diumenge, 28 de setembre del 2008

INUNDACIÓ AL " BARRIO INDIO "

Açi vos deixe un xicotet video de la tragica vespra del 23 de SETEMBRE del 2008 , i per supost, el que hi ha grabat es d´alló que vaig poder veure i apreciar des de dins de la meua casa , del meu barri , d´eixe moment que tanta por em va fer entrar al cos i d´on res es podia fer, nomes esperar a que la pluja amainara.

Les hores pasaven i al Barrio Indio , l´aigua continuava dins de les cases i al carrer la Veronica, l´aigua pujava per dalt de la vorera un pam, i sense espectatives de que aquell infern acabara,en fi , que vos tinc que contar, que vosaltres suecanets no sapigau,

" VER PARA CREER "

Des d´açi molta sort i ànim per a tots i esperem que no es torne a repetir

5 comentaris:

rocio ha dit...

menut desastre, jo a la zona maritima no em vaig enterar de res, quant vaig enfilar la carretera de les Palmeres tenia ganes de plorar, que por¡¡¡

MADUIXANA ha dit...

BUENO JO NO VAIG PODER ARRIBAR A CASA FINS LES 10 DE LA NIT, PUES EN CULLERA NO DEXABEN PASAR A NINGU, ARRIBA UN MOMENT QUE NO SABIA CAP AON PEGAR, SI INTENTAR ENTRAR ALTRA VEGA CAP AL POBLE DE CULLERA (I A CASA MA MARE NO PODIA ENTRAR) O QUEDARME AON ESTABA, FINS QUE UN POLICIA LOCAL EN DEIXA PASAR PER EL AUTOVIA PERO AVISAME QUE DINS DE SUECA NO ES PODIA ENTRAR,(MENOS MAL QUE VIG PROP DE LA EIXIDA DE LA AUTOVI) PERO CUANT VAIG ARRIBAR JA QUEDABA POC DEL QUE HABIA PASAT, NO MES LES RESTES DE TAN MALEIDA PLUJA, QUE ENS TINGUE TOTA LA NIT I PART DEL DIA DESPRES DES-AUIGUANT... UN MAL SOM,,NO COM LA PANTANTA, PERO QUE NO ES TORNE A REPETIR

rojuel ha dit...

Vaya tela!! Jo a Silla tampoc em vaig enterar de res, alli no va caure ni una gota... Quan arribi a la recta de Sollana era una exageració l'aigua que queia, apenes veia les ratlles blanques de la carretera, que llag es va fer el viatge... A Sueca el panorama era dessolador, que desastre, aigua per tot arreu... Esperem que siga la última vegada que hagem de veure açò

Mayte ha dit...

teniu a la galeria de fotos , com no, fotos de l´inundacio que hem passat els suecans

Mayte ha dit...

per cert Aida ja tens les fotos que ens has enviat del futbet femeni al album
gracies pelaia

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.