dimarts, 15 de setembre del 2009

¡AÇÒ ESTÀ MÉS PARAT QUE EN AGOST!


¡Com es noten les festes! ¿Encara us dura la ressaca d'agermanats? Aprofite l'ocasió per a donar l'enhorabona a tots aquells organitzadors de l'acte. Jo no aní però m'han dit que es quedà molt bé i que hi havia molta gent.

Respecte al que ens ocupa. Estava esperant que Morales ens diguera el resultat del sorteig del futbet però m'imagine que serà igual que l'any passat: sobre les 4 de la vesprada el primer partit i fins ara en som 6: Inma, Rojuel, Esther, Eva, Rocío i jo. De les de la meua època no sé si n'arreplegarem a alguna perquè estan enguany molt "desabories". Si algú poguera parlar amb Aïda, Maria (la filla de Rebeca i Javi), Sara (la filla de Sari) i algunes jovenetes més, que m'han dit que tenen prou idea per a jugar estaria molt bé que pogueren vindre, almenys per tal que hi haja relevo. Desiré i Fanny no han dit res però m'imagine que podrem comptar amb elles, ja anireu dient-ho qui ho sàpia. A mi m'interessa saber-ho perquè com divendres no aniré a la reunió i dissabte ja és el partit... Espere notícies. Que s'ho passeu bé. Ací us deixe una foto del bàsquet per a vore si us entra el "gusanillo".

12 comentaris:

rocio ha dit...

Hola Dulia, com no podia ser d'altra manera la telepatia ens torna a sincronisar, jo fent l'article d'Agermants i tu del futbet.

El divendres parlarem amb Aida, ella te un dinar, pero acudira segons l'hora del partit, tambè s'oferiren el Tallo i Marti per a jugar amb nosaltres, però no som molt fins, així que crec que no colarà. De la resta no se res a vore si van animant-se

fanny ha dit...

hola jo si es disabte per la vespra si que puc anar,pero que no siga miolt pronte que jo hasta les 3:30 no aplegare a casa i tinc que dinar pa agafar forses.

dúlia ha dit...

¡OK Fanny! Ja estàs apuntada. No dines molt que quan ens posem a córrer tot el que hi ha a l'estòmac puja a la gola. En principi anirem amb la samarreta blava de la falla, que tinc quimera que eixe blau tan xulo ens donarà molta sort (almenys, la moral ben alta). Que bé, açò va animant-se. Rocío, un recaet guapa (¿per cert, ja has acabat les vacances?).

morales ha dit...

el sorteig sta fet el que pasa que sel va emportar un company de la junta per a pasarlo a net i donarlo a les falles, si de cas dema li dic que mel pase per correu i el penje así!

rocio ha dit...

Dulia ja s'han acabat les vacances, mira que passa pronte la setmana¡
Mes que res heu diras perque no he passat per el forn com vaig quedar...tens tota la raó, però de tot el que volia fer no he fet quasi res, de totes maneres ens vorem ja el dissabte jajajaja alli heu parlem i si m'enrecorde te porte el CD, a i gracies per lo de guapa.

En quant a les samarretes les que no venen a juguar podien cedir-les a la resta de gent, mes que res perque les fucsia porten el numero i les blaves no.

dúlia ha dit...

Tu mateixa t'ho dius tot, Rocío, ni m'enrecordava del teatre, ara toca futbet. A mi les fucsia m'agraden més però com Esther comentà això de les blaves pel fet que totes en teníem (jo no però Mayte me la deixa) també em semblà bé. Ho decidiu vosaltres al divendres i ja està. Recorde que Martí es presentà voluntari per a entrenar-nos. Personalment, no sé com ho tindrem de temps però si voleu posar un dia i una hora i qui puga bé i qui no, també, ho provem, a vore què tal. Bueno, ja anem xarrant-nos-ho.

dúlia ha dit...

Sóc jo altra volta. Acabe de parlar amb Martí i m'ha dit que si voleu al dissabte pel matí podem quedar de 9 a 11, encara que siga per a què ens done algunes nocions bàsiques per al partit (no es pot tocar el baló amb les mans, no existix el fora de joc en este campionat...). A mi em va bé, si a alguna de vosaltres també (qui puga, això està clar) al dissabte a les 9 del matí ens veiem i anem entrant en matèria. Perfa, contesteu quan ho sapieu.

Esther ha dit...

Jo tb puc xq estic de vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jejeje. Però a on quedem??????

Anònim ha dit...

Sóc Maria(la filla de Rebeca i Javi) jo dema parlare en Sara i mirarem si podem anar, per mi val! però a quin hora?

rocio ha dit...

Dissabte per el matí jo aprofite per a casa, i el passat cap de setmana ja ferem boleta... així que ja acudix per la vesprada.

rojuel ha dit...

Molt be, Maria, vos esperem a tu i a Sara. Jo no se si podré anar a "l'entrene", però per la vesprada sí, estem en contacte

rocio ha dit...

Ale Esther a disfrutar-les¡¡¡

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.