dilluns, 22 de setembre del 2008

1ª ACTE JUNT AMB NOSTRA PRESIDENTA



Mes val tard que mai, bueno vaig a contar el 1ª acte de l a nostra presidenta, i qui millor que jo que estaba al seu costat.




El passat 8 de setembre va se rla processo de la MARE DE DEU DE SALES, i el primer acte on apareixiem juntes amb els respresentatns infantils Ana i Eric.
Va estar molt be, hem vaig adonar que la gent no es va estranyar( bueno algu que altre) de que anarem 2 falleres juntes, al contrari,tots ens mirabem i ens animaven, inclus hi haguerem persones que ens van aplaudir.


Personalment vaig passar una processo molt amena, estaguerem parlant de les nostres coses.

Aquest any va a ser un any molt divertit, estic molt contenta de ser la unica falla que te presidenta , i amb molt d´orgull puc dir que una BONA PRESIDENTA !!!!!


*ARTICLE DE LAURA

5 comentaris:

rocio ha dit...

Ole Laura, el teu primer article, Enhorabona¡¡¡

Estic d'acort amb tu que tenim una bona presidenta, molts foren els que es tiraren les mans al cap, però a la vista esta que no hi ha res anormal, que la falla tira endavant i amb ganes de fer cosses noves.

rojuel ha dit...

Ei, ja tenim una articulista més!!Ja era hora que et decidires, mira que t'has fet de rogar, jajaj

Jo també crec que a la vista està que està fent-ho de categoria, felicitats a les dos.

Eva ha dit...

JO crec que laura ja havia fet algun article, no???
Un detall molt bonic de la teua part laura...

dúlia ha dit...

Jo també pense que Dolores ho farà bé perquè té il.lusió, ganes de treballar, bones falleres majors i bon president infantil. Amb tot açò és precís que les coses, si volem, isquen bé.

Mayte ha dit...

Enhorabona a tots nostrs representats

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.