dimecres, 12 de març del 2008

Fallerets, falleretes, JA ESTEM EN FALLES!!!!!!


M’enrecorde que temps arrere, cap al mes d’Abril del 2007, vaig entrar a la web de la Falla Cervantes i vaig vore un comptador que ficava els dies, hores i minuts que quedaven per a la cremà de la falla del 2008, i pensava maremeua encara ens queda poc temps per a que arriben les pròximes falles, “ufff”, al dia següent tornaves a mirar i veies que havia abaixat un dia, fins que al final queda tant de temps que ja ni ho mires, i ara mateix estava pensant que hui es el dia de la plantà, hui plantem la falla, i m’enrecordat d’aquella nit que les falles del 2008 les veia lluny molt lluny.

Falleres, Fallers, mics, amigues, coneguts, agermanats, veïnat, familiars, ara ja podem dir que ESTEM EN FALLES !!!!!!

SENYOR PIROTÈCNIC POT COMENÇAR LA MASCLETÀ !!!!! encara que açò ho dirà Laura, jejeje. “ hem feia il·lusió”.

Xiquets hem d’estar apunt per a tot el que faça falta, per ajudar en muntar la falla, per acabar de penjar banderes com ja han dit en l’article anterior. Jo personalment, aquest any no he anat a penjar banderes, i es divertit, no hem fallat ningun any, però quant el donen un piset tens molta feina i molt poc de temps, així que hem tingut que aprofitar després de treballar, ja estic xarrant massa, jejeje.


Espere que aquest any siga igual o millor que l’any passat que estic segura que el superarem.

A disfrutar moltíssim que estem en la recta fina!!!!!!

18 comentaris:

rocio ha dit...

Gemmeta, per fi ens dediques un articulet¡¡¡
Igualment, jo tambè espere pasar-ho igual o millor si cal que l'any passat.

rojuel ha dit...

Ei Gemma, ja era hora que ens dedicares unes paraules... ens tens un poc abandonats, jejeje

Jo també espere disfrutar molt de les falles de 2008

Eva ha dit...

Bon dia, si que es de veres que arreglar un piset porta feina, enguany estas perdonada, pero l´any que be no passa,eh!!!!

Enguany les falles seran inclus millors que l´any passat, perque enguany estic jo...!!!!ja,ja,ja

Es brometa, lo dit a pasar-ho el millor possible.

Eva ha dit...

Per cert, demà divendres a les 20:00 h. en el casal de la ronda entreguen els premis de la JLF, hem d´anar, no? Que vos pareix si quedem a les 19:30 h. al cau nostre i d´ahí ens en anem.

Gemmeta ha dit...

Ei!! Bon dia!!!

Pues si que podriem quedar al cau, i despres i aixi fem marxa cap a la ronda.

Ens veguem a les 19:30 al cau

karla ha dit...

QUE PASEU BONES FALLES.AVORE SI ENS FEM DOS CASALLETES DEMA AL MEU CASAL.

SALUTACIONS DESDE LA RONDA.

Carlos Miragall ha dit...

eiiiiiiiiiiii!!! Si si si, les falles estan aci.

Ja feia temps que no entrava ací, però és que ara tocava. Només volia desitjar-vos unes bones falles a tots els xuquerets i xuqueretes.

Un abraç per a Rocio, la roja, gemmeta, elsa...

Anònim ha dit...

La veritat es que sí, que ja estan aci les falles!! Jo, personalment, que fa segles que no escric res per aci, m'he animat i tot!!
A passar-ho bé, fallerets i falleretes!!

Anònim ha dit...

Per cert, soc Carla. Que mira si fa temps que no escric, que no recorde ni la meua contrasenya per a publicar el comentari al meu nom!jejeje!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Gemmeta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
rocio ha dit...

hola Bola¡¡¡ si que feia temps que no ens visitaves.
Moltes gracies per l'abraç i bones festes¡¡

rocio ha dit...

Karla si que tenim que anar a l'entrega de premis, alli preguntare per tu, i ens farem un xupitet.

karla ha dit...

Eu fet molt be en eliminar els comentaris, no tenim que dixar que aquestes persones puguen amb nosaltres.

Ens vegem dema!un abraç

rojuel ha dit...

Ei Boleta!! Quan de temps!! Un altre abraç per a tu!!

Si karla, ens vegem demà, i ens fem el xupitet, clar

elsa ha dit...

yeeeeeeeeeeeee Bola!!!espere q tu tambe pases bones falles,encara que se q les pasaras.Qunt vuigues tens les portes obertes per fer una visiteta.Ah!! i tranquil que asi mosatros tambe ens ho pasarem i disfrutarem al máxim.

Anònim ha dit...

hOMBRE SI ES gEMMETA, JA ERA HORA JA.....Bueno ara esperem que no ens deixes de la ma , esperem que promte tornes a tindre un ratet per a nosaltres que en el tema dle pis tambe pot ser cosa de 2, aixi que ensenyali a Fran " las labores del hogar" i aixi no tindra excusa ninguna,jeejejejej, es brometa.
Bueno m´alegre molt de voret per açi i jo tambe espere que teu pases molt be

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.