dimecres, 10 de setembre del 2008

NO ÉS PER RES, PERÒ EL FUTBET JA ESTÀ AHÍ


¡Hola! No vull ser alarmista ni res d'això però sí que m'agradaria recordar-vos que hi ha fet un equip de futbet. A saber: Soni, Eva, Dolores, Mª José, Dúlia, Carmen (Escrivà), Mª José (té boda però em sap mal no apuntar-la), Rebeca, Sónia (muller de Rafa), Encarni, Susana, Sónia (muller de Martí), Rocío (sí, sí, tu també), Eva (no el penses que tot és rebre espigues d'or, ja, ja), Vanesa (ja ho sé, només d'assistència sanitària, que falta ens farà) i Aida (filleta de sa mare, combianta que s'apunta a tot).

El partit serà el pròxim dia 20 de setembre (sí, de l'any 2.008) i m'agradaria que qui puga vindre el dissabte cap a les 6 de la vesprada al casal que vinga i comentarem cosetes (no vull dir-ho ací per tal que els contrincants no s'enteren de les nostres jugades). Aixina és que jo em comunicaré amb les que puga, però aneu passant la veu, per fa. Ja voreu com ens ho passem molt bé.

Una altra cosa: este divendres dia 12 li toca colla al grup d'Abel, Carla... però com són paelles nocturnes i l'endemà tenen bodorrio, els botarem i anirà la nostra colla ja que ens tocava la setmana que ve. Fem un canvi i ja està tot arreglat.

Crec que ja està tot el que volia dir però aprofitaré per donar-vos records a tots els blóguers i per enviar-vos una altra foto, aixina practique i no se m'oblida. Que vaja bé.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Xe Dulia tot está de categoría. La foto em porta bons records i emotius. En cuant al futbet jo creec, i vos aconsellaría, que deuriem deixarmos de jogo bonito i romanticismes i anem al gra.Es a dir,el millor ja que no em preparat la competició com deu mana es fer el cattenacio, i al meins no rebre golejades. Aixi jo creec que tindrem bones posibilitats. Despres ja parlare en tu Dulia, o Rojuel, o Rocio o Maite ja que voldría penjar al blog una publicitat de clases de kungfu que m´afecta directament.

Anònim ha dit...

Buenojo voldria fer alguns comentaris sobre el blog de la falla.
En primer lloc escric aci perque no puc fero a altre lloc del blog que no sigua al apartat de comentaris,per tant es un bloc prou cutre salchichero,per no dir algo faxa ja que tot te que ser publicat per les senyoretes.No podrieu explicar al reste de la comisio com es fa?
Despres per continuar els temes que publiqueu son un femer i mes aborrits que una proceso de formigues coixes.Que no pasa res mes interesant? a fulanito li fa mal el pito,a menguanita la bacora i a sotanito l,almorrana etc etc...
Segau mes originals i si no teniu idees demaneu ajuda.
gracies

10 / setembre / 2008 20:30

rocio ha dit...

Esta clar que es la teva opinio, però respeta a la resta de bloguers com el respetem a tu. Per a qualsevol cossa pregunta, com ho fa la resta i amb molt de gust t'informarem.

Em dit moltes vegades que ens envien article, fotos, aniversaris.... tot el qe vullgau a fallaxuquersueca@hotmail.com, en la major brevetat es publicarà.

Marti jo no tinc ni idea de futbet, sols farè bulto, jajaja
però serà divertit. S'admitixen animadors¡¡¡

Dulia ara ja hi ha una foto per a cada article...un 10 per a Dulia en l'examen bloguer de setembre, es broma

Anònim ha dit...

¡Ai Martí, quina gràcia! Ara va i ens dius que ens deixem de jocs bonics i romanticismes, si encara que volguérem això no ho sabríem fer. Nosaltres farem el que podrem. Personalment, l'única cosa que espere és que ens ho passem bé i viure una experiència més.
Respecte a això de penjar l'escrit de kung-fu, millor que parles amb Rojuel o Mayte perquè jo si no ho tinc dins de l'ordinador, no sé traure-ho.
Que vaja bé, ja parlem divendres si véns.

Anònim ha dit...

Mentre escrivia l'escrit ha escrit Rocío (ho tinc comprovat, solem escriure quasi sempre a la mateixa hora). Aprofitaré per agrair-te la teua insuperable puntuació i recordar-te que si pots el dissabte a les 6 de la vesprada en el casal i si no, ja us citaré en un altre dia.

Anònim ha dit...

vale jo soc la filla de maduixana .
a mi magradaria saber qin es el disapte q eu qedat o si ja a pasat.
d totes formes intentare enterarme per atres medis

Anònim ha dit...

BUENO BUENO, LES MEUS XIQUETES, JO SI NO PASA RES ESTARE PER ANIMARVOS, JA ENS DIREU A QUIN HORA ES EL PRIMER PARTIT, PER FAVOR, NO EU FEU EL METEIX DIA, VAL? GRACIES,,,,

Anònim ha dit...

Té raó Aida. Us dic dissabte però no quin. Si pot ser, este dissabte dia 13 de setembre a les 6'15 de la vesprada. Totes les que puguen vindre, que acudisquen, que alguna cosa haurem de parlar abans del partit (si es pot tocar el baló en les mans, quantes podem jugar, quants canvis es poden fer...) Espere que vingau moltes. Fins el dissabte.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.