divendres, 7 de març del 2008

Dia per la capi....


Pues si , xuquerets , estem açi de nou , per a contar-vos el nostre dia de ahir dia 6 de març , que montarem cotxa per anar tots junts a la capi. I que hi ha ara a la capi?????? Pues nada mas ni nada menos que
"L´EXPOSICIO DEL NINOT" i com no " LA MASCLETA ".



Bueno com tots els que ens conegueu i sabeu de nosaltres, aço ja porta una gran tradicio fallera , i com no la de algu que altre mes , ejjejejeej. Nostra tradicio des de fa almenys uns 10 anys es fer colla i tots junts anar un dia a vore la Mascleta i clar les monumentals falles de nostra ciutat , o siga , el dia 16 de març , tots a Valenciaaaaa.
Com tots sabeu , aquest any cau un poc mal l´assunt i açi la meua amiga Ester i jo pensarem en que millor que aquest any , (sols per este any) cambiar la ruta , bueno tindre modificacions,jejejejeje.

La veritat que aquest any anar a visitar les falles un diumenge , conforme cau aquest any deu de ser de locura i no es per que no tinguam ganes pero l´agobio , la gent , l´aglomeracio al tren i al mateix temps diverticio i tot el que rodetja a Valencia en plenes falles i sumant-li el cap de setmana , hem pensat en que anabem a cambiar l´itinerari i decidirem ahir anar a la capi.

Encara ferem colla Esther, Ingrideta , Rafa , Eva , i jo ( Mayte), quedarem ahir per desplaçar-nos a lo dicho....
En primer lloc ens diriguirem a l´explana del Nuevo Centro on esta ubicat l´exposicio del ninot i cap a dins, despres de gaudir una estona amb els ninots de totes les falles de Valencia i fer-nos les fotos de rigor , aga fant el metro per anar a la plaça de l´Ajuntament i a hora hora ens situaren a bon lloc i com si estagueren esperant-nos comença la MASCLETAAAAA, i bueno que mes voleu , va ser impresionant i la veritat que jo repetire , es increible , impresssionant , la gent , la polvora , el fum , l´olor , es tot , son FALLES del 2008

9 comentaris:

Anònim ha dit...

ROCIO TENS LES FOTOS A LA WEB , NO HE POGUT PASARTELES EN EL CORREU I LES HE POSAT AMB UN ALBUM NOU, ALE.....

Anònim ha dit...

PER CERT TOT AQUELL QUE TINGUA FOTOS DEL EVENT , JA SAP SI VOL ENS LES FA APLEGAR I A LA GALERIA DE FOTOS ESTARN, MADUIXANA TU EN TENS???
ROMEU JA SE QUE TU SI QUE EN FERES, SI VOLS JA SAPS....

Anònim ha dit...

Yo no tinc ninguna foto pues vaig estar una miqueta lia, eu senc
Bueno en lo que respecta a la vostra excursio per la capi vos envetge molt, pues els cursets que estic fent enguany no arribe a bon hora per a vore la mascleta i tinc molta rabia pues estaba convida a dos palcos de luxe i tenia pensat fer fotos desde les altures (bueno yo no la meua company que no te por a les altures) pero sin dona temps algun dia no pedre la oportunitat. Grasies per aproparmos estes imagens del ninots

rocio ha dit...

Que embeja, sana, però embeja¡¡ de no haber anat amb vosaltres.

Coneguent-vos segur que seu deguereu passar de luxe. Jo aquest any sols he anat a vore una mascletà, espere el cap de setmana anar alguna altra.

Com a l'exposicio ho tinc mes mal, agraix vore alguna foto.

Anònim ha dit...

ey colli Eveta que bona vida que et tires ara¡¡¡ com es nota que tens temps per a tot eh¡¡¡ ja podries tirarte al rollo i vindre i ferli una visiteta a la teua ex compi, ale i ella per la capi... despres digues que no vius bé bandolera¡¡¡un beset i aprofita ara que pots que jo faria el mateix, ja estic contant els dies que em queden a mi per a agafar vacanÇes, yuju¡¡¡

rojuel ha dit...

Que be s'ho monteu!! Segur que es va quedar de luxe, jo ja fa anys que pel meu horari no puc anar a vore ninguna mascletà, una llàstima, perqué m'encanten. Be, May, tu en la teva línia, no te'n perds ni una, jajaja, molt be, jo que poguera

Eva ha dit...

Yeee Deme ja m´has pillat!!!! la veritat es que tinc temps per a fer de tot, pero aso tindrà que acabar-se en un moment o altre....el 14 ja comences vacances,no??? tambe pasaras bones falles!!!!a la semana que ve antes de que acabes me pase 1 ratet per allí!! un beset i anim que ja et queda menos i enseguida a disfrutar que teu mereixes!

Anònim ha dit...

Vale ja et cride i busque un ratet, que jo en quant acabe m´en vaig escopetà cap al casal, pero estes falles me les vaig a vengar.
Si vols dema de nit tenim orquestra al cau, passat i en farem una, ah disliu a Fran, que ja m´ha dit que s´ha fet fallero

Eva ha dit...

Ah si!!! se m´havia olvidat comentarteu la semana passada es va fer fallero! Demà no crec que puga anar,perque la meua intencio es de no ixir, nosaltres dema no fem res, si se fa alg serà improvisat, pero vull reservarme ja per a lo que ens ve. De tota forma estes falles si que ens passàrem, li ho diré a Fran, i a tu també t´esperem per asi, eh???
Ja parlem, un beset

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.