dimarts, 27 d’abril del 2010

UN DIA MOLT ESPECIAL

Hui es un dia molt especial, sobre tot per a la familia Mas i Muñoz.
Un dia com hui va naixer una de les persones mes especials i estrobertides del mon, una gran persona i amiga, i sobre tot una bona filla, neboda i neta.
Com, no em podía olvidar de recalcar aquest dia i donar-lo a coneixer a la gent.
Ella es una gran persona, amb una personalitat peculiar, i tambe es una molt bona fallera, aunque siga un poc dormilona, i tinga que anar darrere de ella per a que isca a tot, pues se que en el fondo ella vol, pero li costa controlar el seu cos, pero asi estic jo, una amiga, a la que sempre, pot tindreu segur que tindra al seu costat, amb les nostres diferencies, pero que conjuguem perfectament.
Ella i jo ens coneguerem en l´escola fara uns 19 anys, i poc a poc em anat creisquent, em ixit juntes de festa, eixos disabtes que pasabem tan divertits en aquells 14 anys, i tambe recorde la primera volta que em vaig fer xuquerera que allí estaba ella esperanme amb els brasos oberts per a pasar experiencies noves i divertides, i aquelles falles que te feres uns xupitets de mes i tamare buscante i me toca a mi, en eixos momets no ens riem, pero ara o pensem i fa molta gracia. Quan ensallem els play-bacs, i quan quedem per a fermos una coca-coleta i xarrem sobre de que ens disfrasarem al any que be en el ball de disfreses.
Bueno supose que ya sabreu de qui estic parlant, no???
He sigut clara, una persona simpatica, alegre, estrobertida, fallera, ha sigut fallera major infantil, de apellidos Muñoz Mas…..
Ara si!!!!!!!!!!!!!!
Per supost, ella es Fanny, la meua COMARE.
MOLTISIMES FELICITATS FANNY LA TEUA AMIGA T´APRECIA MOLTISSIM, I NO CANVIES MAI, ERES AUTENTICA I UNICA, MOLTS BESOS.
Per cert deus una convida!!!!!!!!



18 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

BUENO QUE POC ENS HA DEIXAT LA TEUA COMARE FANNY, PUES T´HA DIT TOT EN POQUES PARAULES, I MOL BONIQUES PER CERT, AIXO ES UNA AMIGA I LO DEMES SON CUENTOS, PER A LO BO I COM NO TAMBE PER A LO ROIN, SEMPRE AL COSTAT..... MOLTES FELICITATS GUAPISSIMA DE PART DE TOTS EL MEUS,J.P. AÏDA I MEU.... BESSETS I LA CONVIDA NO ES PERDONA EH!

Anònim ha dit...

Felicidades Fany
;Gisela:)

ROSER ha dit...

MOLTÍSSIMES FELICITATS FANNY!!!!ENS DEUS UNA CONVIDAETA!!!!
SATARAS CONTENTA D LA FELICITACIÓ D LA TEUA AMIGA!!!
MOLT BON ARTICLE INMA!!

pili ha dit...

moltes felicitats guapa, aspere que tingues molts regalets, ahhhhhhhhhhh
mos deus un xupito jejjejejej

INMA ha dit...

xupito, xupito, xupito, este divendres ya sas lo ke toa que jo lliure en la faena

Esther ha dit...

FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE PASSES UN BON DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mayte ha dit...

aniversariiiii felis,aniversari felissssssssssssssssssss,jajjjaaja,, jo ja son 2 voltes que te felicitat pero encara no he vist ni un xupitet,avore que fem,ehhhhhhhhhhhh
que supose que ahir vaig ser la primera,jajajaja, a les 24h,clar i per el facebook,que es epnsabeu ,ehhhhhhhhhhhpoer no pasa res et felicitare les vegades que fasen falta.
molts besets wapa

Mayte ha dit...

aniversari felissssssssssssss,aniversari felissssssssssssssssssssss,ale que cantaet i tot que teu he fet, pero jo de moment encara o he vist ninguna convida,xe....
mira que anit ja et vaig deixar la felicitacio al facebook, i et vaig cantar i tot,jajajaja, avoremmmmmmmmmmmm
moltes felicitats wapa

rocio ha dit...

Felicitats Fanny...estas molt loca...pero mola¡¡¡
Que passes un bon dia i un bon any.

Nelo ha dit...

Felicitats Fanny. Ací tot el món demana xupitets com si fóra això lo más de lo más. Un parell de besos teus també valen la pena: són gratis i els portes en les galtes el temps que faça falta. No com els xupitos, que entren per la boca i ixen per...

Carla ha dit...

Felicitats Fani i que passes un bon dia amb la teua família i amics. I ja pots estar contenta amb la teua comare. Jeje!! Besets i ens deus un xupitet. El Avatar s'ha d'acabar!! jeje!

fanny ha dit...

moltisimes gracies a totes.no patiu que els xupitets els teniu pagats al divendres i al nelo tots els besos que vuigues.no molvide de la meua comare a la que vuic i apresie un monto moltisimes gracies guapa te espere dema per anar a la mar.

ROUS ha dit...

Moltes felicitats , guapa , yo casi que preferisc una tortaeta , pero bueno tu mateixa besets.

thara ha dit...

MOLTIISIIMES FELIICITATS!!!

Carmen ha dit...

Moltes felicitats per molts anys de part de Mar, Romeu i Carmen¡¡

Martí ha dit...

Fanny moltes felicitats de part de ta tia, les teues cosines i jo. Bo, asi ja teu han dit casi tot. Estic molt orgullos de tu i de tindret com a neboda. Ja ens vorem el diumenge i en convidarás a una cerveseta per a mi i unes cocacoletes i sucs per a ta tia i les teues cosines. Moltes felicitats Fanny i enhorabona per el article d' Inma. (Inma fes rosquilletes qu' ultimament ta dorms i no en portes a ca paco). Lo dit Fanny moltes felicitats i quen cumplixques molts anys mes junt a tots nosaltres.

Martí ha dit...

La fogona del meu compare encara no ta felicitat? sera bossa!

Cristobal i Susana ha dit...

Moltes felicitats Fany de la nostra familia, t'apreciem un monto, eres una persona que es fa de voler i com no voliem felicitarte. un abraç molt gran. Cristobal, Susana, LLuis, Oscar i Cuca.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.