divendres, 19 de setembre del 2008

COMENCEM DE NOU LES REUNIONS??

Xuquerets, ja sabeu que és divendres i també sabeu que els divendres hi ha reunió. No serà la primera del mes de setembre, però pareix que la gent no ho sàpiga... Després del merescut descans estival, que s’ha prolongat més de 2 mesos, queden moltes coses que tractar i molts temes per tancar abans de que puguem disfrutar dels dies grans de les festes josefines. Les dos setmanes anteriors l’afluència no ha sigut precissament massiva, supose que serà pel fet de coincidir amb les festes patronals, a vore si avui s’anima un poc més l’asunt... La veritat és que jo ja tinc ganes de vore la gent, de la cervesseta, del xupitet, de la partideta de cartes... En fi, no m’enrotlle més, espere vore-vos per alli.
Per cert, vos recorde que demà es celebra el campionat de futbet femení que organitza la Junta Local Fallera de Sueca i que enguany tenim representació de la Xúquer. Tindrà lloc a les 16h al poliesportiu del Mareny de Barraquetes, si voleu vindre a animar.... (no val a burlar-se, jajaja).
Seguiremos informando...
També dema, però al matí, al recinte del poliesportiu cobert, tindrà lloc la matinal d'spinning organitzada per la Falla el Portal, a la qual també estem convidats. Aixi és que ja saps, si vols dedicar un matí a la pràctica de l'esmentat esport hauràs d'estar allí a les 09.00 hores. Finalitza a les 14.00 hores
Nota: ja sabeu que segueixen a la venda els tickets d’agermanats i que els podreu adquirir avui a partir de les 20.30h al cau.


Rojuel

6 comentaris:

Anònim ha dit...

VAL A DUR AQUARIUS, REDVULL,OXIGENO, POMPONS, TRACA, CAMILLA MASSATGE, JAJAJAJAJAJAJA, BUENO ES BROMA
VOS ASPEREN A QUE VINGAU A VORE EL PARTIT, PERO PER A QUE ANIMIEU, EH¡¡
I A LA NIT JA QUEDAREM PER A DEMA

Anònim ha dit...

jo anire

Anònim ha dit...

jo tambe

Anònim ha dit...

La reunió de hui també serà fluixeta perquè encara ens queda el mim i molta gent té entrades per a les 8 o per a les 11 de la nit. Sort que la colla de hui és nombrossa i encara farà algo de festa. Per compensar, la setmana pròxima serà reunió extraordinària.
Les futboleres, a les 15'30 a la porta del casal. Si podeu porteu pantalons negres o blau marí i si no, com siga. Qui vulga vindre de públic, a les 16'30 en el pavelló del Mareny. Crec que ja està tot. Que vaja bé hui.

Anònim ha dit...

Xe que tingau molta sort a les nostres futbolistes. Jo si puc anire pero no eu garantise, tinc un poc de feina. En quant al spining jo había quedat en anar amb el meu compare, el uetxo i Miquel, pero miquel diu que te qu´anar a peixcar, el mutxatxo diu que com es un profesional del spining no faria be anar i el uetxo diu que te qu´arreglar les rodes a la bici i la te en ca Vicent el bicicliste. Aixi que l`any proper intentarem estar ahí. Ah avui estic treballant i no podre anar a la reunió.

Mayte ha dit...

Martinet jo tambe estic currant, bueno com nostra Dulia ens ho contara al blog, ja ho llegirem
Que et sigua leve la feina

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.