de febrer de 2008, a les 20.30h, al saló d'actes de la Casa de la Cultura (C. Mare de déu, 2, 1r pis). Espere que vos agrade tant com ens ha costat de preparar.


Típex


*Article de Manolo

9 comentaris:

Anònim ha dit...

MANOLO EL MEU RECOLSAMENT EL TENS, ENCARA QUE EN SAP MAL QUE PER FAENA NO ARIBARE A HORA DE PODERLO GAUDIR, I EN NOM DE TOTES LES PERSONES QUE TENEN TOTS ELS DIVENDRES LA OBLIGASSIO DE ESTAR EN EL CASAL COBRANT CUOTES,TAMBE EL SEU RECOLSAMENT I ENHORABONA DE TOTA LA FAENA QUE FAS... GRASIES

Anònim ha dit...

El que puga que no s'ho perga, estarà molt way.

rocio ha dit...

Primer que res felicitar a Manolo per estrenar-se com articulista al blog. Despres per el 8 certamen de narrativa, tant a ell com a Romeu, i a tots els col.laboradors.

Jo vaig a fer-me lloc en l'agenda que este cap de setmana està completet.

Anònim ha dit...

Cada vegada el Certamen de Narrativa Infantil de la falla es supera. El grup de teatre "L'últim toc" ho fan molt bé i divertit.
Felicitar també a Manolo, Romeu i altres col.laboradors/es per la seua tasca i per aquesta iniciativa tan important de promocionar la llengua.
Tinc ganes de vore esta vesprada publicat el llibret de la falla que tantes nits he vist al "meu xiquet" fent-lo.
Ens veguem aquesta vesprada allí.

Mayte ha dit...

ENHORABONA MANOLO, JA ETS UN MES AL BLOG COMENTARISTA DE LA FALLA, JO NO PODRE ASSISTIR PERO ESPERE QUE ALGU MEU PUGA CONTAR O FINS I TOT, JA SAPS PROXIM ARTICLE TEU AL BLOG,JEJEJEJEJE,ENS HO CONTES O ALMENYS ENS PASEU UNA QUE ALTRA FOTO DELS GUANYADORS DÁQUEST ANY O FINS I TOT DELS PATROCINADORS,NO???

LO DICHO ,ENHORABONA PER L´ARTICLE

rojuel ha dit...

Hem de felicitar a Manolo, Romeu i tots els col·laboradors del certàmen de narrativa, crec que es tracta d'un gran projecte que comporta molta tasca i mals de cap. Feu una gran feina, enhorabona a tots.

Manolo, ja era hora que t'estrenares!! Esperem que no siga l'últim article que ens envies, se't dona molt be.

Jo ho tinc una mica difícil, el poder assistir, però faré tot el possible, segur que es queda de categoria. Fins després

Anònim ha dit...

Manolo jo estic treballant,peró estic amb tú de tot cor.La teua tasca en aço del certamemn de narrativa es de un "10" i tú eu saps.Enhorabona

Anònim ha dit...

qui en convida a una casalleta?

Anònim ha dit...

I COM NO,PER AL MEU PRIMO TAMBÈ QUE ELL PAREIX QUE LI AGRADE FER LA FAENA FOSCA PEREO SEMPRE ESTA AHI AL COSTAT DE TOTS.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.