dijous, 3 de setembre del 2009

MES AGERMANATS

Xuquerets la metxa de la traca d'agermanats esta encesa, queda una setmaneta escasa per a que tinga lloc la tercera edició d’Agermanats, que com ja sabeu es celebrará els propers 11 i 12 de setembre, dintre del programa de festes de Sueca de 2009.

Be, doncs arribats a aquest punt encara hi ha molta gent que no té el ticket. Si eres un d'ells i vols adquirir-lo pots passar pel cau demà divendres, de 20.00 a 21.00h, Inma i jo estarem esperan-te.

I si per qualsevol cosa no pots acudir, has de saber que també estan a la venda al bar-cafeteria “La Punta” i, en última instància les podràs adquirir el proper dilluns, dia 7 de setembre, a la barra de la festa dels 40 principals, que estarà ubicada al Pavelló Cobert després del concert de Nena Daconte. T’esperem!!



Respecte a les samarretes, dir-vos que encara no estan en les nostres mans, no sabem si vos les podrem donar el mateix divendres o les repartirem la propera setmana, però no es preocupeu, seguiremos informando....

4 comentaris:

rocio ha dit...

Jo ja tinc el tiket¡¡¡
Tinc males ganes que vinga el finde d'Agermanats, sobretot per ballar amb les xarangues i amb l'orquesta clar, i com no sopar i beure amb els amics, i pa mes comboi continuem el dissabte de dinaret, de lujo, això està de lujo.

MADUIXANA ha dit...

JO TAMBE TINC GANES, PUES CREC QUE NO SOC L´UNICA EN UNA MIQUETA DE MONO FALLERO, JAJAJAJAJA, VA XIQUETS QUE JA NO QUEDA RES....

rocio ha dit...

Maduixana jo tambè tinc mono fallero, jaajaja i desde san Joan que no ens vegem...

ROSER ha dit...

UFF JO TAMBE TINC MONO FALLERO!!!ENGUANY NO VAIG A AGERMANATS,PERO ESTA FOTO ME DU UNS RECUERDOS!!
LA ULTIMA GARROFILLA QUE AGARRI,JIJI!UNA D'IXES QUE TEU PASSES DE PUTA MARE,I AL DIA SEGUËNT NO TENS GENS DE RESACA!!
X CERT MAYTE AGUARDAM LA PANAETA QUE ME TOCA A MI D'IXES TAN BONES QUE FA TA MARE!!!

ALE PASEUSE DE LUJO XICONES,AH ROSIO FES-TE UNA CASALLETA X MI!!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.