divendres, 28 de març del 2008

No estaba muerto, estaba....

Passades les festes josefines que tant ens agraden, el difícil 20 de març, conegut per alguns com el dia internacional de la resaca, i la primera part de la Pasqua, avui, divendres, quan ja m'he mig- aclarit a la feina, torne a disposar d’una estoneta que puc dedicar-li al blog.
La propera setmana començarem la crònica de les falles 2008, intentarem fer un repàs d’allò que hem fet i de com ho hem viscut (ja sabeu que podeu enviar-nos fotos, articles, anècdotes i tot allò que voldríeu que apareguera al blog). Mentrestant dir-vos, encara que supose que no vos contaré res nou i que estareu d’acord en mi, que avui, divendres, encara tinc a la ment l’intens cap de setmana pre-faller i els tres dies principals de les festes josefines, i que em sembla que, encara que enguany han durat una mica més del que és habitual, han passat molt ràpid, igual que es consumeixen les metxes d’eixos coets que tant ens agrada sentir. Però jo crec que eixa sensació és síntoma de que ho hem passat molt be aquests dies, que els hem disfrutat, com a bons fallers que som.

Crec que hi ha hagut bon rollo, a pesar d’haver-se produït alguna xicoteta discussió (com sempre), però que en general les coses han sortit be. Hi haurà coses que es podran millorar, sempre hi han, però en línies generals crec que tot ha quedat de categoria i que les falles 2008 ens han deixat un bon gust de boca. Cal dir que enguany hem viscut moments molt emotius, ja anirem recordant-los.


Be, finalment dir-vos que les falles 2009 ja estan en marxa, que començaren quan es va apagar la darrera de les flames del monument del passat exercici, i que amb elles tornes les reunions (la primera d’enguany es celebrarà el proper divendres, avui no hi ha) i com no, el nostre blog. Que passeu un bon cap de setmana (festiu de nou), ens vegem xuquerets.


Rojuel

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola amics de Sueca!!, Soc Cristina (Oliva). Pues si, xiquets....després de tants dies i mesos esperant les falles, ja han passat. Per a mi, han segut inmillorables, mascletaes, ofrena, despertaes, orquestes....tot. Ara mirant les fotos de tota la setmana fallera, m'agarra una penaaaa!!!!. I com no, ... ja estem pensant en el próxim any, i aixo, ens fa estar molt units, i sentir que la falla no es una setmana, si no, tot un any. Bo amics, una salutació molt afectiva, i sobre tot al meu agermanat Juan.
www.fallainstitut.com

Anònim ha dit...

PUES SI LES FALLES HAN PASAT MOLT RAPIT, I LA GENT QUE DIEM EL DIVENDRENS ABANS DE FALLES "QUE ASO YA ESTA ACABANSE", CONTESTABEN "COM QUE ACABANSE, SI ENCARA NO HAN COMENSAT"; PERO COM NO VIUEN LES FALLES DESDE DINS, ES MOL NORMAL QUE NO COMPRENGEN QUE ESTEM TOT UN ANY ESPERANT LO QUE EN MOLS POQUETS DIES PASSA TAN RAPIT... BUENO I ARA A LA MARCHA DE NOU I PENSAR EN LES FALLES 2009, AGARANT LO QUE MOS AGRADAT DE ESTES I MIJORANT LO QUE EM POGUT FER MAL...

Anònim ha dit...

La veritat es que ha pasat tot molt rapid (menos mal), perque si dura un dia mes no haverem pogut aguantar, sobretot jo, jejeje.
En fi ha segut en general un gran any,jo que vaig a dir, era el meu any, sobretot m'han duc un bon record de les falles 2008 he notat que la gent ha estat a l'altura, com sempre hem demostrat que som la falla xuquer, tots una pinya!!!

Anònim ha dit...

Laura dius seriosament aixo de tots una pinya?

rocio ha dit...

Acabar-se del tot no¡¡ que encara ens queda el dinar del resto per aquest cap de setmana, crec¡¡

Però si que es de veres, que seguent mes dies del normal han passat igual d'apresa.

Xuquerets començem nou any, qui sols disfrute d'aquestos 3 dies no sap el que es pert al llagr de l'any, jo que he pogut disfrutar-ho vos dic que 3 dies saben a poc.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.